Die van minecraft?quote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh god GTA, dat moet mijn oudste ook spelen. Zolderkamerautist in opleiding
ja die ja. Die heeft nu met een kameraad een youtubekanaal geopend waar ze spellen gaan doen en ze bespreken. Heel erg game kingsquote:
Dat was ook echt heel serieus jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heb je je bitchpants aangetrokken vanmorgen ja?
ik voel me in mijn kuif gepikt ja!quote:Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was ook echt heel serieus ja
quote:
Oeh link?quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
Kofferdrama van lipglans gevonden, wat een nepwijf
ja ik had het inmiddels begrepenquote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Het is een spel mijn lieven kip
Ik las het ookquote:Op maandag 16 september 2013 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik las kut. De koorts stijgt naar mn hersens verdorie
http://www.misslipgloss.nl/handleiding-koffer-uitzoeken/quote:
Die V er achter verwarde mij ook!quote:Op maandag 16 september 2013 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik had het inmiddels begrepen
GTA zegt me wel wat maar daar dacht ik niet aan bij de afkorting GTAV
Ja ik dacht dus ook dat ze hem zelf had gekocht want alleen artikel gelezenquote:Op maandag 16 september 2013 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.misslipgloss.nl/handleiding-koffer-uitzoeken/
ze doet dus net of ze "gewoon toevallig" die koffer uitgezocht en betaald heeft, maar ze heeft 'm egwoon gratis gekregen, wellicht in ruil voor (o.a.) een koffer.
Eerlijk over beauty
lekker he!quote:Op maandag 16 september 2013 22:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik las kut. De koorts stijgt naar mn hersens verdorie
yep, me too. althans, ministukje want koffers boeien me nietquote:Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus ook dat ze hem zelf had gekocht want alleen artikel gelezen
quote:Waar ik iets minder op lette was de prijs. Ik ga best vaak op reis en vind gemak, kwaliteit en comfort dan wel heel belangrijk. Als ik investeer, hoef ik over vier jaar niet opnieuw een nieuwe koffer te kopen. Het werd de Samsonite Firelite, dit is een nieuwe lijn van Samsonite met superlichte koffers.
ja, dom hoertje die Sintiejaaquote:Op maandag 16 september 2013 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kwam vooral door dit denk ik:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |