Echt broer? Kom tosti's eten swa!quote:
Ik zou eerder opgelucht zijn als ik het eenmaal in mijn handen heb en naar huis fiets.quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Nerveus kan je enkel zijn wanneer je die install eindelijk klaar is en je hem voor het eerst op kan starten. Mensen die nu nerveus zijn.._!
uurtjequote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang duurt instellen op de PS3?
uurtje dacht ikquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang duurt instellen op de PS3?
70 ballen betalenquote:
uurtjequote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Hoelang duurt die install eigenlijk op de XBOX?
Zwolle REPRESENTquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Beste Midnight Release bro's,
Waar gaan jullie?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Trebo het volgende:
Ik ga hem niet kopen.. bang dat hij tegenvalt.
Was ik het maar echt, belachelijk hoe die mensen worden voor getrokken.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
is iedereen hier. jij dus ook
Durf kritisch te zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Trebo het volgende:
Ik ga hem niet kopen.. bang dat hij tegenvalt.
Welke het langst gameplezier geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Gezicht het volgende:
Ethische dilemma's; vannacht lang spelen of straks maar een uurtje ofzo en morgen vroeg opstaan en doorgamen.?
dan had ik dat ook wel gewild. beter voor het stroomverbruik van die ps lijkt mij.quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb em ook voor 47 besteld
Een vriend is met de download bezig
Ik heb hem ge pre-orderen bij een winkel waar ik hem morgenvroeg ophaal. Dat vind ik de meest logische manier..quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Haal hem morgen, door die hype eerder dan gepland...
Snap dat pre-orderen niet zo, je kan toch verwachten dat je hem dan twee dagen later pas binnen krijgt, waarom dat risico nemen terwijl je hem gewoon in de winkel kan halen..
Jij snapt hetquote:
als je m besteld nog niet eensquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ware reden is dat ik dan naar buiten moet.
Ik pre-order hem om hem dan op te halen bij release. Midnight release, represent!quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Haal hem morgen, door die hype eerder dan gepland...
Snap dat pre-orderen niet zo, je kan toch verwachten dat je hem dan twee dagen later pas binnen krijgt, waarom dat risico nemen terwijl je hem gewoon in de winkel kan halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |