quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Watquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zag deze op FB verschijnen.... verklaart een hoop aangezien ik zo dicht bij de grens woon
[ afbeelding ]
Slaap lekker schatjequote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Topic dicht. Reactie weg.![]()
Ik ga een poging doen tot slapen![]()
![]()
Droom zacht over hardquote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
truste Lolaquote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
nee joh, zo`n popcornbak met zonder bodemquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met wie?En doe je je bioscoopbroek aan?
Ik heb serieus nog nooit nasty gedaan in een bioscoop... Feel like I'm missing outquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
1x per 2 weken nu tochquote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat andere topic heeft 1 post per week ofzo
Goed gegokt?quote:
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Dan hebben ze meer drang om te bijten
Vragen om te neuken is toch niet meer in?quote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
"Auto's blabla"
"Weet je wat nog gaver is? auto's die transformeren in reusachtige robots!"
":o ja!"
"Neuken?"
grinninkquote:Op maandag 16 september 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
Ik zag deze op FB verschijnen.... verklaart een hoop aangezien ik zo dicht bij de grens woon
[ afbeelding ]
dan ben je bijna de enige in de zaalquote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit nasty gedaan in een bioscoop... Feel like I'm missing out
Ja, is echt superspannend.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit nasty gedaan in een bioscoop... Feel like I'm missing out
trusten Lolaquote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Dan valt het graaien wel minder op jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef kloon25 het volgende:
[..]
nee joh, zo`n popcornbak met zonder bodem
Kun je em niet uitleggen dan stiekemquote:
sleur hem gewoon een keer mee en bespring hemquote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschienquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
1x per 2 weken nu toch
[..]
Goed gegokt?
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Vragen om te neuken is toch niet meer in?
[..]
grinnink
Zelfde als vorige keer.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oquote:Op maandag 16 september 2013 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vragen om te neuken is toch niet meer in?
Vertel me meerquote:
Saai is het niet anders ... en natuurlijk niet hardquote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef kloon25 het volgende:
[..]
bijten is gemeenof het moet zachtjes zijn, dan is et wel lekker...
quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sleur hem gewoon een keer mee en bespring hem
Uh wie danquote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde als vorige keer.
Misschien.
[..]
O
[..]
Vertel me meer
Je weet hier maar nooitquote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Saai is het niet anders ... en natuurlijk niet hardmafketel.... dan gaat ie stuk
Arme jij.....quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nooit vuig in een bioscoop gedaan
Vuig in de bios, wat is dat. Eigenlijk buitenshuis nog nooit wat gedaan ook niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Ik heb nooit vuig in een bioscoop gedaan
Nee, nooit met L.quote:
Ik weet niet. Ik heb nooit seks.quote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Toch? Of is t geen daterig iets?
Ja want als het saai is, zou ik maar een andere hobby gaan zoekenquote:Op maandag 16 september 2013 23:46 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Je weet hier maar nooit
Saai is et nooit hoor, wel lekker
quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ook pitten, trusten allemaal.
Mijn note houdt het sowieso niet bijquote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want als het saai is, zou ik maar een andere hobby gaan zoeken
Ja snifquote:
Wie dan? Kennen we haar?quote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nooit met L.
Denk niet dat ik haar ooit nog zie.
[..]
Ik weet niet. Ik heb nooit seks.
Je bent gewoon van hetzelfde bouwjaarquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Vuig in de bios, wat is dat. Eigenlijk buitenshuis nog nooit wat gedaan ook niet.
Die heb ik ook, alleen die zijn niet zo lekker..quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want als het saai is, zou ik maar een andere hobby gaan zoeken
Jij maar 20?quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Raene het volgende:
Ik heb 0 pandapunten...
Maar wel 20 tijgerpunten!
Je helpt tenminste de panda's te reddenquote:Op maandag 16 september 2013 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Ik heb nooit seks.
hmmm wat was dat ook al weer?quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Raene het volgende:
Ik heb 0 pandapunten...
Not this shit againquote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Raene het volgende:
Ik heb 0 pandapunten...
Ja god ik ben blijkbaar niet zo wild als ik dachtquote:
Notequote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mijn note houdt het sowieso niet bij
Braaf en netjes *kuch kuch*quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je bent gewoon van hetzelfde bouwjaar
Sorryquote:
Gakaxy note..... je weet wel, zo'n lap van een telefoonquote:
Slapen zit er nog niet in.. Maar dit zorgt er ergens in mijn f*cked up mind voor dak nog meer zin in seks krijg.. Das nie gezond voor mequote:
Well donequote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Raene het volgende:
Ik heb 0 pandapunten...
Misschien.quote:Op maandag 16 september 2013 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja snif
[..]
Wie dan? Kennen we haar?
Maar ik haat panda's.quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je helpt tenminste de panda's te redden
quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen die zijn niet zo lekker..
Zeg maar Ronald hoorquote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja god ik ben blijkbaar niet zo wild als ik dacht!
Ja... eensch is....quote:Op maandag 16 september 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
Als seks saai is doe je iets goed verkeerd
Weet nietquote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
aaaah troeliewoeliekusjekroel....
ennuh wanneer gaan we schnitzel eten?
Panda's zijn lievquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik haat panda's.
Debiele beesten dat het zijn.
Ow op die fiets...quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Gakaxy note..... je weet wel, zo'n lap van een telefoon
quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Panda's zijn liev.
Mijn koosnaampje is panda... Omdat ik als een mongool in mijn ogen ga wrijven als ik moe ben en ik dan twee zwarte cirkels om mijn ogen heb
.
Awww.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Panda's zijn liev.
Mijn koosnaampje is panda... Omdat ik als een mongool in mijn ogen ga wrijven als ik moe ben en ik dan twee zwarte cirkels om mijn ogen heb
.
Niet gezond hoezo niet.... ze raden zelfs Seks aan.... logisch ookquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Slapen zit er nog niet in.. Maar dit zorgt er ergens in mijn f*cked up mind voor dak nog meer zin in seks krijg.. Das nie gezond voor me
quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Panda's zijn liev.
.
Geen haat aan de panda'squote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik haat panda's.
Debiele beesten dat het zijn.
Lig hier alleen, heb liever een vrouwke naast mequote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet gezond hoezo niet.... ze raden zelfs Seks aan.... logisch ook
Let me knowquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet nietIk kom nog wel een paar keer die kant op hoor
Best schattig toch?quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Panda's zijn liev.
.
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww.
Maar ze zijn wel dom. ze verdienen het om uit te sterven.
Het is weer iets anders als schatjequote:
herkenbaar wel.... al heb ik meestal aan het eind van de dag niks meer opquote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Panda's zijn liev.
.
Ik moest lachen om dat 'zwarte cirkel' stukquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is weer iets anders als schatje.
Ja logisch.... lekker zacht en waaaaaaaaaaaaarmquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Lig hier alleen, heb liever een vrouwke naast me
Panda's doen ook de hele dag stokslobberenquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is weer iets anders als schatje.
Ik zeg nog zo doe t raam dichtquote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, lijkt wel alsof het vriest op m'n slaapkamer
quote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja logisch.... lekker zacht en waaaaaaaaaaaaarm
Het raam zit dichtquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo doe t raam dicht
Ziek aan t worden?
CV aan en hoeplaquote:Op maandag 16 september 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het raam zit dichtEn nee, niet ziek aan het worden, het is hier gewoon koud
Pijpen is tofquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Panda's doen ook de hele dag stokslobberen
Dilemmaquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:02 schreef Raene het volgende:
Ik moet even douchen maar ik ben bang dat als ik terug kom het topic weer helemaal uitgestorven is..
Dit dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef kloon25 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je terug komt..
Damn, ik probeer nu al 2x weg te gaan maar blijf kijken ><
Ligt eraan hoe lang je erover doetquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:02 schreef Raene het volgende:
Ik moet even douchen maar ik ben bang dat als ik terug kom het topic weer helemaal uitgestorven is..
Das snel voor een vrouwquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Raene het volgende:
Ja ik ben er weer over 10 minuten doei.
vluggertje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Raene het volgende:
Eerst zien,dan gelovenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:04 schreef Raene het volgende:
quote:
Hoi hoiquote:
Misluktquote:
Nou en of! Ik heb me suf gesopt onder die douchequote:
Ik heb wel in totaal maar 10 minuten onder de douche gestaanquote:
Soppen en nog meer soppenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb wel in totaal maar 10 minuten onder de douche gestaan.. Alles wat er omheen zit vergt tijd
.
Oooehquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou en of! Ik heb me suf gesopt onder die douche.
Fuck yeahquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oooeh![]()
En nu ben je weer fris en fruitig?![]()
quote:
Ik ruik naar bloementjensquote:
Vakantiequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:14 schreef Raene het volgende:
Maar jeetje jongens wat is het weer laat... Ik heb geen werk meer, wat is jullie excuus
?
Avond/nacht mensquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:14 schreef Raene het volgende:
Maar jeetje jongens wat is het weer laat... Ik heb geen werk meer, wat is jullie excuus
?
Jeejquote:
Ik ben ook wel echt een nachtmens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avond/nacht mensMaar ik ga zo wel, want over 4,5 uur gaat de wekker
Ik zoek nog een schoonmaakster...quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Jeej!
[..]
Ik ben ook wel echt een nachtmens.
Ik ben iig jaloers op jullie beiden. Ik kan godverdomme weer 6 keer per week gaan solliciteren
...
Is toch niet verplicht om 6x per week te solliciteren? Dacht dat je werk had trouwensquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Jeej!
[..]
Ik ben ook wel echt een nachtmens.
Ik ben iig jaloers op jullie beiden. Ik kan godverdomme weer 6 keer per week gaan solliciteren
...
Kost en inwoning? I'm your girlquote:
Ja ik had ook werk maar ze hebben me laten gaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch niet verplicht om 6x per week te solliciteren? Dacht dat je werk had trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
mijn*quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij geeft mij huis een beurt, ik....
Slaap lekker kusjequote:
Oeps een lettertje vergetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:25 schreef Raene het volgende:
[..]
mijn*...
En zo werkt het nietik moet met centjes betaald worden niet een beurt voor een beurt
Ik straf niet, ik wordt gestraftquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeps een lettertje vergeten
Kom je me straffen?
Je mag hier inwonen
Aaaahw niet droevig zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:32 schreef Raene het volgende:
Wat moet ik nou ik ben zo kansloos. Stomme rot maatschappij en stomme uitzendbureau's die me weer wegsturen omdat ze geen werk voor me zouden hebben
..
Stomme 90% van de bedrijven waar ik geeneens een antwoord van krijg als ik ze aanschrijf
Stomme 8% waar ik wel reactie van krijg maar niet wordt uitgenodigd
En 2% waar ik wel uitgenodigd wordt maar er meerdere rondes zijn en ik evengoed nog afval..
Heb ik serieus hiervoor gestudeerd? hiervoor mijn diploma's gehaald? Geld geinvesteerd in mijn toekomst om evengoed nog te zien dat alles voor niks is geweest en ik beter mijn geld had kunnen houden en meteen bij de mac donalds hamburgers had kunnen gaan bakken?
Nou fijn ik zie er nu al naar uit om weer door jan en alleman uitgejoelt te worden omdat ik weer een van de uitkeringstrekkers ben die leven op hun belastingscenten terwijl ik zelf ook al jaren belasting betaal voor de "uitkeringstrekkers" en dus eigenlijk voor mezelf..
Bah
Echt een kutleven met die kutbanen zoeken hequote:Op dinsdag 17 september 2013 01:32 schreef Raene het volgende:
Wat moet ik nou ik ben zo kansloos. Stomme rot maatschappij en stomme uitzendbureau's die me weer wegsturen omdat ze geen werk voor me zouden hebben
..
Stomme 90% van de bedrijven waar ik geeneens een antwoord van krijg als ik ze aanschrijf
Stomme 8% waar ik wel reactie van krijg maar niet wordt uitgenodigd
En 2% waar ik wel uitgenodigd wordt maar er meerdere rondes zijn en ik evengoed nog afval..
Heb ik serieus hiervoor gestudeerd? hiervoor mijn diploma's gehaald? Geld geinvesteerd in mijn toekomst om evengoed nog te zien dat alles voor niks is geweest en ik beter mijn geld had kunnen houden en meteen bij de mac donalds hamburgers had kunnen gaan bakken?
Nou fijn ik zie er nu al naar uit om weer door jan en alleman uitgejoelt te worden omdat ik weer een van de uitkeringstrekkers ben die leven op hun belastingscenten terwijl ik zelf ook al jaren belasting betaal voor de "uitkeringstrekkers" en dus eigenlijk voor mezelf..
Bah
Waar ik voor heb gestudeerd is dus totaal geen werk voor te krijgen nu ik kan wel janken want ik kan gewoon niets met mijn diploma's weet je hoe verdrietig zoiets isquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aaaahw niet droevig zijn
Er komt vast wel een keer een bedrijf die ziet wat voor een grote waarde je voor hun kan zijn
Blijven volhouden liefje
Ja echt baggerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Echt een kutleven met die kutbanen zoeken heIk mag maar hopen dat ik in oktober aansluitend werk heb.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Waar ik voor heb gestudeerd is dus totaal geen werk voor te krijgen nu ik kan wel janken want ik kan gewoon niets met mijn diploma's weet je hoe verdrietig zoiets is
Ik mijn opleiding en alles zelf betaald en keihard voor gewerkt met bijbaantjes en alles en het is gewoon voor niks!
Maar ik heb genoeg gehuilied weerquote:
Zit je toevallig weer mobiel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar ik heb genoeg gehuilied weer.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar ik heb genoeg gehuilied weer.
Tabletquote:
Je bent liefquote:
Nee geen stripchat deze keerquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke tc nog steeds geen optie dus.
Neinquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke tc nog steeds geen optie dus.
Ik had sowieso geen cam aan gedaanquote:
Je wilt het welquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor met raene wil gaan cammenpervert
Bustedquote:
Slaap lekker Faxquote:
Dat zou hij inderdaad niet tof vindenquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja zou je vriendje niet zo leuk vinden denk ik he
Ik vond em wel baasquote:
Let's make him then.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zou hij inderdaad niet tof vinden! Maar hij maakt zich ook geen zorgen
!
Hij is ook nooit jaloers.
Nehquote:
Ochquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vond hem wel grappig maar ook weer emogif waardig![]()
Aaahhquote:
Ik heb die star trek uit 2009 gezien maar het is het gewoon niet voor mijquote:
Ik vond de films van 2009/2013 wel baasquote:Op dinsdag 17 september 2013 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb die star trek uit 2009 gezien maar het is het gewoon niet voor mijalles na de original series tot enterprise
into darkness moet ik nog zien. Die ene acteur die in comedy films heeft gespeeld zit er ook in. Voor mij dan erg moeilijk om serieus te nemen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vond de films van 2009/2013 wel baas.
Je bedoelt simon pegg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
into darkness moet ik nog zien. Die ene acteur die in comedy films heeft gespeeld zit er ook in. Voor mij dan erg moeilijk om serieus te nemen.
Oh lol.. ja van harold and kumar... Maar simon pegg speelt er ook gewoon in mee en hij heeft ook alleen maar comedies gedaanquote:
Hoe was jij op het einde van nemesis?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh lol.. ja van harold and kumar... Maar simon pegg speelt er ook gewoon in mee en hij heeft ook alleen maar comedies gedaan..
Niet gezien eigenlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe was jij op het einde van nemesis? Data....![]()
Doen dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet gezien eigenlijkik heb alleen de serie gezien en dan die twee nieuwste films.. de rest moet ik nog allemaal een keertje kijken
Alles op z'n tijdquote:
Lkkr leven van een uitkering en star trek kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd... Ik heb weer tijd zat
!!
Dat is alles behalve lekkerquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lkkr leven van een uitkering en star trek kijken.
Dat welquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik maar star trek kijken is wel tof.
Jupquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wij zijn nog de enige wakkere hier.
Mijne ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Jup... En eigenlijk zou ik ook moeten gaan slapen maar ik weet toch wel dat me dat nog niet gaat lukken... Mijn ritme is zo ongelooflijk naar de klote... nu alweer...
Ook koos werkloosquote:
Oh jippiequote:Op dinsdag 17 september 2013 02:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog niet. Kan nog tot eind september werken.
Donderdag pas weer dienst.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh jippie! Maar wat doe je nog zo laat op dan
...
En watvoor werk doe je danquote:
Jaquote:
Oh ballen..quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verzorgende IG alleen opleiding is vroegtijdig gestopt. Nu werk ik de laatste maand uit.
Dat zie ikquote:
Ik ga wel zo slapen, door het nare bericht vanmiddag heb ik nu al de hele avond kopzorgen en uiteindelijk nu hoofdpijnquote:
Hoezo naar je mag over 3 maanden weer terug zeg jequote:Op dinsdag 17 september 2013 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga wel zo slapen, door het nare bericht vanmiddag heb ik nu al de hele avond kopzorgen en uiteindelijk nu hoofdpijn
Das wel 3 maanden geen geld he schatquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoezo naar je mag over 3 maanden weer terug zeg je... 3 maanden vakantie
..
Flikker op joof jij hebt tenminste nog recht op een WW uitkering en het is maar voor 3 fucking maanden..quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel 3 maanden geen geld he schat
Ik heb ook een huur en een auto die ik moet betalen
WW aanvragenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En doe niet tof je kiest er zelf voor om fucking veel geld in die auto te steken qua tuning.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet zelf dat een auto hebben al duur genoeg isquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:45 schreef Raene het volgende:
[..]
En doe niet tof je kiest er zelf voor om fucking veel geld in die auto te steken qua tuning.
Dat wordt 'm denk ik wel ja, of ik moet voor 3 maanden bij een concurrent aan de slag kunnen..quote:
Wel opletten dat ze naar het aantal gewerkte uren kijken ipv dagen/wekenquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet zelf dat een auto hebben al duur genoeg is
[..]
Dat wordt 'm denk ik wel ja, of ik moet voor 3 maanden bij een concurrent aan de slag kunnen..
Als ik WW doe kan ik wel via m'n baas nog een cursus geregeld krijgen ws, die ik dan in die maanden kan voltooien.. Maar dat is nog even zien, morgen dus UWV bellen, kijken wat het handigste is..
Die cursus stelt ook weinig voor zie ik netquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wel opletten dat ze naar het aantal gewerkte uren kijken ipv dagen/weken
die opleiding heb ik ooit ook gedaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verzorgende IG alleen opleiding is vroegtijdig gestopt. Nu werk ik de laatste maand uit.
goeiemorgenquote:
Watskeburt? Ben je ontslagen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind het naar een naaistreek van je werkgever. 3 maanden niet werken is lang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joof heeft een tijdelijk contract gok ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het naar een naaistreek van je werkgever. 3 maanden niet werken is lang.
Ja ze geven daar niemand een vast contract zei hij. Wordt ie voor 3 maanden ontslagen en kan die weer terug komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joof heeft een tijdelijk contract gok ik?
This Connection is Untrustedquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef Faxie het volgende:
Voor de geinteresseerden
https://www.facebook.com/(...)&type=1&l=4f087fa66b
Misschien een topic voor WGR? Mijn kennis hierover is erg beperkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ze geven daar niemand een vast contract zei hij. Wordt ie voor 3 maanden ontslagen en kan die weer terug komen.
Volgens mij zitten ze gewoon te steggelen met de boekhouding oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Imo riekt het niet zuiver...quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ze geven daar niemand een vast contract zei hij. Wordt ie voor 3 maanden ontslagen en kan die weer terug komen.
Volgens mij zitten ze gewoon te steggelen met de boekhouding oid
Daar spreekt ook iedereen elkaar tegenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien een topic voor WGR? Mijn kennis hierover is erg beperkt.
Dit ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Imo riekt het niet zuiver...
iig belachelijk.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:58 schreef muhahaha het volgende:
GTA verkoop afgelopen nacht:In huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De review op gamer is iig positief![]()
Is redelijk normaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Imo riekt het niet zuiver...
iig belachelijk.
Ziet er mooi uit, fax.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef Faxie het volgende:
Voor de geinteresseerden
Mooi faxiequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:55 schreef Faxie het volgende:
Voor de geinteresseerden
Tja ik heb nog nooit een mobiel gehad die mooie plaatjes schoot. Die dingen falen allemaal.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi faxie
Ik pleit wel voor een betere camera
depends hoe goed je ze kentquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
2 collega's gaan weg en ze verzamelen geld in om een cadeautje te kopen. Hoeveel zouden jullie geven?
mobiel... zucht. Wat is er mis met een compact cameraatje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb nog nooit een mobiel gehad die mooie plaatjes schoot. Die dingen falen allemaal.
Vind ik duur voor die ene keer dat ik het gebruik....quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mobiel... zucht. Wat is er mis met een compact cameraatje?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind ik duur voor die ene keer dat ik het gebruik....
Zoals jij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]krent
Volgende keer iemand meenemen die beschikt over een goede camera
Ben je in zo'n mooie omgeving .. nahja punt gemaakt
Verwarrend ja, er zijn wel een paar mensen aanwezig die wel de kennis hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
Daar spreekt ook iedereen elkaar tegen
Issie echt vet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
In huis
De review op gamer is iig positief
De Samsung Galaxy s2 maakt geile foto's ...quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb nog nooit een mobiel gehad die mooie plaatjes schoot. Die dingen falen allemaal.
2 euro, meer dan genoeg imo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
2 collega's gaan weg en ze verzamelen geld in om een cadeautje te kopen. Hoeveel zouden jullie geven?
Komt er dan automatisch een knappe vrouw in?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy s2 maakt geile foto's ...
Bij mij welquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt er dan automatisch een knappe vrouw in?
Dat zal best. Al de mobieltjes die ik gehad heb zouden ook altijd goed foto's moeten schieten volgens een ander. Nou ik ben nog nooit overtuigd geweest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Samsung Galaxy s2 maakt geile foto's ...
[..]
2 euro, meer dan genoeg imo.
Noemen ze trekken zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer even wat kleine spieroefeningen gedaan.
Ben benieuwd wanneer ik wat resultaat zie.
Geen alcohol, geen frisdrank, geen snoep, geen koek, geen chips.
Veel groente, zowaar wat fruit.
Nou, ik app je wel een foto en trouwens, de cover van mijn facebook is met mijn toestel gemaakt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal best. Al de mobieltjes die ik gehad heb zouden ook altijd goed foto's moeten schieten volgens een ander. Nou ik ben nog nooit overtuigd geweest.
Sloeber.quote:
Gister zowaar eens aan mezelf gezeten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noemen ze trekken zo tegenwoordig.
Knap broeder.
[..]
Nou, ik app je wel een foto en trouwens, de cover van mijn facebook is met mijn toestel gemaakt.
[..]
Sloeber.
ik heb het nog niet gespeeld maar de videotrailer zag er wel vet uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verwarrend ja, er zijn wel een paar mensen aanwezig die wel de kennis hebben.
[..]
Issie echt vet?
Vuilak.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister zowaar eens aan mezelf gezeten.
Mja
Hm klinkt wel verleidelijk om te halen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb het nog niet gespeeld maar de videotrailer zag er wel vet uit.
Zit volgens mij eek goed in elkaar
Hey van mij mag je hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry. Zal het niet meer doen.
Dan nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou graag willen maar ja echt mogelijk is dat nou ook weer niet.
Ik zou het doen, tziet er nu al zoveel beter uit, de features, de mogelijkheden, zoveel beter dan IV.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuilak.
[..]
Hm klinkt wel verleidelijk om te halen.
Doe maar. Dan kan ik zien hoe ver ik ben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Dus geen geile plaatjes posten?
Ik heb alleen het eerste deel gespeeld, sindsdien niet meer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen, tziet er nu ak zoveel beter uit, de features, de mogelijkheden, zoveel beter dan IV.
Kan je nagaan, ik speel het niet eensmaar kijk wel graag mee
Hm ik heb alleen niks.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar. Dan kan ik zien hoe ver ik ben.
Nog steeds 15 fps zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen, tziet er nu al zoveel beter uit, de features, de mogelijkheden, zoveel beter dan IV.
komt vandaag binnen hier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen, tziet er nu al zoveel beter uit, de features, de mogelijkheden, zoveel beter dan IV.
dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
w00pw00p
Alvast veel plezier er mee
Playertje ben je toch ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat komt wel goed.
Alleen een beetje slechte timing dat er vanavond een chick langskomt.Maar die moet toch niet al te laat weg.
whehehe. niet echt een date date hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Playertje ben je toch ook.
Pics?
Dat zeg ik ook niet, recalcitrante drabberquote:
Dat blonde alto meisje van je fb zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehehe. niet echt een date date hoor.
Wat is een drabber nou weer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, recalcitrante drabber
haha nope.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blonde alto meisje van je fb zeker?
Spijtig dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nope.![]()
een chick die ik van vroeger ken. kwam ik laatst weer een keer tegen en die was gelijk heel enthousiast over dat we weer moeten afspreken enzo.
Nouja, vroeger scharrelde ik met haar. Tot ze ging verhuizen, dus misschien bedoelde ze dat met "weer afspreken"quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, vroeger scharrelde ik met haar. Tot ze ging verhuizen, dus misschien bedoelde ze dat met "weer afspreken"
Is ze heet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, vroeger scharrelde ik met haar. Tot ze ging verhuizen, dus misschien bedoelde ze dat met "weer afspreken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |