Voor mij via briefpost verwacht tussen 11:30 en 13:30quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:29 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier trouwens al iemand die hem heeft van BOL?
Misschien omdat mensen overdag niet in de gelegenheid zijn om naar een winkel te gaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:28 schreef margrev het volgende:
Heerlijk, net in alle rust een kopietje gehaald bij Saturn, 47 euro inclusief blimp. Geen idee waarom je dit soort dingen online zou willen bestellen.
Die 2 lui van IGN speelden op de Xbox en ze hadden geen problemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Abed het volgende:
Aan het installen, als het op de xdoos echt zo laggy is als 4 dan is het wel jammer.
Coolquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik heb hem ook op de XBOX. Ik heb nog geen lag gevonden.
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.quote:
Je kan hem wel installeren. Alleen niet op dezelfde device als waar je de install disc op hebt geinstalleerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:32 schreef Pap89 het volgende:
Schijnt dat je niet de "Play disc" moet installeren.
Ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.
Ja moet nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef delano.888 het volgende:
Meer mensen met een CE hier? Fucking epic dat leren tasje lol dat slot is alleen wel gigantisch zwaar en lomp![]()
Komt ie dan met een busje of met een bezorger op fiets? Dan kan ik nog tot zeker 2 uur wachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Als je de normale versie hebt besteld is het briefpost, oftewel, geen track n trace code.
En die tijd ook, op werk laten bezorgen schiet dan ook niet op als het om half 10 nog kan worden geleverd..quote:Bezorging:
08:30-21:30
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Ah thanks. Afwachten dan maar, spel wordt op m'n werk bezorgd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:33 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |