Je klaagt dat je misbruikt bent?quote:
Dus je bedoeld dat ik blij moet zijn dat ik misbruikt ben? Jezus. Ik walg van jouw type.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Je klaagt dat je misbruikt bent?
Man... Waarschijnlijk mag je blij zijn dat je ooit nog seks met iemand hebt kunnen hebben...
We mochten het er nooit over hebben met meisjes, had met privacy redenen te maken ofzo. Als dat zo was werd dat ook tegen hun gezegd, dus daar zullen we nooit achter komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef BadSnoopy het volgende:
Was er ook een kutjecontroleerdag op die school?
Nee. Alleen kutjesoprekdag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:07 schreef BadSnoopy het volgende:
Was er ook een kutjecontroleerdag op die school?
Precies. Die leraar bereidde de kinderen goed voor op het echte leven en nu is het weer niet goed. Ondankbare honden zijn hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:06 schreef Tassendief het volgende:
In de gevangenis gebeurt hetzelfde TS
Zo noemen ze iemand die bij Boels werkt?quote:
wat ontzettend niet-grappig kun je zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo noemen ze iemand die bij Boels werkt?
[ afbeelding ]
Nee, zo noemen ze jou.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is hilarisch mi mang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 00:27:10 ]
Ik moest hardop lachen, dus hou je bek maar gewoon.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wat ontzettend niet-grappig kun je zijn
Raar dat iemand verwacht dat mensen stil zijn wanneer hij aan het lachen is. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:26 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, dus hou je bek maar gewoon.
+ wat is een boeler?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef Piye het volgende:
Maar de vraag is: heb je je piemel nog?
Volgens Google schijnt het 'homo'te beteken. waarom men dan niet gewoon homo zegt is mij een raadsel.quote:
Laat gaan joh, kanalenveger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Volgens Google schijnt het 'homo'te beteken. waarom men dan niet gewoon homo zegt is mij een raadsel.
Omdat het een andere taal is battie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Volgens Google schijnt het 'homo'te beteken. waarom men dan niet gewoon homo zegt is mij een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |