Yep, tikt ook sneller aan dan je denkt. Als ik nu makeup nodig heb of iets op is email ik DM gewoon dus ik heb al echt lange tijd geen makeup meer gekochtquote:Op maandag 16 september 2013 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En heel veel dingen hoef je ook niet te kopen waar stiekem best veel geld in omgaat (denk mascara/shampoo/etc etc)
quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss heeft de mijne ook gestolen tss.
quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goh. Huilen...quote:Op maandag 16 september 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zullen we een SC-blog starten?
quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik verdien wel een shopping 6 ekkies per maand met adsense. Ik twijfel of ik het er af ga gooien... of eerst wachten tot ik aan de 70 zit en het er dan af gooien
En dan om de beurt een dag bloggen over ALLES en dan krijgen we ALLES gratischquote:
Seriously?quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 5 hele seconden gewacht voor ik op open nieuw topic klikte, je hebt heul wel de kans gehad
WIJ WILLEN HET OOK VAN JOU WETENquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Dwyn, wat trek jij aan bezoekers p.m.?
BAM! Vier!quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd!
Pageviews vandaag
3
Ik ben keeiiiiipopulair zelfs
Zo'n 1500. Ik heb in de zomer echt een grote dip gehad en nu trekt het weer bijquote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Dwyn, wat trek jij aan bezoekers p.m.?
Het gaat wel vanzelf meer worden, das echt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef Lindytje het volgende:
Ik verdien wel een shopping 6 ekkies per maand met adsense. Ik twijfel of ik het er af ga gooien... of eerst wachten tot ik aan de 70 zit en het er dan af gooien
Uniek of gewoon?quote:Op maandag 16 september 2013 14:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo'n 1500. Ik heb in de zomer echt een grote dip gehad en nu trekt het weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |