Waarom doe ik die dingen altijd net een paar weken voordat 't generfed is?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren moest ik nog 2 runestones, nu heb ik mijn legendaryPrima te doen in een avondje. Zelfs die celestial challenge stelde geen reet voor.
Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:30 schreef Avey het volgende:
Hier nog mensen die op een private server spelen?Ik speel zelf op een die TBC draait, alle raids enzo werken. Nog steeds de beste uitbreiding
Google maar op Feenix wowquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.
Waar lopen jullie op vast?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
We blijven maar falen op paragons
Gzquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 05:29 schreef lennety het volgende:
We hebben garrosh neer!
[..]
Waar lopen jullie op vast?
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste killquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:05 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Gz![]()
En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
heel squishyquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:
[..]
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..
[..]
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel. Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.
Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
Wat is de progress van je guild dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
13/14quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Wat is de progress van je guild dan?
Ja raidleader is wel aardig op de hoogte maar de rest is meer recoundgeil dan daadwerkelijk tactics kennen. Bloodlust poppen we op de eerste baas en we gebruiken onze minuut cd's + pots op de Amber. Ik ben destro lock dus eer dat mijn chaos bolt de lucht in vliegt is het al bijna te laat maar ben wel 1 van de eerste die switcht. Denk dat de rest van de group zich niet genoeg focuste.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:
[..]
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..
[..]
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Huh, ik snap hem niet. Ze zitten nu pas toch op versie 5nogwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
Ochja. Al nieuws over een nieuwe expansion?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
het is officieel ik ben gestopt met wow
Ah duidelijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |