Dat kan nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"En zo praat ik als ik dialect spreek, in west-Vlaams"
Missed yaquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eventjes nog. Zo douchen, net gerend en een regenbui op m'n kop.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja zie je, dat klinkt als westlands
Hoewel westlands heul anders klinkt
klinkt anders best lekkerquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Comfort food: herfst tatin van aubergine en rode ui met zandkoekdeeg
quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik voel me meteen een stuk normaler.
Oh....wait
JOEHOERT NATUURLIJK!quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het keel schrapen aan het begin trouwens![]()
![]()
Maar ik hoorde nu drie varianten yoghurt, welke is het nou?
De 2de meestal met de oeeeehooeee zeg maarquote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het keel schrapen aan het begin trouwens![]()
![]()
Maar ik hoorde nu drie varianten yoghurt, welke is het nou?
Ik had vooruitziende blik en had vanochtend al joehoert gehadquote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
Om Priem te huldigen heb ik zojuist een bakje joehoert genomen en roep ik vandaag uit tot nationale joehoertdag!
quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
MIJN KEUKENWEEGSCHAAL DOET HET, HOEZEE, HOEZEE, HOEZEE!
En dan eet ze het weer op?quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehe, lassie is een kneus. Vreet blaadjes van de klimop, voelt zich dan 'nieso lekkuurrrr' en kotst ze vervolgens uit
quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had vooruitziende blik en had vanochtend al joehoert gehad
Nu flopmoddols kijken
Ja, dat is natuurlijk wel zoquote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De 2de meestal met de oeeeehooeee zeg maar
Lin, jij bent op mijn bruiloft geweest, dus nu kan jij west-Vlaams![]()
is dat van die chipsspaghettihoer?quote:Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
she lost me at zandkoekdeeg
Dat doet het mormel hier ookquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehe, lassie is een kneus. Vreet blaadjes van de klimop, voelt zich dan 'nieso lekkuurrrr' en kotst ze vervolgens uit
Monster doet het meestal buiten en meestal als hij het sowieso nodig vindt om te kotsen.. Dus dan kotst hij ook direct en is daarna weer blij. En ik ook, want de kots ligt buitenquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
Ik ben zo blij met mijn konijnen die dat soort dingen niet doen
Nee, helaas, nu moet ik het zelf opruimenquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan eet ze het weer op?
Flopmoddols kijken met mama
Debiele hontsquote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat doet het mormel hier ook.
Straks gaat die van jou ook sokken etenquote:
Monster is de nieuwe Wim?quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks gaat die van jou ook sokken eten![]()
Monster zit nu weer naast me te trillen want er was net een onweerknal
Monster/mormel/kutpoedel, het is allemaal hetzelfdequote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Monster is de nieuwe Wim?
Of heb je Wim gedumpt en een nieuwe gekauft?
Heldquote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks gaat die van jou ook sokken eten![]()
Monster zit nu weer naast me te trillen want er was net een onweerknal
En zonder aangefikte pijnboompittenquote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die taart klinkt lekkor! Al zou ik hem zelf in fillodeeg gooien denk ik
Pubic hair on a stick?quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Monster/mormel/kutpoedel, het is allemaal hetzelfde
Dat sowieso jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En zonder aangefikte pijnboompitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |