abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:19:58 #181
272504 Gits
kimmidoll
pi_133983100
Wat vinden jullie van die tijdelijke blauwe (naam vergeten).
Ik vind hem als espresso wel ok, maar als je hem lungo drinkt smaakt hij niet zo...

:)
pi_133984325
Nespresso begint met andere maatregelen tegen alternatieve cupjes. Nieuwe machines slopen deze gewoon. Aldus een stel Zwitsers die de nieuwe Inissia machine getest hebben (uit De Standaard ).
pi_133984433
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef Gits het volgende:
Wat vinden jullie van die tijdelijke blauwe (naam vergeten).
Ik vind hem als espresso wel ok, maar als je hem lungo drinkt smaakt hij niet zo...

:)
Welke tijdelijke blauwe? Vivalto en Kazaar zijn blauw, maar niet tijdelijk.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133985539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:34 schreef Intermec het volgende:
zet eerst eens een kopje zonder capsule....
doen wij ook :Y zijn zowel t kopje als de leidingen n beetje opgewarmd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133986360
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:46 schreef Maloney het volgende:
Nespresso begint met andere maatregelen tegen alternatieve cupjes. Nieuwe machines slopen deze gewoon. Aldus een stel Zwitsers die de nieuwe Inissia machine getest hebben (uit De Standaard ).
Lekker asociaal dus, blijkbaar merken ze het qua verkoop dan wel. Niemand die nieuwe machines kopen dus, of de concurrent brengt gewoon een eigen machine uit zoals Aldi in Duitsland onlangs gedaan heeft. Ben eerlijk gezegd ook wel uitgekeken op de normale koffie van Nespresso langzamerhand. Nu maar één special edition deze winter dus triggert me ook niet helemaal naar de Boutique te gaan. Als dan ook nog het prijsverschil bijna de helft is met Lidl e.d. is het voor mij dit jaar even geen Nespresso meer. Heb onlangs weer een doosje of 10 Nescafe Dolce Gusto smaakjes gekocht, dus heb Nestle in ieder geval nog gesponsord :P
  Licht Ontvlambaar vrijdag 6 december 2013 @ 17:56:15 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133988101
Die special van dit jaar is wat mij betreft een blijvertje c_/
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:42:05 #187
272504 Gits
kimmidoll
pi_133995533
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:48 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Welke tijdelijke blauwe? Vivalto en Kazaar zijn blauw, maar niet tijdelijk.
Nee beiden niet, het is een metallic (duh) donker blauw cupje.
Ik denk dat hij Darkan heet oid.
Ik dacht dat het een tijdelijke was.
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:46:36 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133995803
Dharkan en Kazaar zijn sinds september toegevoegd aan het vaste assortiment.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134017013
Net in mijn AH stonden ze met l'Or cupjes te promoten. Ik heb de Onyx12 geprobeerd. Was lekker sterk. Zat een actie bij 2 doosjes voor 5¤, dus meteen een pakje Onyx en Magna meegenomen. Ben benieuwd!

Ik wil nu mijn apparaat schoon gaan maken met nätuurazijn. Hou doen jullie dit? Gewoon azijn in de waterreservoir?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 17:25:35 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134020706
Ja, gewoon in het reservoir en dan door laten lopen. Vervolgens nog een paar keer goed laten doorlopen met water. Tot je geen azijn meer ruikt :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 17:26:07 #191
13151 crew  Rewimo
pi_134020712
Ik heb een doosje Lidl-ristretto gehaald. Nog niet geprobeerd, ben benieuwd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134055912
Zag net in foldertje dat La Place (V&D) nu ook eigen Nespresso capsules heeft. Alleen komende week 2 voor 5 euro. Ze hebben alleen één bijzondere smaak: 'cappuccino'...

Duurt dus niet lang meer voordat eigen merk AH, Jumbo, Plus etc. komen van Nespresso cupjes.
Benieuwd wat Nespresso met de prijs doet (gok niks, premium gezicht). Maar de koffieprijs zelf is laatste maanden ook flink gedaald en Nespresso houdt 'm (kunstmatig) hoog.
pi_134116249
Ristretto cups van de LIDL lopen echt belachelijk slecht door, komen echt druppeltjes uit het apparaat, niet eens een klein straaltje. Andere twee soorten lopen wel gewoon goed door.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:22 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134116306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef LD3 het volgende:
Ristretto cups van de LIDL lopen echt belachelijk slecht door, komen echt druppeltjes uit het apparaat, niet eens een klein straaltje. Andere twee soorten lopen wel gewoon goed door.
Ik heb die andere twee niet geprobeerd, maar die Ristretto loopt bij mij juist prima door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134116507
Ben wel benieuwd naar de cupjes van de Lidl
Worry is a misuse of imagination
pi_134117759
Ik kreeg afgelopen zondag een gratis etui naar keuze (keuze tussen Dharkan, Kazaar of Linizio) bij mijn bestelling van 20 etuis. De dame in kwestie zei dat het een tijdelijke actie betreft i.v.m. de feestdagen. Ik heb nergens gelezen dat ze gratis etuis weggeven, jullie wel?

Anyway, het was in de boutique te Eindhoven (Bijenkorf). Doe er je "voordeel" mee. ;)
pi_134120470
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef Perenijsje het volgende:
Ik kreeg afgelopen zondag een gratis etui naar keuze (keuze tussen Dharkan, Kazaar of Linizio) bij mijn bestelling van 20 etuis. De dame in kwestie zei dat het een tijdelijke actie betreft i.v.m. de feestdagen. Ik heb nergens gelezen dat ze gratis etuis weggeven, jullie wel?

Anyway, het was in de boutique te Eindhoven (Bijenkorf). Doe er je "voordeel" mee. ;)
ik kreeg laatst toen ik twaalf etuis wilde kopen een " als u er 15 neemt krijgt u een kazaar of dharkan gratis" was vorige maand al :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_134121348
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik kreeg laatst toen ik twaalf etuis wilde kopen een " als u er 15 neemt krijgt u een kazaar of dharkan gratis" was vorige maand al :Y
Hmm, waarschijnlijk vanwege de vele feestdagen in november. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 december 2013 @ 17:24:28 #199
13151 crew  Rewimo
pi_134121573
Lidl Ristretto:

- cupje past prima in de opening
- aandrukken (hendel sluiten) gaat zwaar
- koffie loopt prima door
- hoeveelheid is goed
- sterkte is volgens Lidl sterkte 10 maar in mijn ogen zeker niet meer dan 7 op de Nespressoschaal ;)
- smaak op zich is goed maar ik heb liever sterkere koffie

Conclusie: prima voor de visite :P
pi_134166983
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb die andere twee niet geprobeerd, maar die Ristretto loopt bij mij juist prima door.
Misschien heb ik dan net een slechte batch.... ze lopen echt alle 10 uit het doosje niet goed door
pi_134308115
Is het trouwens ook mogelijk om enkel melk te maken met de Lat+? Als ik nu melk wil druk ik op de cappuccino knop en plaats er dan snel een bakje onder voor het water van het koffie gedeelte zonder koffiecup er in.. Maak soms nog wel eens Lungo's met melk maar automatische knop perst maar een espressovolume uit.
pi_134318401
Gewoon als de melk klaar is het knopje nog een keer indrukken..
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_134535749
Een vraagje mensen: kan ik gebruik maken van de nespresso club promo icm met de cashback? :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_134537221
Die Velours Noir no 9 is vies :( 2x gebruikt, maar is gewoon waterig. Loopt ook niet goed door in het apparaat, denk dat ik het maar weg ga gooien.

Toen toch maar langs de Nespresso Boutique winkel voor mijn geliefde Arpeggio *O*
  maandag 23 december 2013 @ 12:51:16 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_134602256
Ik heb een apparaat gekocht en online de koffie-tegoed actie ingevuld. Ik moest het hele tegoed van 50,- opmaken in 1 keer dus heb dat braaf gedaan, kwam uit op een iets hoger bedrag maar kon gewoon op "ok" klikken, zonder met iDeal ofzo bij te hoeven betalen.
(Vrij algemene) mail gekregen dat cashback binnen 3 weken wordt terug gestuurd of koffiebestelling voor het tegoed binnen een week wordt geleverd. Laatste is dus voor mij van toepassing.
Maar bij inloggen met mijn account vind ik helemaal geen bestelling, heeft iemand daar ervaring mee?

In de tussentijd maar Lidl cupjes gekocht en die bevallen eigenlijk prima :) De espresso en de lungo vind ik echt goed te drinken en ze werken prima in mijn apparaat.
Bij andere merken die bij de AH worden verkocht kon ik niet op de verpakking vinden of ze van alleen maar arabica koffie worden gemaakt. Ik vind robusta te scherp/bitter dus die skip ik het liefst en dufde het dus niet aan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_134661054
Hier ook zo'n apparaat sinds 2 dagen

Dulsão _O_
pi_135080031
Weet iemand hoe vaak die promo van de cashback/koffie is? Heb het namelijk al meerdere malen langs zien komen maar weet nog niet helemaal zeker of ik wel een apparaat wil aanschaffen (ben student en drink op dit moment thuis niet eens espresso behalve op de uni en in het ziekenhuis)
pi_135098632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Clemenza het volgende:
Weet iemand hoe vaak die promo van de cashback/koffie is? Heb het namelijk al meerdere malen langs zien komen maar weet nog niet helemaal zeker of ik wel een apparaat wil aanschaffen (ben student en drink op dit moment thuis niet eens espresso behalve op de uni en in het ziekenhuis)
Vaak 2x per jaar. Rond vader/moederdag en de feestdagen (nu dus). Korting kan wel per keer verschillen, nu is de korting hoog.

Zag dat ze bij de Action nu ook cupjes verkopen, 10 voor 1,89 euro! Nog even en we betalen straks 1 euro voor 10 cupjes... En voor wie bij de Duitse grens woont, zaterdag 11 januari zijn bij de Lidl de cupjes in de aanbieding (exact hetzelfde als in Nederland) 1,59 euro per doosje. :)
pi_135098936
Heeft iemand die cups met regenboog kleuren al eens geprobeerd? Ik vond ze echt niet te zuipen.....
U MAD?
  zondag 5 januari 2014 @ 13:30:49 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099311
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand die cups met regenboog kleuren al eens geprobeerd? Ik vond ze echt niet te zuipen.....
Zelfde hier. Gelukkig vindt iemand die vaak op visite komt ze wel heerlijk, dus het komt wel op.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')