In in ieder geval? Hahaquote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Silmarwen het volgende:
Argh in iig 2 weken niet raiden ivm gebroken linker vinger gewricht.
Ik heb maar 1 hand nu.quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef Xernov het volgende:
[..]
In in ieder geval? Haha
Gewoon een paar extra macro's maken voor je andere vingers!
Ik speel Nordrassil, alliance en horde allebei. Alliance is nog redelijk druk, maar Horde is zo goed als dood, en dan te denken dat deze realm in WotLK nog echt door Horde werd gedomineerd. Voor zover mij bekend zijn de meesten naar de Outland en Draenor realms vertrokken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Het kriebelt om weer te spelen, maar iets weerhoudt mij.... Toen ik in maart stopte, was mijn realm is redelijk dood, ben bang dat er nu totaal niks meer te doen is. Zonde geld dan, en om te transferren of een nieuwe te beginnen heb ik niet veel zin in
Realm is trouwens Nordrassil Alliance en Horde, iemand een idee hoe het er nu aan toe gaat daar?
Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 14:06 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroup
Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.quote:Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef Denni5 het volgende:
Ik probeer op mn alt lock affliction eens uit, maar met ilvl 500 en het bekijken en lezen van verschillende guides kom ik nog maar tot ~68k dps op bosses....
Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Destruction al geprobeerd? Denk dat dat op dit moment het beste is.
Heb altijd BM gebruikt :pquote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm ik heb maar een human aangemaakt, tis toch makkelijker om bij het oude te blijven.
Wat is een beetje een fijne leveling spec voor hunters? De nadruk ligt dus op pvp leveling (battlegrounds). Heb nu maar MM gekozen maar hoor verschillende dingen...
Is je rotatie wel goed?quote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is mn off-spec. Het ging mij er juist om om affli te proberen.
Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.quote:
Ik vond aff ook maar kutquote:Op maandag 30 september 2013 12:09 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik volg wat ze op icyveins aangeven qua rota, en ik heb zelfs affdots gedownload zodat ik kan zien wanneer mn dots verversd moeten worden en wanneer niet. Ik weet alleen niet goed hoe dat met haunt zit, wanneer wel op de target houden en wanneer niet.
Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:00 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik vond aff ook maar kut. Heb nu demo en destro maar ik pvp eigenlijk alleen nog.
Heb je trouwens wel alles gereforged en gegemmed?
Ook via askmrrobot.com?quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd, tenzij het gear is die ik snel verwacht te vervangen zoals die timeless dingen.
gratsquote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
Malkorok down na 4-5 tries geloof ik. Daarna spoils gedaan, nadat één team de side door had, gewisseld van groep en opnieuw geleerd. Uiteindelijk down na ook ongeveer 5 pogingen.
Hadden na vak 1 nog iets van 20 sec op de timer, nadat het laatste segment neer was ongeveer 65 secWel een vermoeiende fight zeg, maar wel leuk en vernieuwend.
Uiteindelijk 4 nieuwe bazen neer deze week, zitten op 10/14 nu.
Exit: oh even in dbm gekeken, 10 wipes op Malkorok, 11 op spoils. Voelde als minder
En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarstenquote:
Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:27 schreef Denni5 het volgende:
[..]
En de discussies over world first of niet zijn al in alle hevigheid losgebarsten
Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forumquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Sja , die gasten uit Asia hebben een dubbele reset , en daarnaast een hogere ilvl loottable.
Dus volledig terecht dat hun kill niet meetelt voor world first imo.
Hehe ja , echt een stel mongolen daar hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar je zou eens op mmo champion moeten kijken op het forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |