Scheelt weer een MH.quote:Op woensdag 18 september 2013 07:56 schreef Bronson het volgende:
Hebben wij even geluk dat het volgende week 90s week is.
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 18-09-2013 om 08:45:44John Newman vindt 'Hunter' van @SandravanNieuwland een goede track zegt hij net op #3FM bij @giel3fm en gelijk heeft hij. reageer retweet
Zit best goed in elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 18-09-2013 om 08:45:44John Newman vindt 'Hunter' van @SandravanNieuwland een goede track zegt hij net op #3FM bij @giel3fm en gelijk heeft hij. reageer retweet
.
.
Dus dan is de plaat ook razende apenaids.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit best goed in elkaar.
Jammer dat Sandra van Nieuwland razende apenaids is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef Pino112 het volgende:
.
.
Bleh, nare plaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Stairway to heaven
Barman RobDie ooit eens tegen een meisje met een enorme ladder in haar panty zei: Hey, een stairway to heaven!
Sandra zal wel vaker onder het bureau van ome Wilbert zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef Pino112 het volgende:
.
.
Hoe durf jequote:
Begrafenis.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe durf je
Led Zeppelin![]()
![]()
![]()
een en al klassiekers
Ah nare herinneringen, ja da's een ander verhaalquote:
Wijnquote:Op woensdag 18 september 2013 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is een klassieker, die leer je te waarderen. Net zoiets als wijn drinken.
Vodka met jusquote:Op woensdag 18 september 2013 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Wijn(zowel rood, wit als rosé
)
Bier
Whisky
Vodka
Oh ja vodka jus gaat welquote:Op woensdag 18 september 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vodka met jusoftewel Muisje wordt heel snel dronken ranja
Met colaquote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja vodka jus gaat wel![]()
Rum
Ook lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het liefste zoete troep
Whisky trok ik ook wel trouwens, maar dat kun je niet zuipen. Of je bent een droplulquote:
Wees een man en zuip gewoon bier.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whisky trok ik ook wel trouwens, maar dat kun je niet zuipen. Of je bent een droplul
Maar ja ik drink niet meer dus dat helpt dan niet.
Nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wees een man en zuip gewoon bier.
Maar ook niet minderquote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whisky trok ik ook wel trouwens, maar dat kun je niet zuipen. Of je bent een droplul
Maar ja ik drink niet meer dus dat helpt dan niet.
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wees een man en zuip gewoon bier.
Een hele avond op wijn teren met studentenfeestjes werd zo duur... dus dan maar bier.quote:
Whiskyquote:
Op slootwater leven de hele avond is ook niet alles.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een hele avond op wijn teren met studentenfeestjes werd zo duur... dus dan maar bier.
Na 2 bier weet je niet eens meer hoe het smaakt. En hier krijg je gewoon bier in je handen gedrukt bij een feestje als iemand een rondje gaat halen, wordt er niet gevraagd wat je drinkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op slootwater leven de hele avond is ook niet alles.
Ik vind bier op die manier echt te smerigDan dronk ik maar thuis in ofzo
Ja maar als je ingedronken bent weet je dus ook niet meer hoe het smaakt. Dan is het wel te duwen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na 2 bier weet je niet eens meer hoe het smaakt. En hier krijg je gewoon bier in je handen gedrukt bij een feestje als iemand een rondje gaat halen, wordt er niet gevraagd wat je drinkt.
Ik drink zeer sporadisch. Dus alleen op feestje ofzo en zoveel heb ik erniet.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar als je ingedronken bent weet je dus ook niet meer hoe het smaakt. Dan is het wel te duwen.
Maar zoals gezegd, drink al een tijdje niet meer en het bevalt prima eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |