abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131276274
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Huel aan het einde van de serie

[ afbeelding ]
:D
Tails tell tales
pi_131276408
Er zal in ieder geval íets gebeuren wat Walt "triggert" om terug te komen en dan denk ik toch dat dat geweer voor de nazi's is bedoeld en de ricine voor Lydia of Jesse.
Tails tell tales
pi_131276644
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
Er zal in ieder geval íets gebeuren wat Walt "triggert" om terug te komen en dan denk ik toch dat dat geweer voor de nazi's is bedoeld en de ricine voor Lydia of Jesse.
Ik denk dat Jesse de symptomen zou herkennen en op tijd hulp zou kunnen zoeken. Ricine werkt niet zo snel en als je op tijd herkend dat je hiermee vergiftigd bent, kun je prima geholpen worden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131276737
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
Ricine is voor Lydia, ben ervan overtuigd. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131277095
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik denk dat Jesse de symptomen zou herkennen en op tijd hulp zou kunnen zoeken. Ricine werkt niet zo snel en als je op tijd herkend dat je hiermee vergiftigd bent, kun je prima geholpen worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vooralsnog denk ik ook eerder dat die ricine voor Lydia dan voor Jesse bedoeld is.
Tails tell tales
  dinsdag 17 september 2013 @ 13:49:40 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131277210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

dan en ik benieuwd hoe en waar ze elkaar moeten tegenkomen aangezien je het niet van een afstandje in d'r groene thee kan flikkeren...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131277289
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Re het volgende:

[..]

dan en ik benieuwd hoe en waar ze elkaar moeten tegenkomen aangezien je het niet van een afstandje in d'r groene thee kan flikkeren...
Misschien kan Saul wat regelen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131277331
Wat een ep :D _O_
pi_131277376
Kan het niet zijn dat Marie nog één of andere move maakt die Walt dwingt terug te komen? Ik denk niet dat Marie zich neerlegt bij de dood van Hank en zij is ervan overtuigd dat Walt de trekker heeft overgehaald...
Tails tell tales
pi_131277498
Het zou echt achterlijk zijn als Walt gepakt zou worden voor de moord op Hank en Mexico
pi_131277507
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_131277557
Deze serie kan mij dus echt niet interesseren. Of gaat het niveau na de eerste paar afleveringen nog flink omhoog?
pi_131277587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Max23 het volgende:
Deze serie kan mij dus echt niet interesseren. Of gaat het niveau na de eerste paar afleveringen nog flink omhoog?
Je moet in het verhaal komen, zoals bij veel series. Ik vond de eerste afleveringen ook niet geweldig, maar ben blij dat ik heb doorgezet :P
pi_131277600
quote:
Ja heel erg hard zelfs :Y
Eerste afleveringen is even doorbikkelen, maar daarna word je rijkelijk beloond voor je geduld _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_131277653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het zou echt achterlijk zijn als Walt gepakt zou worden voor de moord op Hank en Mexico
Hij heeft min of meer bekend aan Skyler en de meeluisterende politie dat hij Hank vermoord heeft... (Iets wat ik ook niet helemaal begreep, dat had hij toch helemaal niet hoeven zeggen om Skyler uit de wind te houden? Dat meenemen van Holly en haar later weer "droppen", snapte ik ook niet helemaal...).
Tails tell tales
pi_131277676
quote:
Ik was al vanaf de eerste aflevering verkocht. :Y
Tails tell tales
pi_131277748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hij heeft min of meer bekend aan Skyler en de meeluisterende politie dat hij Hank vermoord heeft... (Iets wat ik ook niet helemaal begreep, dat had hij toch helemaal niet hoeven zeggen om Skyler uit de wind te houden? Dat meenemen van Holly en haar later weer "droppen", snapte ik ook niet helemaal...).
Hij gebruikte de dood van Hank om z'n doodsbedreiging naar Skyler overtuigend te maken. Ik denk dat dat best heeft gewerkt.

Dat van Holly kan ik ook niet helemaal bij, maar ik zie het als een impuls.

"NOU DAN NEEM IK HOLLY WEL MEE!" :(

"Ehm... ik kan eigenlijk helemaal niet voor Holly zorgen op deze manier..." :{
pi_131277785
quote:
Ik was na de pilot al fan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131277792
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik was al vanaf de eerste aflevering verkocht. :Y
Dit inderdaad, gek genoeg kan ik me wel herinneren dat ik eerste seizoen op originele air date heb gezien.

Dat eerste air date 20 jan 2008 was is al bijna niet meer voor te stellen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_131277819
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hij gebruikte de dood van Hank om z'n doodsbedreiging naar Skyler overtuigend te maken. Ik denk dat dat best heeft gewerkt.

Ja, als serieus gemeende bedreiging (zonder andere intenties) snapte ik het wel, maar puur om Skyler uit de wind te houden, dan had hij haar toch ook wel kunnen bedreigen op een voor hemzelf minder schadelijke manier?
Tails tell tales
pi_131277835
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De aandacht van de politie krijgen, zodat zij Skyler kunnen wegstrepen van de verdachtenlijst?
  dinsdag 17 september 2013 @ 14:15:36 #122
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131278075
Haha, tussen alle posts over de moord op Hank en de kapotte relatie tussen Walt en Jesse even posten dat je het na een paar aflevering nog niet zo boeiend vindt _O_.
pi_131278082
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De aandacht van de politie krijgen, zodat zij Skyler kunnen wegstrepen van de verdachtenlijst?
Ik dacht dat hij dat wel bereikt had met z'n telefoontje. Was Holly daar echt voor nodig?
pi_131278100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, als serieus gemeende bedreiging (zonder andere intenties) snapte ik het wel, maar puur om Skyler uit de wind te houden, dan had hij haar toch ook wel kunnen bedreigen op een voor hemzelf minder schadelijke manier?
Maakt het nog uit hoeveel schade hij op zichzelf afroept? :P
pi_131278139
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij dat wel bereikt had met z'n telefoontje. Was Holly daar echt voor nodig?
Ik kan me voorstellen dat die ontvoering nu juist de reden was dat de politie zo aandachtig meeluisterde naar dat telefoontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')