SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Nee maar wilde niet misgunnend zijnquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
Er waren serieus mensen die die 350c voor Benzema geloofden?
quote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga boter kaas en eieren in mijn haar laten zetten
Staat er voor minder op nuquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit is geen troll.Hoop dat 't een goede zet was.
Ik doe het morgenquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
http://socialclub.rockstargames.com/
Wilt iedereen die GTA V online gaat spelen hier een account aanmaken. E-mail van je PSN account gebruiken. Dan kan ik alvast iedereen uitnodiging voor de crew.
Gaat sowieso wel stijgen na de release. Dus dan is het alleen een kwestie van geduld.quote:
quote:
Zou een optie kunnen zijn.quote:
Dreetje started from the bottom now he is herequote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog ideeen voor de moto?
DJEETJE HEFET ROOT HAARquote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
dit inderdaad.quote:
Hmm flikkerbipsen was een betere crew type voor jullie geweestquote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als Dreetje trappen we honden in hun sneetje.quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stomp je neer vuillak.quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm flikkerbipsen was een betere crew type voor jullie geweest
Dutchied ?quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DJEETJE IS BEPERKT EN HEEFT ROOD HAAR
Typ, kan nog aangepast worden.quote:
Broeder, wat moet de naam worden?quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje is vroeger misbruikt door zijn vader
We twijfelen tussen Dutchies en Fok!Knokploegquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Broeder, wat moet de naam worden?
Even de knoop doorhakken, dan kan ik invites sturen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
We twijfelen tussen Dutchies en Fok!Knokploeg
das een rare crewnaamquote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even de knoop doorhakken, dan kan ik invites sturen.
Ik eet stenen als ontbijt.quote:
GTA V Ultimate FOK! Teamquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
FOK!Knokploeg is het best imo, past ook het best bij het spel. Past echter weer niet bij het FUTtopic, er vanuit gaande dat er al een andere fokcrew is.
Toffe naam jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
FOK!Knokploeg is het best imo, past ook het best bij het spel. Past echter weer niet bij het FUTtopic, er vanuit gaande dat er al een andere fokcrew is.
Niet fucken daarmee man. Ik was bijna gestikt bij mijn dood, omdat mijn lul drie keer om mijn nek gedraaid zatquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje heeft zuurstof tekort gehad tijdens zijn geboorte en heeft daardoor rood haar.
FUT!Knokploeg.quote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Jaa, omdat je zo hapte..quote:
Nee #sneetje4Dreetje op het eindquote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ons motto:
"Deze broeders zijn ijskoud, charmeurs, swaggerboys en onbetrouwbaar hihi djeetje heeft root haar."
Dan was jij ook klein zegquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet fucken daarmee man. Ik was bijna gestikt bij mijn dood, omdat mijn lul drie keer om mijn nek gedraaid zat
Ik las nikkersquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Patje1987 het volgende:
Ik spaar afbeeldingen van knikkers.
Heb me aangemeldquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik las nikkers
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik las nikkers
[ afbeelding ]
Nee. Hoewel dat online gebeuren me nog steeds wel grappig lijkt. Ik zit me ook maar te vervelenquote:
Eens kijken, Dr. Phill staat hier nog opquote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Een ware countdown bij Gamekings voor GTA.
Er gaat nu iemand een tshirt opeten.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eens kijken, Dr. Phill staat hier nog op
quote:
ook niet als je klikt op iets?quote:Op maandag 16 september 2013 23:56 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze faal dan. Dat uitklapdingetje gaat gewoon niet weg
Refreshen dan maar.....
Moeten we wel een bezem met rode haren hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 23:56 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje's schoonmaakteam. Wij halen de bezem door uw huis.
Bezem van varkenshaar.quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeten we wel een bezem met rode haren hebben.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moeten we wel een bezem met rode haren hebben.
Die figuren voor de deur.quote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef Thorb het volgende:
Heb de tv even op gamekings staan, vind het een beetje sneu
quote:
Kevinho was dus zeg maar iets eerder.quote:
Met wat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kevinho was dus zeg maar iets eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |