Zo, nu je het zegt ik ook. Ben er zelfs wakker van geworden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Vaag gedroomd vannacht. Blijft zo in je hoofd malen.
Weet je wat ik zo bizar vond? Ik kan heel erg goed tegen gore, dus ranzige shit in horrorfilms bijvoorbeeld, heb ook wel eens in het echt gezien wat er van je overblijft nadat iemand zich voor de trein gooide. Maar in mijn droom zag ik dus iemand zelfmoord plegen door van een huis te springen en die kwam met zijn hoofd recht op een muurtje. En ik droomde dat ik echt mijn ogen dicht deed omdat ik niet wilde kijken, dat vond ik echt raar, ook in de droom trouwens. Ook wel raar was dat degene die sprong de zanger van Greenday wasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Soms zijn de dromen zo realistisch en naar dat je oprecht blij bent dat je ineens merkt dat het maar een droom is.
Wow, hoe had je dat van die trein gezien dan? Wat een vreemde droom zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Als ik bezopen ben slaap ik ook binnen 5 minuten. Maar heb eigenlijk altijd al gehad dat wanneer ik naar bed ga ik pas na een half uur of zelfs een uur pas in slaap val. Ben ook echt een avondmens misschien ligt het daar wel aan.
[..]
Weet je wat ik zo bizar vond? Ik kan heel erg goed tegen gore, dus ranzige shit in horrorfilms bijvoorbeeld, heb ook wel eens in het echt gezien wat er van je overblijft nadat iemand zich voor de trein gooide. Maar in mijn droom zag ik dus iemand zelfmoord plegen door van een huis te springen en die kwam met zijn hoofd recht op een muurtje. En ik droomde dat ik echt mijn ogen dicht deed omdat ik niet wilde kijken, dat vond ik echt raar, ook in de droom trouwens. Ook wel raar was dat degene die sprong de zanger van Greenday was![]()
Keer toen er bij ons in het dorp er eentje voor de trein sprong, toen ik net in de buurt rondfietste.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wow, hoe had je dat van die trein gezien dan? Wat een vreemde droom zeg.
Ik heb dus iedere keer als droom dat ik op een onverwachts moment word doodgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |