Durumu op normal is best te doen als iedereen gewoon een beetje oplet. En als mensen moeite hebben met de maze gewoon de verste nemen. Die is beter te zien in mijn ofen, dan maar even geen damage. Succesquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Niemand van ons heeft Durumu op normal gehaald nogmaar Icy-Veigns helpt
Gelukkig hebben we een groep waar niet gevloekt word, niemand elkaar beschuldigd en gewoon met mensen die zeggen , Sorrie mijn fout bij een wipe en dan is het repairen , eten , buff up en hop volgende poging met veel overleg hoe en wat te doen
Gaaf! Goed lopende guild zie ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Zat in vanilla op Deathwing ( ook wel DeathPING genoemd vanwege de uber lange queues en lag )
Toen kregen we een gratis server transfer aangeboden en zijn wij samen met een aantal andere guilds naar Tarren Mill gegaan , dus ja .. zit er al een flinke tijd
Heb zelf eigenlijk weinig problemen op deze server , maar idd je heb wel een aantal guilds die echt uber arrogant overkomen en dus ook totaal niet vriendelijk zijn in chat etc.
Welke guild zit je nu , en wat is je character name ?
Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)
Speel met een groepje gasten die ik al jaren ken.
Heb hiervoor in meerdere hardcore guilds gezeten , maar daar heb ik een aantal jaren al geen tijd meer voor.
The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 04:22 schreef lennety het volgende:
[..]
Ik heb ook op Doomhammer gezeten, welke guild zit je?
Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:56 schreef Altron het volgende:
Zit zelf in een relaxte guild genaamd Equilibrium en runnen nu een 10 man ( http://eu.battle.net/wow/en/guild/tarren-mill/Equilibrium/roster ) m'n character is Jehuty.(warrior)
Speel met een groepje gasten die ik al jaren ken.
Ja gaat opzich wel aardig , zitten hier en daar wel wat slackers bij ons in het groepje dus kwa progress is het niet altijd even goed , maarja we doen alles gewoon rustig aan en dat komt bij mij prima uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:26 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Gaaf! Goed lopende guild zie ikEn ook nice dat je nog steeds zo'n groep hebt na jaren.
Ik zit nu ongeveer een half jaar op Tarren Mill. Dit is mn char/guild:
http://eu.battle.net/wow/(...)/Bijgoochem/advanced
Op zich aardige lui in mn guild, ze zijn er alleen nooit, behalve voor raids, waar ik momenteel niet aan meedoeEn ook verre van hardcore, maar dat vind ik zelf ook wel prettig eig.
Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Oh wat grappig trouwens, die Zammy uit jullie guild heeft wel eens met ons meegeraid geloof ik
Hehe thanks!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen , hebben een break gehad.
En begreep dat hij zo nu en dan met een andere guild mee ging raiden.
Wij hebben op donderdag avond meestal een flex raid met wat gasten , dus als je ooit eens zin heb kan je wel een keer mee als we een plekje vrij hebben.
En als je klaar ben met je huidige guild , kan ik je altijd inviten.
Alleen hebben we nu een vaste 10 man party , dus eigenlijk geen plek om te raiden.
Maar we hebben wel elke week wat alt runs etc.
Ah ok, heb die naam wel eens voorbij zien komen. Zat zelf in we die alot.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
The Dutch Destroyers.. Ik heb daar een lowbie druid rondlopen
Titanic Smash - avoid, dit is een frontal cone waar je uit moet rennenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in Flex de 3e baas wel wat kloteriger vind , mar we doen het dan ook met 10 tot 12 mans team van een social rading guild. De eerste twee one-shotten we nu wel maar de 3e baas is wat lastiger en als tank vind ik die shaduw fase wel wat minder, ben er nog niet helemaal achter hoe ik die doe.
Durumu heb ik nog steeds nachtmerries van. Weken op vast gezeten.quote:Op Tot Normal zitten we nu op Durumu, ook al zo'n kreng..
En ik heb eens cheithekel aan LFR's wat een idioten zitten daar bij.
ja maar gelukkig 99% ally ik vind het ijland veels te klein en de rares veels te wienig HP en veels te grinderigquote:
hmm dan doet hij iets fout, want ik ga niet zo rap dood en ben nog steeds envoudig te healen maar de glyph battle healer moet er uit tegenwoordig. je doet veel zelfhealing met SoI .. daarnaast als jje gewend bent vegeance te krijgen met in de shit staan, wat 80% van de haste builders deed. Dan ga je rap dood nuquote:Las trouwens ergens dat je naar een haste build gaat? Onze paladin gaat er juist vanaf stappen, omdat hij in SoO binnen enkele seconden dood gaat.
Grats!quote:Op zondag 22 september 2013 12:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoor na 5 jaar grinden heb ik hem![]()
Ligt aan de groep en de buffs die je hebt, maar een vriend vertelde als je de enige bent dat je dan kings moet gebruiken.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Godver, zit op 0.01% van de expertise cap vandaan met mn retridin
Wat voor blessing is trouwens beter op mijn retridin? Kings of might???
Kings inderdaad, want str > mastery voor ret.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef GlenSpey het volgende:
Wat voor blessing is trouwens beter op mijn retridin? Kings of might???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |