SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Is automatisch opgehoogd tov vorige...?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aww yeah. Hij staat er nu op voor een prikkie.
Ik maak nu al een enorm verlies.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.
He ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Confetti het volgende:
Dat traden tussen friends werkt niet. Kan mijn kaart niet van de markt halen
ja best jammer voor hem dat hij zijn geld niet over kon zetten vanaf zijn AB accounts...quote:
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna zover. Wynne op RB moet nog wel lukken voor de start, maar Wiseman op CB gaat heel moeilijk worden
Villarreal is de nieuwe Benzia, Hurtado gaat veel mensen hurten met zijn pace + strenght. Niemand komt door mn CB heen want die is ook loeisterk en mn middenveld kan lekker met passjes strooien. LW heeft trouwens 5* weakfoot, dus kan lekker voorzetten geven maar ook naar binnen trekken.
Het gaat er al dagen nergens meer over. Veel in straattaal en het zijn me toch allemaal G'squote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wattan? Durf daar al dagen niet meer te kijken
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopenquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.
ditquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopen
Vrijdagquote:Op maandag 16 september 2013 14:32 schreef Alovenac het volgende:
Wanneer kan je met season ticket gaan spelen eigenlijk?
Even kijken of het dan de moeite is om dit jaar wel een seasonticket aan te schaffen.quote:
Ja dacht al dat het m was. Kon het blikje + mongolen niet vindenquote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor.
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op maandag 16 september 2013 14:38 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoppaa, en nu weer aan mijn wiskunde.
[ afbeelding ]
18quote:Op maandag 16 september 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer?Leuke deal.
Aha.quote:Op maandag 16 september 2013 14:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18Eerste 2 weken op de uni net gehad en heb nu al een achterstandje.
wiskunde op de uni, trauma's....quote:Op maandag 16 september 2013 14:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
18Eerste 2 weken op de uni net gehad en heb nu al een achterstandje.
Of Di Maria 86quote:Op maandag 16 september 2013 14:46 schreef Ferdii het volgende:
sommige ratings slaan ook nergens op, Bojan is volgens de rating de beste speler van ajax
laat hem eerst maar eens wat zien
haha ja zo doe ik het ook, als je dat 100x keer doet heb je toch 3k winst , money moneyquote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Zhano het volgende:
Deze gaat uit naar Tim86. 30c winst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige winkels willen zich nog weleens een dag 'vergissen'..quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ben je naar de winkels geweest?? Liggen ze al in de winkel?
Even gechecked of er misschien iemand zo vriendelijk was om er 1 te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:50 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ben je naar de winkels geweest?? Liggen ze al in de winkel?
Wat zei je? "Wil jij een lekkere boete aan je kont hebben of blijf je liever je baan houden?"quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even gechecked of er misschien iemand zo vriendelijk was om er 1 te verkopen.
Heel veel kleine winkels riskeren het niet omdat ze dan goede contacten met de uitgever/leverancier kwijtraken, en grotere ketens (zoals MM) kunnen er behoorlijke boetes voor krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is toch belachelijk. Je wil toch als uitgever dat je klanten blij zijn. Als het dan 1 dag te vroeg is prima. Je naait mensen met pre-orders alleen maar als ze te laat aankomen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:53 schreef Stefcke het volgende:
Weet wel dat GTA V al door Amazon is verstuurd.
neequote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik bestel hem dalijkis ie dan morgen binnen?
Ligt eraan waar je hem bestelt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kun je beter langs de winkel gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik denk 't niet. Dan kun je 'm beter vanavond/morgen zelf gaan halen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nee je bent te laat. De eerste batch pre-orders is er compleet doorheen. Winkels zoals Bolle.com verwachten de volgende lading pas in November.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan je beter nachtrelease pakkenquote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik heb hem al bijna uitgespeeld.quote:
wordt op gegeven moment het zelfde ja,quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind GTA zo ballesaai hè
Ik snap die hype echt totaal niet
quote:Op maandag 16 september 2013 15:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind GTA zo ballesaai hè
Ik snap die hype echt totaal niet
Ja precies. En van die gangstershit krijg je alleen maar die yoloswag-generatiequote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wordt op gegeven moment het zelfde ja,
telefoon: ga daarheen en mol persoon x. kom daarna weer terug.
dan ff snelste auto jatte, erheen scheuren, omleggen en volgende missie:
ga naar plek x en sloop daar persoon x etc
Dan speel je het ook verkeerd ja.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zit er inderdaad nog in, maar die grote missies maken echt veel goed en het zijn er dit keer meer dan 1 (GTA IV).quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Wat moest je bij die uit IV dan doen wat het zo anders maakt dan de rest?quote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zit er inderdaad nog in, maar die grote missies maken echt veel goed en het zijn er dit keer meer dan 1 (GTA IV).
Ja en mensen die CoD spelen roepen in het echte leven alleen maar "Bravo team, cover my six" etc. En als ik iemand in de trein zie vallen schreeuw ik "what a cynical dive from the striker!" omdat ik FIFA speel. Kom op zegquote:Op maandag 16 september 2013 15:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja precies. En van die gangstershit krijg je alleen maar die yoloswag-generatie
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja en mensen die CoD spelen roepen in het echte leven alleen maar "Bravo team, cover my six" etc. En als ik iemand in de trein zie vallen schreeuw ik "what a cynical dive from the striker!" omdat ik FIFA speel. Kom op zeg
GTA IV had naar mijn mening maar 1 echt goede missie en dat was Thee Leaf Clover waarin een grote bank werd beroofd samen met 3 anderen.quote:Op maandag 16 september 2013 15:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat moest je bij die uit IV dan doen wat het zo anders maakt dan de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer ga ik niet zeggen, want dat verpest het voor de mensen die hem graag zelf willen ontdekken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Iedereen in GTA SC is gewoon aan het trollen G.quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.
Het is nu heel rustig op de markt, dus de 59' minute werkt niet echt lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef Ferdii het volgende:
doen jullie nu al 59 min zoeken of gewoon koopjes afgaan bij last min deals?
Joh, op Fok!quote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, check even de GTA SC en de CoD topics.
Dat komt ook door GTA.quote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, op Fok!Alsof ik hier praat zoals in real life
Ik heb ook een hekel aan die yoloswag "lekker-zonder-oordopjes-muziek-blazen-op-de-fiets" generatie maar ja...
Ja ik moest het even nuanceren. Ik zeg ook niet dat dat soort spellen dé aanleiding zijn van zulk dom jong volk wat tegenwoordig de straten vervuilt, maar het helpt er denk ik wel aan meequote:Op maandag 16 september 2013 15:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Joh, op Fok!Alsof ik hier praat zoals in real life
Ik heb ook een hekel aan die yoloswag "lekker-zonder-oordopjes-muziek-blazen-op-de-fiets" generatie maar ja...
Ben jij ooit ergens positief over?quote:Op maandag 16 september 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind GTA "best leuk", eigenlijk vond ik GTA 1 en 2 nog het leukst (voor de tijd waarin het uitkwam), maar de hype vind ik ook wat overdreven ja.
Ik hoef hem ook niet zsm te hebben, wacht wel tot die goedkoper wordt en ik uitgekeken ben op FIfa (en andere spellen die ik nog moet spelen, ben bv. nu met Mass Effect Trilogie bezig (deel 2 bijna uitgespeeld), veel leuker dan GTA imo.
Jawel hoor. Als ze zwart worden niet meer.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Als aardappelen pen0rs beginnen te groeien zijn ze zeker niet goed meer?
[ afbeelding ]
Aardappel begint te spruiten. Is op zich niet erg, die dingen alleen niet eten. Zijn giftig.quote:Op maandag 16 september 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
Als aardappelen pen0rs beginnen te groeien zijn ze zeker niet goed meer?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |