gewoon wachten, dat duurt nog wel even voor het uitgehard isquote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met terpentine, ik wilde echt zoeen mega dikke laklaag over een kralenarmbandje (zie ook FB) Maar ik heb ook nog wel hoop...ik ken het fenomeen dat het uiteindelijk toch nog transparant wordt. Hopelijk nu ook...
Spees, doe eens velen speculaas vretten en masturberen, je bent een frusti nuquote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja shit ik had natuurlijk eerst moeten bedenken over wat het beste bij de laatste 3 pagina's pastte, bami style.
Ik heb nergens last van hoorquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Spees, doe eens velen speculaas vretten en masturberen, je bent een frusti nu
Take a snickers!quote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Spees, doe eens velen speculaas vretten en masturberen, je bent een frusti nu
nee maar wij welquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van hoor
Bettyquote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Take a snickers!
[ afbeelding ]
DAN LEES JE TOCH LEKKER NIET WAT IK ZEGquote:
ik gok van wel. Teveel suiker isnielekkerquote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAN LEES JE TOCH LEKKER NIET WAT IK ZEG
kusjekroel![]()
Mn speculaas is wel aan de harde kant, komt door fucking veel suiker zeker?
Nee de smaak is wel goed, maar velen krokantquote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok van wel. Teveel suiker isnielekker
meer boter en amandelenquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee de smaak is wel goed, maar velen krokantOp zoek naar een volgend recept dan maar.
Maar wat doe je met die amandelen? Als je die eroverheen flikkert zie je toch niets meer van de vormquote:
Ik heb hem eerst met vloeibare superlijm in model gebracht. Ik heb een mal gemaakt van ijzer, daar huishoudfolie omheen en insmeren met olie. Armbandje erom binden en rijkelijk superlijm erover gieten. Dat wordt echt keihard, het armbandje is helemaal in model. Daarna heb ik het gelakt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Molo het volgende:
Puckzzz, ik zie nu je FB bericht. Dat gaat wel barsten heBlijft niet echt mooi vrees ik.
in de achterkant drukken voor het bakkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wat doe je met die amandelen? Als je die eroverheen flikkert zie je toch niets meer van de vorm
Op de achterkant drukkenquote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wat doe je met die amandelen? Als je die eroverheen flikkert zie je toch niets meer van de vorm
blijft het ook na verloop van tijd goed in die vorm dan?quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst met vloeibare superlijm in model gebracht. Ik heb een mal gemaakt van ijzer, daar huishoudfolie omheen en insmeren met olie. Armbandje erom binden en rijkelijk superlijm erover gieten. Dat wordt echt keihard, het armbandje is helemaal in model. Daarna heb ik het gelakt.
Dat met die lijm wist ik al van eerdere keren.
Oh en superlijm *SNUIFFFFF* mijn god...wat een lucht
mag ik ook een kitkat?quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tudududu *zwaait met toverstokje*
quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tudududu *zwaait met toverstokje*
quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als het nog in de vorm zit dus? Want anders zie ik het mezelf al helemaaaal vernaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |