SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Is automatisch opgehoogd tov vorige...?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die jij ook al had veranderd. Leuk ja.
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.quote:Op maandag 16 september 2013 14:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aww yeah. Hij staat er nu op voor een prikkie.
Ik maak nu al een enorm verlies.quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht tot max 2k en werd ongelukkig.
He ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 16 september 2013 14:05 schreef Confetti het volgende:
Dat traden tussen friends werkt niet. Kan mijn kaart niet van de markt halen
ja best jammer voor hem dat hij zijn geld niet over kon zetten vanaf zijn AB accounts...quote:
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna zover. Wynne op RB moet nog wel lukken voor de start, maar Wiseman op CB gaat heel moeilijk worden
Villarreal is de nieuwe Benzia, Hurtado gaat veel mensen hurten met zijn pace + strenght. Niemand komt door mn CB heen want die is ook loeisterk en mn middenveld kan lekker met passjes strooien. LW heeft trouwens 5* weakfoot, dus kan lekker voorzetten geven maar ook naar binnen trekken.
Het gaat er al dagen nergens meer over. Veel in straattaal en het zijn me toch allemaal G'squote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wattan? Durf daar al dagen niet meer te kijken
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopenquote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wiseman is 8k op de Xbox. Als ik hem haal is dat niet omdat ik hem ga gebruiken maar omdat hij nog wel duurder wordt.
ditquote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook eerst voor hem sparen, maar dan moet er goddomme eens wat verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |