Nee hoor, dat kan er gewoon op blijven staan als je het blad wegschuift.quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef LostFormat het volgende:
Dan wil je weer wat inschenken, moet je eerst je tafel leeghalen.
Dan timmer je er zelf een voor 10 euroquote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef DrSnuggle het volgende:
Wauw, gave tafel!
Jammer genoeg ben ik student en heb ik niet zoveel geld liggen.
De nieuwprijs was ook meer dan behoorlijk.quote:
Bedankt voor je bod, maar nog wel wat te laag.quote:
Veel te duur voor mij bedoelde ik, ik bedoelde niet dat het een belachelijke prijs was.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Kluskloon het volgende:
[..]
De nieuwprijs was ook meer dan behoorlijk.
Zo had ik 'm ook begrepen, het was een serieuze reactie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Veel te duur voor mij bedoelde ik, ik bedoelde niet dat het een belachelijke prijs was.
Nee helaas!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef JamMasterJustin het volgende:
Je komt niet toevallig in omgeving Limburg met een massieve eiken tafel in je aanhangwagen?
Doenquote:Op maandag 11 november 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een heroverweging.vanavond even meten.
Neem dan Nieuw Vennep (Haarlemmermeer is de gemeente en inderdaad geen plaats).quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Parkinson_XTC het volgende:
nice!
volgens routenet bestaat haarlemmermeer niet...
En? Past het?quote:Op maandag 11 november 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een heroverweging.vanavond even meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |