SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn vorige season ticket liep af in maart 2013, die heb ik toen vernieuwd en die loopt af in maart 2014. Ik zou gewoon recht moeten hebben op die pakjes. ik heb inderdaad in fifa 13 al me pakjes gehad maar daar zit ook nog pakjes bij van mijn oude season ticket denk ik of werkt dat zo niet.quote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik las hier iets van Maver over het feit dat mensen geen season ticket pack hadden gekregen vandaag..maar dat is toch logisch. Je kreeg een X aantal van die packs en die heb je tijdens de vorige FIFA gewoon opgemaakt? Waarom zou dat nu dan ineens verder gaan?
Mensen die het hebben gekregen zullen die season ticket later pas hebben gekocht.
Dan zou je ze moeten optellen..weet niet meer hoeveel je er precies kreeg, maar waarschijnlijk zijn ze gewoon op.quote:Op maandag 16 september 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mijn vorige season ticket liep af in maart 2013, die heb ik toen vernieuwd en die loopt af in maart 2014. Ik zou gewoon recht moeten hebben op die pakjes. ik heb inderdaad in fifa 13 al me pakjes gehad maar daar zit ook nog pakjes bij van mijn oude season ticket denk ik of werkt dat zo niet.
ik zou het wel raar vinden want het is tenslotte een nieuwe fifa en mijn season ticket is gewoon actief. Ik kan ook nergens opnieuw die season ticket kopen dus hoe moet dat dan :Squote:Op maandag 16 september 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou je ze moeten optellen..weet niet meer hoeveel je er precies kreeg, maar waarschijnlijk zijn ze gewoon op.
Als je nog recht hebt op packs dan zal dat pas starten als het spel uit is I guess..Lijkt me ook logisch. Je MOET ze namelijk binnen 1 week openen anders verlopen ze..dus ze kunnen het niet maken om dat nu tijdens early access al te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zou het wel raar vinden want het is tenslotte een nieuwe fifa en mijn season ticket is gewoon actief. Ik kan ook nergens opnieuw die season ticket kopen dus hoe moet dat dan :S
Moet je even in je EA account kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef Ferdii het volgende:
hoelang waren die season tickets geldig?vorig jaar gekocht 1 dag voor de pre release.
kan ik er dan dit jaar ook mee doen?
Waar zie je dat precies ?quote:Op maandag 16 september 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even in je EA account kijken.
Eraan gedacht dat het pas later komt (release van het spel?) of hebben andere mensen wel iets gekregen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zou het wel raar vinden want het is tenslotte een nieuwe fifa en mijn season ticket is gewoon actief. Ik kan ook nergens opnieuw die season ticket kopen dus hoe moet dat dan :S
was al aan het zoeken, maar kon niks vinden?quote:Op maandag 16 september 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even in je EA account kijken.
quote:
Inloggen op EAsports.com, dan klikken op je naam en bij my account o.i.d.quote:Op maandag 16 september 2013 17:33 schreef Ferdii het volgende:
[..]
was al aan het zoeken, maar kon niks vinden?
waar zie je dat precies?
quote:Op maandag 16 september 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Inloggen op EA.com, dan klikken op je naam en bij my account o.i.d.
Mijne over 4 dagenquote:
er zijn mensen die al wel een season ticket pakje hebben gekregen vandaag. Heb het op het EA forum gelezen met een foto erbij van de season ticket pakjequote:Op maandag 16 september 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eraan gedacht dat het pas later komt (release van het spel?) of hebben andere mensen wel iets gekregen.
Dat waren de loyalty packs toch gewoon?quote:Op maandag 16 september 2013 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
er zijn mensen die al wel een season ticket pakje hebben gekregen vandaag. Heb het op het EA forum gelezen met een foto erbij van de season ticket pakje
dan vind ik het raar dat het pakjes zijn waar aan de zijkant op stond "season ticket pack"quote:Op maandag 16 september 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat waren de loyalty packs toch gewoon?
Ik weet het ook niet mavertje, maar het komt wel goed. 1 luv, alles.quote:Op maandag 16 september 2013 17:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dan vind ik het raar dat het pakjes zijn waar aan de zijkant op stond "season ticket pack"
Euroshopper bierquote:Op maandag 16 september 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet mavertje, maar het komt wel goed. 1 luv, alles.
[ afbeelding ]
Mooien blauwe zitzakquote:Op maandag 16 september 2013 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet mavertje, maar het komt wel goed. 1 luv, alles.
[ afbeelding ]
Mooi kutquote:Op maandag 16 september 2013 17:41 schreef rolls-reus het volgende:
Feli ajacied
Vandaag is wel mij pechdagdenk je morgen leuk gta te kunnen spelen, en de 26ste fifa, breek je je duim een dag ervoor
![]()
![]()
![]()
gamen de aankomende maand
Barbamamaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |