quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Sims
Ik heb alleen Sims 2Wel met alle uitbreidingen
niet via origin johquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?
Moet wel via Origin kunnen
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
Sims 3.![]()
mijn gastje was getrouwd met zijn butler, zwanger gemaakt en toen het kind uitgepoept was heb ik haar weer gedumpt
Ik heb zelf Sims 2 gedownload met alle uitbreidingen, moest ze wel stuk voor stuk installeren maar was gewoon één grote map met downloadenquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
boooh, zou ik op internet gewoon van die codes kunnen vinden om uitbreidingen van sims 3 te downloaden en installeren?
Moet wel via Origin kunnen
Ja ik heb de sims 3 en luxe accesoires en na middernacht van DrNick gekregen, die die redeem-codes bij de humble bundle kreeg. Dus daarvoor moest ik wel Origin enzo downloaden.quote:
Er zit zo'n cheat op de Sims 3 dat je kunt shift-clicken op de brievenbus en dat je dan van alles kunt doen, dus ook NPC's (non playable characters) dwingen, dus ook Magere Heinquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Studeur het volgende:
mensen opsluiten in een kleine kamer en de tijd forwarden tot ze dood gaan
brand veroorzaken zonder dat ze kunnen vluchten
de dood die in persoon komt
Gewoon alles via torrent downloaden, ik heb 40 gb aan sims 3 volgens mij gedownload in een gekke bui.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik heb de sims 3 en luxe accesoires en na middernacht van DrNick gekregen, die die redeem-codes bij de humble bundle kreeg. Dus daarvoor moest ik wel Origin enzo downloaden.
Had eerst altijd cd'tje enzo, ook de luxe accesoires, zelf gekocht. Maar heb tijdje terug ineens een leeg doosje teruggevonden, geen idee waar de cd is
Dus was wel blij dat DrNick dat had
Mja kan ik er dan ook via internet andere codes voor opsnorren ofzo?
Ik raak die shit altijd kwijtquote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er yolo aan de sims
Allang verkochtHeb alleen 1 en 2 nog.
Nee, opleiden tot een übermensch en rijk worden natuurlijk. De zoon had een chick op de universiteit bezwangert en is getrouwd met een vampier dacht ik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]En het kind ter adoptie afgestaan?
Ik wilde dat met één van Mono en mijn kinderen doen
Nja het is wel hoe langer je het speelt hoe meer je ervan door krijgtquote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niet eens zoveel van de Sims, zie altijd mensen toffe dingen doen (ook in t voorfilmpje van Sims zelf als hij opstart) maar geen idee hoe ze dat doenIk kan een huis bouwen, sims daar laten leven en houdt het wel beetje bij op
sims met cheatsquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er zit zo'n cheat op de Sims 3 dat je kunt shift-clicken op de brievenbus en dat je dan van alles kunt doen, dus ook NPC's (non playable characters) dwingen, dus ook Magere Hein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |