Nee.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gramulanion is wel een gladde vogel.
Iemand anders wel. Ik heb hem inmiddels een compliment gegeven en een vergelijking gemaakt met iemand op FOK! die ik een lul vind.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
Laatste statusupdate tussen mij en johannes:
Ik heb hem nog steeds geen PM gestuurd.
Gast. Pokemon komt uit Japan en dat is Sushi. Het is geen pokemonvoedsel, want dat ziet eruit als hondenbrokken.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is natuurlijk ook geen donut.
Maar zo noemden ze het in de Nederlandse pokemon.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Gramul, jij woont toch in Hoofddorp.
Baccal.quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Bakkal loopt alleen maar te feesten en rookt zware shag.
Immers was ook een aardige stonerquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Bakkal heeft nagenoeg iedere les op de middelbare school stoned in de klas gezeten en nog was hij de beste van de klas. Gozer is belachelijk slim.
Hij is niet de domste neequote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Bakkal heeft nagenoeg iedere les op de middelbare school stoned in de klas gezeten en nog was hij de beste van de klas. Gozer is belachelijk slim.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand anders wel. Ik heb hem inmiddels een compliment gegeven en een vergelijking gemaakt met iemand op FOK! die ik een lul vind.
Ik drink ook altijd alleen maar drankjes waarvan ik de naam kan maken nadat ik mijn achternaam een paar keer heb verhaspeld.quote:
tja vmbo is niet echt moeilijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Buitendam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |