Als hij een hint nodig heeft moet je gewoon zeggen dat hij even goed naar de 4 letters boven mijn UI moeten kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Disclaimer: jou gaf ik een compliment. De lul in kwestie kan je opmaken uit de context.
Nee. Alleen in de Nederlandse vertaling noemden ze dat een donut.quote:
Heb jij nog leuke vriendinnen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een belastend plaatje over Pellé ontvangen.
Apart dat je je aangesproken voelt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij een hint nodig heeft moet je gewoon zeggen dat hij even goed naar de 4 letters boven mijn UI moeten kijken.
Dat is me als kind nooit opgevallen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Alleen in de Nederlandse vertaling noemden ze dat een donut.
Zover was ik ook al.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Disclaimer: jou gaf ik een compliment. De lul in kwestie kan je opmaken uit de context.
Wie is Body Mass Index? Bedoel je Verhoeven?quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De vrij en bmi komen alleen maar boven drijven doordat het standaardniveau in de afgelopen 5 jaar in de eredivisie behoorlijk gedaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |