Dat was ook een gekke guildquote:Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zat in een Nederlandse guild eens, maar dat voelde heel gek.
Guild waar ik nu in zit bestaat voor 1/3e uit Amerikanen, 1/3e Britten en de overige 1/3e is NL, Scandinavisch of Oost Europees.
Dat wel inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat was ook een gekke guildBen blij dat ik daar weg ben haha
Moet de hele dag al engels (en duitsquote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad
Maar vind het sowieso vreemd om Nederlands te spreken op TS. Plus dat veel Nederlanders ingame altijd arrogante idioten zijn.
Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na danquote:Op maandag 23 september 2013 15:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moet de hele dag al engels (en duits) praten op mijn werk dus ben blij dat ik in het nederlands kan raiden
En heb nu wel een leuke guild /realm
Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaanquote:Op maandag 23 september 2013 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah je zit weer in een NL guild? Ja en drukke realm maakt echt een enorm verschil, spel is zoveel leuker dan imo. Op de queue na dan![]()
Gisteravond 1300 op Silvermoon.
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hier ook 1100 gister om 21u,ben maar naar bed gegaanZit nu in Slash Care op Kazzak en hebben nu 8/14 neer
![]()
Btw wil nog een ally ooit levelen voor de fun ,nemen jullie socials aan?
Die is leuk, dit had je zelfs in TBC wel al. Terwijl het spel verandert blijven mensen gelijkquote:Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
Deze wil ik even gepost hebben
[ afbeelding ]
Doe de groetjes aan Moedersquote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Denni5 het volgende:
Wat zijn nog een beetje leuke guilds waar het als social ook goed toeven is? (Naast 'de ronde tafel' op terenas dan, want daar zit ik al)
Ja mn accent is verschrikkelijk ik weet tquote:
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.
Yup we hebben veel socials. Doen op vrijdag ook altijd een flex raid waar veel socials meegaan.
Haha zo herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
Deze wil ik even gepost hebben
[ afbeelding ]
Dien een ticket in, solved.quote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Flexmyrolex het volgende:
*Verhaal*
Over ongeveer 2-3 dagen verlopen al me auctions dus met een waarde tussen de 55-70k gold
Doen we ook nu inderdaad, een punt voor melee en eentje voor ranged.quote:Op maandag 23 september 2013 18:53 schreef lennety het volgende:
[..]
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)
En zodra het te hoog werd de groepjes omgewisseld. (tegen ongeveer 4 a 5 stacks)
Verder goed de raidcooldowns roteren en niet op hetzelfde moment poppen.
dps check GL!quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moeilijk? Die gaan wij nu doen
Niet alleen timeless, alle oudere valor epics (483) zijn nu te koop voor justice, zonder rep verplichting.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Die timeless zooi vliegt je wel om de oren zeg, niet te geloven. Ik had nog een paar chars op lvl 87 en 88, die heb ik maar even snel naar 90 geleveled en die zijn nu meteen ook al gegeared voor SoO. Nog nooit zijn alts zo snel raidwaadig geweest als tijdens deze patch.Ik heb trouwens ook constant mazzel, de 4 chars die ik eerst enkel maar speelde hebben allemaal al drops gehad van die Celestial bosses en warforged gear van Ordos. Mijn hunter is binnen een week van itemlvl 531 naar 543 gegaan.
Gratsquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Schorpioen ging 2e try neer, die andere shaman op 15% ofzo gekregen met 3 tank tactic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |