Schijt film hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Divje het volgende:
Ondertussen After Earth aan het downloaden en patience aan het spelen terwijl ik regelmatig zit te F5en op bol.com
Waar heb je dan vandaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:20 schreef PSV1990- het volgende:
Bol.commers
U kunt het artikel dan ook vandaag of anders uiterlijk morgen verwachten.
...
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:22 schreef Row-1 het volgende:
Hier een serie foto's van mij van de release in Eindhoven bij de Media Markt. Stond zo'n 2000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik dacht dat het hier druk was!quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:22 schreef Row-1 het volgende:
Hier een serie foto's van mij van de release in Eindhoven bij de Media Markt. Stond zo'n 2000 man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:22 schreef Row-1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billiequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Waar heb je dan vandaan?
Hm ja, dat is gewoon vandaag dus.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Billie
Billie zegt:Ok, de release datum van 'Grand Theft Auto V (GTA V)' is vandaag! U kunt het artikel dan ook vandaag of anders uiterlijk morgen verwachten. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Hij staat nu ook op uitverkocht; pas leverbaar begin oktober. Raar eigenlijk; Bart Smit waar ik net was had zat op voorraad, zonder enige pre-order.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Billie
Billie zegt:Ok, de release datum van 'Grand Theft Auto V (GTA V)' is vandaag! U kunt het artikel dan ook vandaag of anders uiterlijk morgen verwachten. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Nope.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik lees dat je drugs kunt gebruiken en naar de hoeren kunt,
is dit zo?!
in gta 1,2,3 en 4 kon het. in 5 helaas niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:32 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik lees dat je drugs kunt gebruiken en naar de hoeren kunt,
is dit zo?!
Boze gezichten zekerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:34 schreef tonic1 het volgende:
ok ik had dus het laatste exemplaar van gta 5 voor de xbox in tiel. Het lompe was dat er nog dik 80 man buiten stond.
zeker wetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:36 schreef Eenskijken het volgende:
zijn er mensen die een nachtje door gaan halen btw?
Waarom is die van mij nog niet verwerkt danquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:24 schreef Divje het volgende:
Rond deze tijd zullen alle orders van augustus verwerkt worden bij bol.com
Ik voel je G.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom is die van mij nog niet verwerkt dan
Ik heb op 29 augustus besteld. Nog niets..quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:39 schreef Furdinand het volgende:
Zijn er al mensen die na 29 augustus besteld hebben bijn BOL en die wel al verzonden zijn?
PS3 toch G?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:43 schreef Giester het volgende:
Maaaaan, wat ziet die shit er goed uit. Ik sta versteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |