abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131503423
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Moeders en Dennis van Twifa?!
Moeders wel ;)
pi_131503483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:21 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Moeders wel ;)
Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed :P
pi_131504671
Goed bezig cherrycoke!

Gisteren malkorok neer gekregen na 132763 tries, tot nu toe de meeste wipes op die meneer, vanavond spoils eens even proberen! Blijkt maar weer hoe rustig magtheridon is, we staan 1e van de horde en ik sta 1e qua ilvl aan de horde kant met 549 ilvl haha
One crowded hour of glorious life is worth an age without a name
pi_131523001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:26 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed :P
Akerados ;)
pi_131524939
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen :)
pi_131525450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:15 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Akerados ;)
Dat ben ik niet in elk geval; ik doe enkel dailies als het 'moet' voor rep. :P
Comfortably numb
pi_131528392
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef lennety het volgende:
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen :)
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt :(
pi_131534185
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligible :') ze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:21:11 #129
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_131536259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligible :') ze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam :P
Ik ook, ik denk mooi. Maar blijkt dat je wel de uitbreiding gekocht moet hebben :').

Ik heb Cataclysm niet eens :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_131538643
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Xernov het volgende:

[..]

sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt :(
We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt :)
pi_131539185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef lennety het volgende:

[..]

We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt :)
Nice!

Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
pi_131539660
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Xernov het volgende:

[..]

Nice!

Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd :)
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
pi_131547808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef lennety het volgende:

[..]

Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd :)
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
Ja deden wij ook, bij de mini boss 3/4 kleine lostrekken alles tegelijk, bij de eerste kamer de hele tijd 30/40 sec over 2e kamer was hem gewoon elke keer net niet.. TW misschien maar even switchen van 1e naar 2e kamer haha
pi_131549875
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer :)
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
pi_131553418
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef lennety het volgende:
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer :)
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
1e miniboss? Je sloopt ze beide? :o wij laten die als enige over
pi_131556436
Ja ze zijn toch makkelijk neer :)
pi_131559332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef lennety het volgende:
Ja ze zijn toch makkelijk neer :)
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
pi_131559795
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:16 schreef Xernov het volgende:

[..]

Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken :)
pi_131576203
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
pi_131576363
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:35 schreef lennety het volgende:

[..]

Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken :)
Zodan, vandaag even direct gecleared tot spoils of pandaria. Nu het filmpje even kijken!
pi_131576487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
Oh inderdaad. Had het wel gelezen in de patchnotes maar helemaal niet aan gedacht.
pi_131592372
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.

Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
pi_131592926
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef Xernov het volgende:
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.

Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt :+
pi_131594629
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:31 schreef lennety het volgende:

[..]

Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt :+
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik. :)
pi_131595395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Xernov het volgende:

[..]

Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik. :)
Cool, zal vanavond na de raid even spieken :)
pi_131607181
Goede raid vanavond. Eerste 6 bazen vrijwel allemaal oneshot, op die schorpioen na, daar één wipe. Vervolgens Dark Shaman naar gekregen en Nazgrim ook na een aantal tries.

8/14 nu.

En 2 nieuwe pieces waardoor ik op ilvl 551 zit.
pi_131670317
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall O+
pi_131670934
Tweede 90, nu aan de horde kant. Timeless Isle wordt nu al een beetje saai, dus dat wordt leuk als de rest ook 90 is :')
pi_131671837
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall O+
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroup
pi_131676026
Ik vind die tweede wing van SoO echt helemaal te gek, er gebeurt echt van alles en je moet bijna ogen achter in je hoofd hebben om alles goed te kunnen volgen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')