Doe de groetjes aan Moedersquote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Denni5 het volgende:
Wat zijn nog een beetje leuke guilds waar het als social ook goed toeven is? (Naast 'de ronde tafel' op terenas dan, want daar zit ik al)
Ja mn accent is verschrikkelijk ik weet tquote:
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh wow lekker. Wij zitten vast op die Galakras of hoe heet die, met die torens. Nouja vast, vorige week anderhalf uur gedaan, vanavond hebben we de volledige raid om te proberen, dus gaat ie sowieso wel neer.
Yup we hebben veel socials. Doen op vrijdag ook altijd een flex raid waar veel socials meegaan.
Haha zo herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2013 16:42 schreef Junglebeast het volgende:
Deze wil ik even gepost hebben
[ afbeelding ]
Dien een ticket in, solved.quote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Flexmyrolex het volgende:
*Verhaal*
Over ongeveer 2-3 dagen verlopen al me auctions dus met een waarde tussen de 55-70k gold
Doen we ook nu inderdaad, een punt voor melee en eentje voor ranged.quote:Op maandag 23 september 2013 18:53 schreef lennety het volgende:
[..]
De eerste kill die we hadden was erg krap, deze week hadden we het veranderd en hebben we 2 stackpoints gemaakt en mensen die de debuff kunnen droppen voorop gezet. (mages rogues etc)
En zodra het te hoog werd de groepjes omgewisseld. (tegen ongeveer 4 a 5 stacks)
Verder goed de raidcooldowns roteren en niet op hetzelfde moment poppen.
dps check GL!quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moeilijk? Die gaan wij nu doen
Niet alleen timeless, alle oudere valor epics (483) zijn nu te koop voor justice, zonder rep verplichting.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:22 schreef Hathor het volgende:
Die timeless zooi vliegt je wel om de oren zeg, niet te geloven. Ik had nog een paar chars op lvl 87 en 88, die heb ik maar even snel naar 90 geleveled en die zijn nu meteen ook al gegeared voor SoO. Nog nooit zijn alts zo snel raidwaadig geweest als tijdens deze patch.Ik heb trouwens ook constant mazzel, de 4 chars die ik eerst enkel maar speelde hebben allemaal al drops gehad van die Celestial bosses en warforged gear van Ordos. Mijn hunter is binnen een week van itemlvl 531 naar 543 gegaan.
Gratsquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Schorpioen ging 2e try neer, die andere shaman op 15% ofzo gekregen met 3 tank tactic
Akeradosquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:26 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik meen me een Dennis te herinneren, een mage die altijd dailies deed
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef lennety het volgende:
Vanavond tijd voor spoils, hopen dat we hem neerkrijgen
Ik ook, ik denk mooi. Maar blijkt dat je wel de uitbreiding gekocht moet hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:41 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor, paar dagen terug mailtje gekregen van blizzard '7 days free gametime blabla', dus ik wil dat verzilveren, blijkt mijn account not eligibleze weten het wel weer mooi te brengen dus. Denk dat ik blizzard mails maar in de ongewenste inbox mik, tis toch enkel spam
We hebben hem neer *\o/*quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Xernov het volgende:
[..]
sinds 8u aan t proberen maar duurt wel ff voordat je de snelheid goed te pakken hebt
Nice!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:18 schreef lennety het volgende:
[..]
We hebben hem neer *\o/*
Morgen de video maar even maken, heb mij kapot gelachen op siegemaster vandaag, iedereen was in een melige bui, dus niet echt serieuze pogingen gehad, tot 58% gekregen op de beste attempt
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Xernov het volgende:
[..]
Nice!
Wij helaas niet, zijn net gestopt. 1x op 49/50 terwijl de andere groep klaar was en een andere try kreeg diegene die klikte op het laatste moment een DC... Zeer veel peg helaas, volgende week maar eens weer proberen >_<
Ja deden wij ook, bij de mini boss 3/4 kleine lostrekken alles tegelijk, bij de eerste kamer de hele tijd 30/40 sec over 2e kamer was hem gewoon elke keer net niet.. TW misschien maar even switchen van 1e naar 2e kamer hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef lennety het volgende:
[..]
Dat soort wipes hebben we erg veel gehad deze avond, op een gegeven moment pakte we gewoon medium en small boxes tegelijk, en lieten we alleen de grote alleen (of als we alleen nog adds van kleine boxjes hadden).
Werd daardoor een stuk makkelijker op de tijd
Ook een van de ranged bleef in de buurt van de hendel zodra het in de buurt kwam om te gaan klikken zodat we dat zo snel mogelijk klaar hadden.
1e miniboss? Je sloopt ze beide?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef lennety het volgende:
TW gebruikte we op de 1e miniboss van de 2e kamer
En daarvoor gewoon stormlash totem gebruiken en banner van onze warrior als kleine dps nukes.
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!quote:
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:16 schreef Xernov het volgende:
[..]
Ah bedankt! Dat maar eens even proberen dan!!
Zodan, vandaag even direct gecleared tot spoils of pandaria. Nu het filmpje even kijken!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:35 schreef lennety het volgende:
[..]
Hier is de 1st kill, kan je zien hoe we de boxjes ongeveer aanpakken
Oh inderdaad. Had het wel gelezen in de patchnotes maar helemaal niet aan gedacht.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:44 schreef pikinhand het volgende:
Dat je nu kan queuen voor meerdere raids tegelijk in LFR is wel fantastisch. Als je een pauze nodig hebt moet je gewoon even blijven hangen voordat je leave group doet want daarna is het meestal meteen ta-da-daaaa en kan je de volgende in.
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trektquote:Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef Xernov het volgende:
Zooo, van de week die volgorde maar even proberen lennety haha.
Vind je trouwens wel een beeeetje agressief naar de tank toe hoor o; 'You missed them didn't you?!' haha, of was jij dat niet?
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:31 schreef lennety het volgende:
[..]
Haha nee dat is gloss, onze shaman. Ik was degene die later tegen hem zegt dat ie de mobs elke keer uit de wave trekt
Cool, zal vanavond na de raid even spiekenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:30 schreef Xernov het volgende:
[..]
Ah haha, zal wanneer we hem downen ook even editen en online zetten, heb er nog maar een paar bazen opgezet klik.
Hoe druk je server is heeft volgens mij verder geen invloed op de wachttijd want er zitten meerdere realms in een battlegroupquote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef GlenSpey het volgende:
Gasten, ik zit op Ragnaros EU. Ben in eerste instantie begonnen met Alliance, maar zie nu toch een lichte meerderheid aan de horde kant ontstaan (ongeveer 30% Alliance en 70% horde). Ik wil graag een hunter beginnen voor PVP en zit nu dus te twijfelen of ik wel door zal gaan met Alliance te bespelen... als ik Alliance zou blijven zou ik human kiezen voor de gratis pvp trinket, maar waar het eigenlijk om gaat zijn de queue times voor battlegrounds. Vroeger was het zo dat de kant die de minst grote populatie had het snelste door de queue heen was. Is dit nu nog steeds zo? Anders kies ik gewoon horde uit, want looks en het schijnt dat ze gewoon beter zijn in battlegrounds overall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |