quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?
Kusje!quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Spoilers G!
Ik wilde hem zelf lezen, weg climax!
Yup, het embargo is vervallen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Waarom komen de reviews trouwens nu vrijwel allemaal tegelijk? Zit daar een bepaalde eis aan?
Idd geen 80,- waardquote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)rwerk-conclusie.html
Cijfer: 9,5
http://www.gamer.nl/review/432897/grand-theft-auto-v-1
Cijfer: 10
http://www.insidegamer.nl(...)lost-zijn-belofte-in
Cijfer: 10
Embargo was tot 16:00 uur swa.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
Als ik zeg dat ik 16 ben is het allemaal "Nee, nu serieus". Ze denken bijna allemaal dat ik 18, 19 ben.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe je hoofd eruit ziet
quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja. Mocht pas sinds 16:00 uur.
Top, thanks!quote:
Ik heb vandaag ook al 10x gekeken naar de status van de bestellingquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Keukendrol het volgende:
Nog meer bol .com bestellingen hier?
Bij mij staat er nog steeds: 'wordt verwerkt'.
Van Tweakers.netquote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Blistering het volgende:
quote:Uiteindelijk gaat het echter niet om de hype, maar om de game zelf. Het is leuk om samen met een grote groep gamers uit te kijken naar de release van een langverwacht spel, maar vervolgens moet de game het waarmaken. Voor Tweakers kwam dat 'uur van de waarheid' ruim een week geleden, toen Rockstar Tweakers - en diverse andere Nederlandse gamemedia - een versie van het spel kwam brengen. Een strenge non-disclosure agreement weerhield ons ervan onze bevindingen eerder dan vandaag naar buiten te brengen, maar inmiddels mogen we losbranden en zeggen we: wat een game!
was het weer die tijd van de maandquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...
Mooi. Ben nu dus alleen nog afhankelijk van die lijers van postnl.quote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
doe eens kalm joh, dit tweet bol.com:
Door enorm succes van GTA 5 is de Xbox versie uitverkocht! Iedereen die VOOR 13-09 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op 17-09. (1/2)
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Roces18 het volgende:
nederlandse reviews vertrouw ik sowieso niet.
Gamespot, IGN kan je niet serieus nemenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Lol @ Gamespot, een vrouw die het reviewed en een 9 geeft vanwege haat naar vrouwen en niet politiek correct is...
Is om een beetje op te vallen, krijg je meer hits dan als je het net als de rest een 10(-) geeft.quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Als het maar mannen zijn die kapot worden geschotenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Nu je het zegtquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef ReplaR het volgende:
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!quote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat een bullshit... Alsof de Yanks er meer verstand van hebben......x10
Ik voel je bradda, ik voel je.quote:Op maandag 16 september 2013 16:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik vertrouw vooral mij eigen G-view en de rest neem ik mee in m'n achterhoofa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |