Zit die in iedere versie of niet in de goedkoopste?quote:
Zit er altijd bijquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zit die in iedere versie of niet in de goedkoopste?
Mooi.quote:
Zit ook op een kut locatie, iedereen staat bij de MM hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Grote map!
Nu bezig met installeren... dat gaat wel even duren.
Rij bij de Saturn in Groningen viel mee. Vanaf het moment dat de deur open ging tot aan het moment dat ik naar de auto liep was welgeteld 22 minuten.
5817/8486quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef Introvert het volgende:
Balans opgemaakt, morgenmiddag maar op mijn gemak even langs de Intertoys. Wie zijn er nou al aan het spelen?
Oh dat had ik niet gelezen, fijn,quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:09 schreef Introvert het volgende:
[..]
Onnodig, is al meerdere malen aangegeven dat Bol de status wat later in de nacht aanpast.
5438/8486quote:
Lamlul, die van jou komt wel degelijk van een preorderquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:58 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gewoon naar de nachtrelease bij MM.
After earthquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Divje het volgende:
Ondertussen After Earth aan het downloaden en patience aan het spelen terwijl ik regelmatig zit te F5en op bol.com
Net intromissie achter de rug... fucking dik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef Introvert het volgende:
Balans opgemaakt, morgenmiddag maar op mijn gemak even langs de Intertoys. Wie zijn er nou al aan het spelen?
Ben benieuwd naar die baggerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:18 schreef editoor het volgende:
[..]
After earth![]()
Wat een pauperfilm. Kon je niks beters downloaden?
Schijt film hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:16 schreef Divje het volgende:
Ondertussen After Earth aan het downloaden en patience aan het spelen terwijl ik regelmatig zit te F5en op bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |