quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Huel aan het einde van de serie
[ afbeelding ]
Ik denk dat Jesse de symptomen zou herkennen en op tijd hulp zou kunnen zoeken. Ricine werkt niet zo snel en als je op tijd herkend dat je hiermee vergiftigd bent, kun je prima geholpen worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
Er zal in ieder geval íets gebeuren wat Walt "triggert" om terug te komen en dan denk ik toch dat dat geweer voor de nazi's is bedoeld en de ricine voor Lydia of Jesse.
Ricine is voor Lydia, ben ervan overtuigd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
Er zal in ieder geval íets gebeuren wat Walt "triggert" om terug te komen en dan denk ik toch dat dat geweer voor de nazi's is bedoeld en de ricine voor Lydia of Jesse.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat Jesse de symptomen zou herkennen en op tijd hulp zou kunnen zoeken. Ricine werkt niet zo snel en als je op tijd herkend dat je hiermee vergiftigd bent, kun je prima geholpen worden.
Vooralsnog denk ik ook eerder dat die ricine voor Lydia dan voor Jesse bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ricine is voor Lydia, ben ervan overtuigd.
dan en ik benieuwd hoe en waar ze elkaar moeten tegenkomen aangezien je het niet van een afstandje in d'r groene thee kan flikkeren...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ricine is voor Lydia, ben ervan overtuigd.
Misschien kan Saul wat regelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:49 schreef Re het volgende:
[..]
dan en ik benieuwd hoe en waar ze elkaar moeten tegenkomen aangezien je het niet van een afstandje in d'r groene thee kan flikkeren...
Je moet in het verhaal komen, zoals bij veel series. Ik vond de eerste afleveringen ook niet geweldig, maar ben blij dat ik heb doorgezetquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Max23 het volgende:
Deze serie kan mij dus echt niet interesseren. Of gaat het niveau na de eerste paar afleveringen nog flink omhoog?
Ja heel erg hard zelfsquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Max23 het volgende:
Deze serie kan mij dus echt niet interesseren. Of gaat het niveau na de eerste paar afleveringen nog flink omhoog?
Hij heeft min of meer bekend aan Skyler en de meeluisterende politie dat hij Hank vermoord heeft... (Iets wat ik ook niet helemaal begreep, dat had hij toch helemaal niet hoeven zeggen om Skyler uit de wind te houden? Dat meenemen van Holly en haar later weer "droppen", snapte ik ook niet helemaal...).quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het zou echt achterlijk zijn als Walt gepakt zou worden voor de moord op Hank en Mexico
Ik was al vanaf de eerste aflevering verkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Max23 het volgende:
Hij gebruikte de dood van Hank om z'n doodsbedreiging naar Skyler overtuigend te maken. Ik denk dat dat best heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij heeft min of meer bekend aan Skyler en de meeluisterende politie dat hij Hank vermoord heeft... (Iets wat ik ook niet helemaal begreep, dat had hij toch helemaal niet hoeven zeggen om Skyler uit de wind te houden? Dat meenemen van Holly en haar later weer "droppen", snapte ik ook niet helemaal...).
Ik was na de pilot al fan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:59 schreef Max23 het volgende:
Dit inderdaad, gek genoeg kan ik me wel herinneren dat ik eerste seizoen op originele air date heb gezien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik was al vanaf de eerste aflevering verkocht.
Ja, als serieus gemeende bedreiging (zonder andere intenties) snapte ik het wel, maar puur om Skyler uit de wind te houden, dan had hij haar toch ook wel kunnen bedreigen op een voor hemzelf minder schadelijke manier?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij gebruikte de dood van Hank om z'n doodsbedreiging naar Skyler overtuigend te maken. Ik denk dat dat best heeft gewerkt.
Dat van Holly kan ik ook niet helemaal bij, maar ik zie het als een impuls.
"NOU DAN NEEM IK HOLLY WEL MEE!"
"Ehm... ik kan eigenlijk helemaal niet voor Holly zorgen op deze manier..."
De aandacht van de politie krijgen, zodat zij Skyler kunnen wegstrepen van de verdachtenlijst?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij gebruikte de dood van Hank om z'n doodsbedreiging naar Skyler overtuigend te maken. Ik denk dat dat best heeft gewerkt.
Dat van Holly kan ik ook niet helemaal bij, maar ik zie het als een impuls.
"NOU DAN NEEM IK HOLLY WEL MEE!"
"Ehm... ik kan eigenlijk helemaal niet voor Holly zorgen op deze manier..."
Ik dacht dat hij dat wel bereikt had met z'n telefoontje. Was Holly daar echt voor nodig?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De aandacht van de politie krijgen, zodat zij Skyler kunnen wegstrepen van de verdachtenlijst?
Maakt het nog uit hoeveel schade hij op zichzelf afroept?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, als serieus gemeende bedreiging (zonder andere intenties) snapte ik het wel, maar puur om Skyler uit de wind te houden, dan had hij haar toch ook wel kunnen bedreigen op een voor hemzelf minder schadelijke manier?
Ik kan me voorstellen dat die ontvoering nu juist de reden was dat de politie zo aandachtig meeluisterde naar dat telefoontje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat wel bereikt had met z'n telefoontje. Was Holly daar echt voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |