SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Is automatisch opgehoogd tov vorige...?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aww yeah. Hij staat er nu op voor een prikkie.
Ik maak nu al een enorm verlies.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.
He ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Confetti het volgende:
Dat traden tussen friends werkt niet. Kan mijn kaart niet van de markt halen
ja best jammer voor hem dat hij zijn geld niet over kon zetten vanaf zijn AB accounts...quote:
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna zover. Wynne op RB moet nog wel lukken voor de start, maar Wiseman op CB gaat heel moeilijk worden
Villarreal is de nieuwe Benzia, Hurtado gaat veel mensen hurten met zijn pace + strenght. Niemand komt door mn CB heen want die is ook loeisterk en mn middenveld kan lekker met passjes strooien. LW heeft trouwens 5* weakfoot, dus kan lekker voorzetten geven maar ook naar binnen trekken.
Het gaat er al dagen nergens meer over. Veel in straattaal en het zijn me toch allemaal G'squote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wattan? Durf daar al dagen niet meer te kijken
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopenquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.
ditquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopen
Vrijdagquote:Op maandag 16 september 2013 14:32 schreef Alovenac het volgende:
Wanneer kan je met season ticket gaan spelen eigenlijk?
Even kijken of het dan de moeite is om dit jaar wel een seasonticket aan te schaffen.quote:
Ja dacht al dat het m was. Kon het blikje + mongolen niet vindenquote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor.
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoppaa, en nu weer aan mijn wiskunde.
[ afbeelding ]
18quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer?Leuke deal.
Aha.quote:Op maandag 16 september 2013 14:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18Eerste 2 weken op de uni net gehad en heb nu al een achterstandje.
wiskunde op de uni, trauma's....quote:Op maandag 16 september 2013 14:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18Eerste 2 weken op de uni net gehad en heb nu al een achterstandje.
Of Di Maria 86quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Ferdii het volgende:
sommige ratings slaan ook nergens op, Bojan is volgens de rating de beste speler van ajax
laat hem eerst maar eens wat zien
haha ja zo doe ik het ook, als je dat 100x keer doet heb je toch 3k winst , money moneyquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Zhano het volgende:
Deze gaat uit naar Tim86. 30c winst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige winkels willen zich nog weleens een dag 'vergissen'..quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ben je naar de winkels geweest?? Liggen ze al in de winkel?
Even gechecked of er misschien iemand zo vriendelijk was om er 1 te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ben je naar de winkels geweest?? Liggen ze al in de winkel?
Wat zei je? "Wil jij een lekkere boete aan je kont hebben of blijf je liever je baan houden?"quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even gechecked of er misschien iemand zo vriendelijk was om er 1 te verkopen.
Heel veel kleine winkels riskeren het niet omdat ze dan goede contacten met de uitgever/leverancier kwijtraken, en grotere ketens (zoals MM) kunnen er behoorlijke boetes voor krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is toch belachelijk. Je wil toch als uitgever dat je klanten blij zijn. Als het dan 1 dag te vroeg is prima. Je naait mensen met pre-orders alleen maar als ze te laat aankomen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef Stefcke het volgende:
Weet wel dat GTA V al door Amazon is verstuurd.
neequote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik bestel hem dalijkis ie dan morgen binnen?
Ligt eraan waar je hem bestelt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kun je beter langs de winkel gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik denk 't niet. Dan kun je 'm beter vanavond/morgen zelf gaan halen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nee je bent te laat. De eerste batch pre-orders is er compleet doorheen. Winkels zoals Bolle.com verwachten de volgende lading pas in November.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan je beter nachtrelease pakkenquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb hem al bijna uitgespeeld.quote:
wordt op gegeven moment het zelfde ja,quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind GTA zo ballesaai hè
Ik snap die hype echt totaal niet
quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind GTA zo ballesaai hè
Ik snap die hype echt totaal niet
Ja precies. En van die gangstershit krijg je alleen maar die yoloswag-generatiequote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt op gegeven moment het zelfde ja,
telefoon: ga daarheen en mol persoon x. kom daarna weer terug.
dan ff snelste auto jatte, erheen scheuren, omleggen en volgende missie:
ga naar plek x en sloop daar persoon x etc
Dan speel je het ook verkeerd ja.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zit er inderdaad nog in, maar die grote missies maken echt veel goed en het zijn er dit keer meer dan 1 (GTA IV).quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat moest je bij die uit IV dan doen wat het zo anders maakt dan de rest?quote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit er inderdaad nog in, maar die grote missies maken echt veel goed en het zijn er dit keer meer dan 1 (GTA IV).
Ja en mensen die CoD spelen roepen in het echte leven alleen maar "Bravo team, cover my six" etc. En als ik iemand in de trein zie vallen schreeuw ik "what a cynical dive from the striker!" omdat ik FIFA speel. Kom op zegquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja precies. En van die gangstershit krijg je alleen maar die yoloswag-generatie
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en mensen die CoD spelen roepen in het echte leven alleen maar "Bravo team, cover my six" etc. En als ik iemand in de trein zie vallen schreeuw ik "what a cynical dive from the striker!" omdat ik FIFA speel. Kom op zeg
GTA IV had naar mijn mening maar 1 echt goede missie en dat was Thee Leaf Clover waarin een grote bank werd beroofd samen met 3 anderen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat moest je bij die uit IV dan doen wat het zo anders maakt dan de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer ga ik niet zeggen, want dat verpest het voor de mensen die hem graag zelf willen ontdekken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Iedereen in GTA SC is gewoon aan het trollen G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.
Het is nu heel rustig op de markt, dus de 59' minute werkt niet echt lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef Ferdii het volgende:
doen jullie nu al 59 min zoeken of gewoon koopjes afgaan bij last min deals?
Joh, op Fok!quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.
Dat komt ook door GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, op Fok!Alsof ik hier praat zoals in real life
Ik heb ook een hekel aan die yoloswag "lekker-zonder-oordopjes-muziek-blazen-op-de-fiets" generatie maar ja...
Ja ik moest het even nuanceren. Ik zeg ook niet dat dat soort spellen dé aanleiding zijn van zulk dom jong volk wat tegenwoordig de straten vervuilt, maar het helpt er denk ik wel aan meequote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, op Fok!Alsof ik hier praat zoals in real life
Ik heb ook een hekel aan die yoloswag "lekker-zonder-oordopjes-muziek-blazen-op-de-fiets" generatie maar ja...
Ben jij ooit ergens positief over?quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind GTA "best leuk", eigenlijk vond ik GTA 1 en 2 nog het leukst (voor de tijd waarin het uitkwam), maar de hype vind ik ook wat overdreven ja.
Ik hoef hem ook niet zsm te hebben, wacht wel tot die goedkoper wordt en ik uitgekeken ben op FIfa (en andere spellen die ik nog moet spelen, ben bv. nu met Mass Effect Trilogie bezig (deel 2 bijna uitgespeeld), veel leuker dan GTA imo.
Jawel hoor. Als ze zwart worden niet meer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Als aardappelen pen0rs beginnen te groeien zijn ze zeker niet goed meer?
[ afbeelding ]
Aardappel begint te spruiten. Is op zich niet erg, die dingen alleen niet eten. Zijn giftig.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Als aardappelen pen0rs beginnen te groeien zijn ze zeker niet goed meer?
[ afbeelding ]
Buy low, sell high.quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Wat zijn op het moment jullie methodes om wat geld te verdienen op FUT?
Laag inkopen, (iets) hoger verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Handelenquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Quintero en Kleberson.quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Begrijp ikMaar hebben jullie bijvoorbeeld een league, speler of dergelijke die erg goed werkt?
Silvers, BPL, La Liga, Serie A eigenlijk allemaalquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Begrijp ikMaar hebben jullie bijvoorbeeld een league, speler of dergelijke die erg goed werkt?
quote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Stefcke het volgende:
Maar tips geven kan natuurlijk altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik ben in die post positief over vier dingen (GTA1, GTA2, Fifa, Mass Effect Trilogy) en slechts "gematigd positief" over één ding ("GTA best leuk"), en jij pakt dat ene ding er uit alsof ik negatief ben.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben jij ooit ergens positief over?
Goed zo DSL!quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben in die post positief over vier dingen (GTA1, GTA2, Fifa, Mass Effect Trilogy) en slechts "gematigd positief" over één ding ("GTA best leuk"), en jij pakt dat ene ding er uit alsof ik negatief ben.
Wie is er hier dan de negatieveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou, niet zo negatief joh.quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben in die post positief over vier dingen (GTA1, GTA2, Fifa, Mass Effect Trilogy) en slechts "gematigd positief" over één ding ("GTA best leuk"), en jij pakt dat ene ding er uit alsof ik negatief ben.
Wie is er hier dan de negatieveling
Beter dan in een bidbump van 200k op TOTS Benteke trappen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:33 schreef Aerioz het volgende:
Nee he.
Ik drukte op de verkeerde speler weg 3k. LOL.
Daar zit wat in.quote:Op maandag 16 september 2013 15:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beter dan in een bidbump van 200k op TOTS Benteke trappen.
D4quote:Op maandag 16 september 2013 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit is dan wel weer grappig en zo online zou ik me wel goed kunnen vermaken denk ik
spuh ipv es piequote:Op maandag 16 september 2013 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kee waai ar es pie turtie drie die
quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat zei je? "Wil jij een lekkere boete aan je kont hebben of blijf je liever je baan houden?"
Nee, ik kijk die filmpjes al een aantal maanden nu dus dan weet je wel hoe D4 Speedy's naam uitspreektquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je probeerde het te ontcijferen.![]()
[..]
boks volthorb
In de regel welquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Jij bent zeker best gezellig op een verjaardag.
Toekomstig miljonair.quote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend gekocht voor 150c en nu verkocht voor 200c. Brb, even buiten een rondje rennen van blijdschap
he lindgrenquote:Op maandag 16 september 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je probeerde het te ontcijferen.![]()
[..]
boks volthorb
Voor of na tax?quote:Op maandag 16 september 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 100 fraaie coins winst op een Spaanse linksback met 79 pace, dat was echt geweldig.
dat ga je krijgenquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
Alles en iedereen stijgt ineens qua prijs. Gisteren had je die Zuid-Afrikaanse skiller nog voor 2,5k, nu niet te vinden onder 4,5k. Elton ook ruim 10k gestegen..
Ik begin ook ineens te verkopenquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
Alles en iedereen stijgt ineens qua prijs. Gisteren had je die Zuid-Afrikaanse skiller nog voor 2,5k, nu niet te vinden onder 4,5k. Elton ook ruim 10k gestegen..
Gister stond Bakkali er 20x op, nu staan er maar 6 te koopquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
Verschil Zondag - Maandag hè.quote:Op maandag 16 september 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gister stond Bakkali er 20x op, nu staan er maar 6 te koop
Not bad.quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ja toch beetje spijt dat ik gister niet wat van dat soort gasten had gekochtquote:
Wel. Die all player packs wel.quote:
Bij Messi zou ik 't erger vindenquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je zal toch Messi of Ronaldo in je starterpack hebben.![]()
Mijn excuus voor de verwarringquote:Op maandag 16 september 2013 16:01 schreef Johnbon het volgende:
[..]
1e leuke pakje officeel tweede eerste waren vooral bronze. Deze toch wel?
Aanvaardquote:Op maandag 16 september 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn excuus voor de verwarringIk zat fout.
Je kunt ze toch opzoeken? Volgens mij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef Johnbon het volgende:
Maar zit er nog iets van waarde tussen die twe qua brons of silver? Weet echt nog niet welke spelers goed zijn enzo.
Wow man, je hoeft toch niet zo los te gaan op die jongen?! Relax man!quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt ze toch opzoeken? Volgens mij niet.
Die weten ook elke dag weer een idiote stelling uit te poepen.twitter:foxNL twitterde op maandag 16-09-2013 om 16:05:08STELLING: Met Otman #Bakkal wordt #Feyenoord kampioen. Reageer met #FOXSportCentraal reageer retweet
#tagsforlikesquote:Op maandag 16 september 2013 16:06 schreef Reemi het volgende:
Die weten ook elke dag weer een idiote stelling uit te poepen.twitter:foxNL twitterde op maandag 16-09-2013 om 16:05:08STELLING: Met Otman #Bakkal wordt #Feyenoord kampioen. Reageer met #FOXSportCentraal reageer retweet
Die Uruguayaanse CB met 70 pace van Real Madrid Castilla is misschien wat waard, maar denk het niet.quote:Op maandag 16 september 2013 16:00 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ] Pakje 2. Zien jullie op t oog snel nog wat interessants qua brons of silver?
Vorig jaar was hij beter.quote:Op maandag 16 september 2013 16:05 schreef Reemi het volgende:
Nainggolan heeft wel lekkere stats dit jaar
Hebben ze nog een leuke stelling over Perez? Las dat hij een elleboogje heeft uitgedeeld en daarna de scheids is aangevlogenquote:Op maandag 16 september 2013 16:06 schreef Reemi het volgende:
Is dit de LB Johnson?quote:Op maandag 16 september 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verkocht een pimmel. [ afbeelding ]
Ja dat sowieso, maar misschien zat er een 5*skiller in. Even gebruik maken van jullie kennis.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt ze toch opzoeken? Volgens mij niet.
Oh, dacht dat hij die nog hadquote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef wonton het volgende:
[..]
hehehe zijn stats, toen had hij ook nog 4*s
Ff checkenquote:Op maandag 16 september 2013 16:07 schreef Reemi het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tweakersreview van GTA
G-g-g-got hiiimquote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, ik kijk die filmpjes al een aantal maanden nu dus dan weet je wel hoe D4 Speedy's naam uitspreekt![]()
Here we go ladies and gentlemen, here.. we goquote:
nerdjequote:Op maandag 16 september 2013 16:13 schreef wonton het volgende:
Misschien ga ik vanavond toch ff naar de nachtopening.Tis toch bijna om de hoek
Dat heb ik ook als ik Jozefzoon voorbij zie flitsen (Depay,Rekik,Bruma). Of Joao Vitor (Morais).quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Lol.. zag een Dani Alves staan, kassabellen begonnen al te rinkelen omdat ik dacht dat het een Neymar was
rasistquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik Jozefzoon voorbij zie flitsen (Depay,Rekik,Bruma). Of Joao Vitor (Morais).
Vooral bij die laatste ja hahaquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik Jozefzoon voorbij zie flitsen (Depay,Rekik,Bruma). Of Joao Vitor (Morais).
Kevinquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Confetti het volgende:
Is er nog een reden om spelers als Nasri, Cazorla of Silva op CAM te zetten in plaats van een Suarez of Jovetic?
Qua passing en dribbling scheelt het echt heel weinig maar ze zijn veel beter met finishen en kracht..
Doe nou niet, veel spoilers.quote:
Ja dat was bewust, want zo typen mocro's het ook.quote:
Fidel Martinez lijkt er ook wel opquote:Op maandag 16 september 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
hapquote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fidel Martinez lijkt er ook wel op
Brenet en Willems lijken ook op elkaar.quote:Op maandag 16 september 2013 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fidel Martinez lijkt er ook wel op
9.5, zelfs FIFA haalt een 9quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Fifa 14 uberhaupt nog wel ga helen.... Al die GTA reviews...![]()
![]()
Spel opgestart na de koop?quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef KC.PSV het volgende:
Ik vroeg me af of één van jullie alle een nieuwe season ticket gekocht heeft? Mijne loopt over 6 dagen af dus ik dacht ik koop alvast een nieuwe. (een paar uur geleden gedaan) Maar nu blijft er nog steeds staan dat mijn season ticket over 6 dagen afloopt. Hebben andere dit ook?
Ik heb ze gewoon allebei in de pre-order gezet.quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Fifa 14 uberhaupt nog wel ga helen.... Al die GTA reviews...![]()
![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/953936/quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Brenet en Willems lijken ook op elkaar.
Ja 9,5 is ongeveer het laagste cijfer wat het spel krijgt. Op gametrailers krijgt hij een 9.8 en IGN durft het gewoon een 10 te geven.quote:
ah net zoals marioquote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja 9,5 is ongeveer het laagste cijfer wat het spel krijgt. Op gametrailers krijgt hij een 9.8 en IGN durft het gewoon een 10 te geven.
Hoe. De. Vliegende. Neuk.quote:Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn prijs ongeveer? Nu 11k, is dat later op de avond ook?
Alle 100?!?!?!quote:Op maandag 16 september 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah net zoals mario
maar mag ik je fut coins hebben dan
Dat klopt want ik zit op school.quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Duidelijk dat ds2 niet echt het pc'tje zit.
quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef StijnDa het volgende:
Is er ergens een lijst met wat de verschillende teamgeeststijlen doen of moet ik ze los gaan bekijken?
Ja Tim86 poste laatst een lijst van Futhead. Maar ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef StijnDa het volgende:
Is er ergens een lijst met wat de verschillende teamgeeststijlen doen of moet ik ze los gaan bekijken?
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef StijnDa het volgende:
Alles.is.scripted.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
De allereerste Catfish op MTV die ik goed zie aflopen.
Dude praat 8 jaar alleen via internet met een hete chick, nooit via webcam; alleen tekst. De gasten van Catfish vertrouwen het niet en gaan samen met die chick op onderzoek uit; ze belanden bij een dude, 5 uur bij haar vandaan vliegen en twee maanden later zijn ze nog samen en gaan ze trouwen.
Lievv.
Zag het ook, ook de eerste keer dat ik zie dat het goed afloopt.quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Dude praat 8 jaar alleen via internet met een hete chick, nooit via webcam; alleen tekst. De gasten van Catfish vertrouwen het niet en gaan samen met die chick op onderzoek uit; ze belanden bij een dude, 5 uur bij haar vandaan vliegen en twee maanden later zijn ze nog samen en gaan ze trouwen.
Lievv.
Ik kan echt niet naar dat soort shit kijken. Het neppe druipt er vanaf. Net zoals al die Discovery programma's...quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Lievv.
Fuck, gemist.quote:Op maandag 16 september 2013 16:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
Zag het ook, ook de eerste keer dat ik zie dat het goed afloopt.
Voor bijna niets. Andersom wel voor veel.quote:Op maandag 16 september 2013 16:41 schreef zerokil het volgende:
Voor hoeveel gingen de RM -> RW in FUT 13?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Thanksquote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
BB spoilerWaarom klik ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Heb hem ook gezien ja. Enige aflevering die ik ook heb gezienquote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Lievv.
Zekerquote:Op maandag 16 september 2013 16:46 schreef Ferdii het volgende:
eredivisie heeft wel weer een erg leuk silver team dit jaar
BB spoilerGodver waarom klik ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
hier ookquote:Op maandag 16 september 2013 16:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ZekerIs een van de eerste teams die ik ga bouwen.
Waarom quote je.. ik las het eerst ook maar had niet echt een idee dat het over Breaking Bad ging nu welquote:
Lucky bastard.quote:Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
Wtf ik kreeg een hele silver pack als daily gift
Kreeg er alleen niks goeds uitquote:Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Heb 1x full goldpack gekregen.
Wie is er nou de lucky bastardquote:Op maandag 16 september 2013 16:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Heb 1x full goldpack gekregen.
Ik heb neergezet wat het wasquote:
Peruzzi zit er ook niet inquote:Op maandag 16 september 2013 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand Menseguez al gezien in het spel? Kan hem niet vinden...
BB spoilerHeerlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Dan heb je wel 750k en koop je 1 totw speler volledig opquote:Op maandag 16 september 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Handig om hem voor 750k er op te zetten![]()
Er hoeft maar een rijke te zijn met een beetje verstand en koopt hem
Jij hebt je vader natuurlijk al ingeschakeld?quote:Op maandag 16 september 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn sugardaddy leent hem wel uitquote:Op maandag 16 september 2013 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je vader natuurlijk al ingeschakeld?
Hij zal wel tot rond de 3 miljoen stijgen maar zoveel spelers gaan 300 tot 400% stijgen..quote:Op maandag 16 september 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is hij 2k waard?quote:Op maandag 16 september 2013 17:04 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Ben benieuwd hoeveel AB's ik te snel af was
[ afbeelding ]
Aan die gif moest ik denken toen ik hem zag, daardoor vergat ik bijna te klikkenquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Aan die gif moest ik denken toen ik hem zag, daardoor vergat ik bijna te klikken
Ze cheaten allemaal om bij de 59th minute te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 17:13 schreef Fuszy het volgende:
Hoe zien jullie die deals? Alleen maar 59 minute en hoe kom je daar dan. Moet ik 800 pagina's doorklikken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:14 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ze cheaten allemaal om bij de 59th minute te komen.Die tijd dat ik daadwerkelijk 835x moest klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
CEquote:Op maandag 16 september 2013 17:13 schreef Fuszy het volgende:
Hoe zien jullie die deals? Alleen maar 59 minute en hoe kom je daar dan. Moet ik 800 pagina's doorklikken?
quote:
Die pakjes waren niet van season pass die je zou krijgen is gebleken.. die pakjes waren van mensen die nog loyalty packs te goed hadden.quote:Op maandag 16 september 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik las hier iets van Maver over het feit dat mensen geen season ticket pack hadden gekregen vandaag..maar dat is toch logisch. Je kreeg een X aantal van die packs en die heb je tijdens de vorige FIFA gewoon opgemaakt? Waarom zou dat nu dan ineens verder gaan?
Mensen die het hebben gekregen zullen die season ticket later pas hebben gekocht.
Je lijkt GekkeGerrit wel.. *badum-tss*quote:Op maandag 16 september 2013 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
* GekkeGerrit- doet maar weer een tevergeefse poging om ook zo'n deal te vinden in de 59th minuut
Dat is helemaal logisch jaquote:Op maandag 16 september 2013 17:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die pakjes waren niet van season pass die je zou krijgen is gebleken.. die pakjes waren van mensen die nog loyalty packs te goed hadden.
Nee,quote:Op maandag 16 september 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is helemaal logisch ja
Heeft iedereen ze hier nu wel? Thorb en anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |