quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Wat is dit? Gaat Bol hem pas op de verschijnimgsdatum verzenden? Ik zal nog eens iets gaan pre-orderen daar.
allemaal. punt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.quote:
ik ga a la alberto stegeman undercover filmenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Wie van de nachtgaanders filmen allemaal?
Mijne ook over het algemeenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Dus technisch gezien verzenden ze op de releasedatumquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzendt 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Ik weet dat wel. degene die ik quote nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Bol.com verzend 's nachts pas. Waarschijnlijk krijg je pas om 4:00 uur een verzendbevestiging en ontvang je 'm morgen gewoon.
Mijn ervaring dan.
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.
Dank. Ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.
Nou laten we het hopen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Mijn ervaring dan.
Alleen voor een bevestigingquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zie enkele Fokkers er nog voor aan ook om tot 4 uur wakker te blijven
ik ga toch niet kunnen slapen dus ik zal om de zoveel tijd even mn telefoon checkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja zijn post stond op de vorige paginaquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet dat wel. degene die ik quote niet
Ik weet broerquote:
Ik zet de wekker wel even om 04:05quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
hehe. luiquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ja zijn post stond op de vorige pagina
Hardop lachen hieroquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef -Kadesh- het volgende:
[..]
Ik zet de wekker wel even om 04:05
4 uur lang verplichte workshop + Propedeuse uitreiking van 2 uur, langste schooldag ooit.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardop lachen hieroBaas, dat ga ik ook doen denk ik.
Morgenochtend nog 4 uur lang college, dat worden de langste 4 uren uit m'n leven
En als ie dan nog niet op verzonden staat ga ik bellen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hardop lachen hieroBaas, dat ga ik ook doen denk ik.
Morgenochtend nog 4 uur lang college, dat worden de langste 4 uren uit m'n leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |