abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 september 2013 @ 12:31:59 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131310434
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
Hij ging er zelf toch telkens in mee... en hij bleef ook maar gebruiken. De eerste keer dat we Mike een beetje leerden kennen was toen hij bij Jesse binnenstormde en hem dat huis uit sleurde... toen liep ie al depri te zijn... "oh er sterven mensen doordat ik in de drugs zit"

No shit dude, wat had je dan verwacht :')
geeft wel aan dat de acteerprestaties in deze serie gewoon subliem zijn,... als je ziet wat sommigen voor haatmail krijgen over hun personage
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131310696
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:31 schreef Re het volgende:

[..]

geeft wel aan dat de acteerprestaties in deze serie gewoon subliem zijn,... als je ziet wat sommigen voor haatmail krijgen over hun personage
<hr>
pi_131310713
quote:
Ook hij heeft enorm veel haatmail gehad. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131310955
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat waren allemaal bad guys die hij om liet leggen. Hank is, zeker in zijn ogen, gewoon een van the good guys, een politie agent, en familie.

Hij heeft altijd voor zichzelf de juiste argumenten gehad waarom die anderen allemaal dood moesten. Voor Hank was dat excuus er niet. Wellicht dat hij het ook daarom er erg moeilijk mee had.
Vandaar dat hij het ook zo moeilijk had (als in neuriën naderhand enzo) toen dat jongetje werd doodgeschoten en wiens lijk(je) ze in het zuur hebben gegooid. :')

"Ja maar, die schoot hij niet zelf dood"... :') :') :')

"if you ignore the dead kids, son, you are watching “Breaking Bad” wrong". :Y (Bron voor deze tekst, zie onderstaand artikel).

quote:
Tails tell tales
pi_131311242
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:31 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hij wilde gewoon een beetje high worden, beetje drugs verkopen, niet al te moeilijk doen allemaal. En dat was hem ook gelukt, als Walt niet steeds meer en meer wilde.
Dit. Een losertje? Een stomme junkie? Prima. (Al moeten mensen ook niet vergeten dat dit allemaal een achtergrond heeft. Juist toen hij zijn leven wilde beteren, werd hij door zijn ouders onterecht (zijn "oh zo, perfecte" broertje was degene die een blowtje had opgestoken) weer de straat opgezet). Een meedogenloze crimineel? Nooit!
Tails tell tales
pi_131311246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vandaar dat hij het ook zo moeilijk had (als in neuriën naderhand enzo) toen dat jongetje werd doodgeschoten en wiens lijk(je) ze in het zuur hebben gegooid. :')

"Ja maar, die schoot hij niet zelf dood"... :') :') :')

"if you ignore the dead kids, son, you are watching “Breaking Bad” wrong". :Y (Bron voor deze tekst, zie onderstaand artikel).

[..]

leuk dat artikel, maar toen ik dit las:

quote:
But what was truly fascinating about that phone call was that if it was trolling the Bad Fan, it was also trolling me: the sort of feminist-minded sucker who took the speech at face value, for nearly an hour, until I suddenly realized, in a flash of clarity, that it was a fake-out for the police. (Skyler realized long before I did.)
verloor ik alle vertrouwen in het artikel. Als je niet eens doorhad dat walt dat telefoontje pleegde om skylar vrij te pleiten, dan mag je geen reviews gaan schrijven, dan moet je gewoon in een hoekje gaan zitten om je diep te schamen als zogenaamde breaking bad kenner
<hr>
  woensdag 18 september 2013 @ 13:10:05 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131311444
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

leuk dat artikel, maar toen ik dit las:

[..]

verloor ik alle vertrouwen in het artikel. Als je niet eens doorhad dat walt dat telefoontje pleegde om skylar vrij te pleiten, dan mag je geen reviews gaan schrijven, dan moet je gewoon in een hoekje gaan zitten om je diep te schamen als zogenaamde breaking bad kenner
immers elke goede BB-kenner moet alles in een keer door hebben anders ben je gewoon dom
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131311451
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef Re het volgende:

[..]

immers elke goede BB-kenner moet alles in een keer door hebben anders ben je gewoon dom
ja als je jezelf kenner noemt verwacht ik wel dat je zoiets simpels als dit doorhebt, anders ben je inderdaad dom om jezelf kenner te noemen
<hr>
  woensdag 18 september 2013 @ 13:11:53 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131311480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja als je jezelf kenner noemt verwacht ik wel dat je zoiets simpels als dit doorhebt, anders ben je inderdaad dom om jezelf kenner te noemen
tsja, de hautaine BB kijker... die zijn nog erger...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131311490
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:02 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

leuk dat artikel, maar toen ik dit las:

[..]

verloor ik alle vertrouwen in het artikel. Als je niet eens doorhad dat walt dat telefoontje pleegde om skylar vrij te pleiten, dan mag je geen reviews gaan schrijven, dan moet je gewoon in een hoekje gaan zitten om je diep te schamen als zogenaamde breaking bad kenner
Geeft meer aan dat het bij jou aan zelfreflectie en/of inlevingsvermogen ontbreekt denk ik :Y

Hadden namelijk veel mensen (op FOK! in ieder geval al een paar en daarbuiten heb ik het nog meer gelezen/gehoord) niet meteen door (waaronder ikzelf) en ik vind het juist eerlijk dat diegene dat schrijft en dat ook ziet als een tekortkoming van zichzelf :Y Zoals hij ook min of meer uitlegt, het was de bédoeling dat je op twee manieren naar die scène kon kijken en dat het er maar net aan lag hoe je tegenover Walt of Skyler stond, of en hoe snel je daar wel/niet doorheen keek. :Y

Ik zou het artikel nog maar eens goed lezen als ik jou was :Y
Tails tell tales
pi_131311491
Who gives a fuck, het is imo gewoon een goed artikel.

Dat iemand net even meer ''kenner'' is dan een ander, srsly? :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131311522
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:11 schreef Re het volgende:

[..]

tsja, de hautaine BB kijker... die zijn nog erger...
kun je wel proberen mij in diskrediet te brengen maar het was zeer duidelijk wat er met dat telefoontje geïmpliceerd werd, als je dan diepgaand en inhoudelijk gaat bloggen over de episode, en dan typt dat je niet doorhad wat dat telefoontje betekende en dacht dat walt serieus was, dan heb ik geen vertrouwen meer die auteur
<hr>
pi_131311540
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Who gives a fuck, het is imo gewoon een goed artikel.

Dat iemand net even meer ''kenner'' is dan een ander, srsly? :D
het gaat mij niet erom wie meer kenner is, ik noem mezelf geen kenner
<hr>
pi_131311557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Geeft meer aan dat het bij jou aan zelfreflectie en/of inlevingsvermogen ontbreekt denk ik :Y

Hadden namelijk veel mensen (op FOK! in ieder geval al een paar en daarbuiten heb ik het nog meer gelezen/gehoord) niet meteen door (waaronder ikzelf) en ik vind het juist eerlijk dat diegene dat schrijft en dat ook ziet als een tekortkoming van zichzelf :Y Zoals hij ook min of meer uitlegt, het was de bédoeling dat je op twee manieren naar die scène kon kijken en dat het er maar net aan lag hoe je tegenover Walt of Skyler stond, of en hoe snel je daar wel/niet doorheen keek. :Y

Ik zou het artikel nog maar eens goed lezen als ik jou was :Y
geeft meer aan dat je inlevingsvermogen ontbreekt als je meende dat dat telefoontje serieus was, want als je je INLEEFT in walt weet je dat hij zo niet denk en nog steeds veel van skyler houdt. Hij zou dus nooit zo uitvallen naar haar.
<hr>
pi_131311598
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

geeft meer aan dat je inlevingsvermogen ontbreekt als je meende dat dat telefoontje serieus was, want als je je INLEEFT in walt weet je dat hij zo niet denk en nog steeds veel van skyler houdt. Hij zou dus nooit zo uitvallen naar haar.
Jij snapt er echt helemaal niks van :N
Tails tell tales
pi_131311607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van :N
leg het mij dan eens uit :)
<hr>
  woensdag 18 september 2013 @ 13:18:07 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131311630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:14 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

geeft meer aan dat je inlevingsvermogen ontbreekt als je meende dat dat telefoontje serieus was, want als je je INLEEFT in walt weet je dat hij zo niet denk en nog steeds veel van skyler houdt. Hij zou dus nooit zo uitvallen naar haar.
het was zowel Heisenberg als Walt... 2 vliegen in een klap. Dus ook jij zit fout hoor ... tenzij je Vince zelf gesproken hebt natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131311642
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef Re het volgende:

[..]

het was zowel Heisenberg als Walt... 2 vliegen in een klap. Dus ook jij zit fout hoor ... tenzij je Vince zelf gesproken hebt natuurlijk
het was walt die zich voordeed als heisenberg om skyler vrij te pleiten
<hr>
pi_131311682
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

leg het mij dan eens uit :)
Sorry, maar ik merk al aan alles dat dat geen enkele zin gaat hebben :Y Lees het artikel gewoon maar eens goed en dan met name dat stuk waar je blijkbaar nogal moeite mee hebt en neem dan ook nog even het stuk over "bad fans" mee :Y
Tails tell tales
pi_131311692
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sorry, maar ik merk al aan alles dat dat geen enkele zin gaat hebben :Y Lees het artikel gewoon maar eens goed en dan met name dat stuk waar je blijkbaar nogal moeite mee hebt en neem dan ook nog even het stuk over "bad fans" mee :Y
dat is laf zeg, zeggen dat iemand ongelijk heeft en dan weigeren toelichting te geven
<hr>
pi_131311735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Absoluut geen kwaliteitsserie, maar ik vind het toch wel behoorlijk vermakelijk. :)
:o :')
pi_131311752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:20 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat is laf zeg, zeggen dat iemand ongelijk heeft en dan weigeren toelichting te geven
Dat is niet laf, want ik heb al wel degelijk een poging ondernomen (zie één van mijn posts) hierboven. :)
Tails tell tales
  woensdag 18 september 2013 @ 13:23:33 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131311758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:18 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

het was walt die zich voordeed als heisenberg om skyler vrij te pleiten
hij is natuurlijk heisenberg, Het doel was om Skyler te zuiveren maar op een manier die voor heisenberg toch wel enige waarheid had...

en ja het is allemaal interpretatie maar mensen dom noemen omdat ze het niet gelijk zien is gewoon hautain
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131311773
quote:
Ik had jouw post nog echt niet gezien ;) :D _O-
Tails tell tales
pi_131311909
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:10 schreef Re het volgende:

[..]

immers elke goede BB-kenner moet alles in een keer door hebben anders ben je gewoon dom
Ehm, als je reviews schrijft, moet je wel oog voor dat soort zaken hebben. Dat lijkt me geen hele overdreven verwachting.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')