quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Je hebt toch mn nummer :s :squote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker, mag ik je nummer![]()
![]()
Oja tssssss :$quote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt toch mn nummer :s :s
quote:
Wat is dezequote:Op maandag 16 september 2013 12:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker, mag ik je nummer![]()
![]()
Broerquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is deze
handen af van mijn zusje ja
Dit!quote:
Lievvquote:Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel kleintje
Ik heb je zusje allang gehad vriend. Kom bjtchsen danquote:Op maandag 16 september 2013 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is deze
handen af van mijn zusje ja
He watquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb je zusje allang gehad vriend. Kom bjtchsen dan![]()
Ik zal dansen op je grafquote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb je zusje allang gehad vriend. Kom bjtchsen dan![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oops dat weet je niet door de drugs
Pak drinken, melk en broodjesquote:Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, niet alleen frituurzooi en vodka he
Na ik heb vorige week nog een pakje lange vloei voor haar gekochtquote:
Ik had toch wel een litertje vodka meegenomen.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik had toch wel een litertje vodka meegenomen.
Je hebt ook melk. Scheutje vodka en kahlua erbij en je kan de hele dag in je badjas lopen.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt ook melk. Scheutje vodka en kahlua erbij en je kan de hele dag in je badjas lopen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat gaat mijn pa binnenkort weer maken, kahlua. even gevraagd of hij een extra batch wil maken. :0
quote:Op maandag 16 september 2013 12:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt ook melk. Scheutje vodka en kahlua erbij en je kan de hele dag in je badjas lopen.![]()
[ afbeelding ]
Ik ken dat nietquote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat gaat mijn pa binnenkort weer maken, kahlua. even gevraagd of hij een extra batch wil maken. :0
Is een koffielikeur. Heb het ook wel eens met tia maria gedronken maar dat was m toch net niet.quote:
Als je tijd over hebt is de keuze snel gemaakt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
twijfel of ik gta 5 zal kopen morgen
hehe ja.quote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Geef m maar even een fikse klap op z'n schouder die ouwe baas.![]()
Ik heb hier nog wel wat staan maar geen vodka.
Heeft ie een stokerij in de schuur of is het gewoon ingredienten bij elkaar mixen?quote:Op maandag 16 september 2013 13:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja.Wel erg smakelijk altijd.
En hou wou meer verschillende dingen gaan maken.
KOPEUHHquote:Op maandag 16 september 2013 13:04 schreef Studeur het volgende:
twijfel of ik gta 5 zal kopen morgen
neh, ingedienten. en dan elke dag schudden en in het donker bewaren ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeft ie een stokerij in de schuur of is het gewoon ingredienten bij elkaar mixen?
Ah, ik heb geen verstand van drank maken. Wel nice als je dat kan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, ingedienten. en dan elke dag schudden en in het donker bewaren ofzo.
Beetje zenuwen is niet erg. Gewoon jezelf zijn, dan moet het goed komen.quote:
I hope soquote:Op maandag 16 september 2013 13:21 schreef Sardu het volgende:
Beetje zenuwen is niet erg. Gewoon jezelf zijn, dan moet het goed komen.
1 oktober kun je online, dus zou het dan wel nemenquote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
KOPEUHH
ik zit alleen te twijfelen of ik er gelijk xbox live abbo bij zal halen.
quote:Op maandag 16 september 2013 13:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik heb geen verstand van drank maken. Wel nice als je dat kan.of een pa hebt die dat voor je wil doen.
ja true. hoop alleen dat mijn xbox het gaat overlevenquote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 oktober kun je online, dus zou het dan wel nemen
Gebruik de mijne nog amper, alleen voor fifa met maten.quote:Op maandag 16 september 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja true. hoop alleen dat mijn xbox het gaat overleven
Whehequote:Op maandag 16 september 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
ja true. hoop alleen dat mijn xbox het gaat overleven
haha nicequote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebruik de mijne nog amper, alleen voor fifa met maten.![]()
[ afbeelding ]
it's happening
quote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Heb ooit een poging gedaan om met vrienden apfelkorn te maken. Nog nooit zo hard lopen nekken na 1 glaasje.![]()
ah nice nicequote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wehkamp. Komt nog eens 6 euro korting bij door een actie van dat moment.
Als puber bij een vriend in de schuur die een soort van keteltje had staan. Appels laten gisten. Geen aanrader in ieder geval.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha nicewaar besteld?
[..]hoe dan?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als puber bij een vriend in de schuur die een soort van keteltje had staan. Appels laten gisten. Geen aanrader in ieder geval.![]()
quote:
quote:
quote:
Wat stond hierquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat stond hier
Secrets
Wat moet ik doen?quote:
Nothing important, let it go.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat stond hier
Secrets
Nah, nieuwsgierigheid is baas.quote:
Voor jou danquote:
damn.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Foto bij artikel over de nieuwe Miss America.
Wat een kop
Altijdquote:
Ik was ook bijna nieuwsgierig. Gelukkig kwam ik er snel genoeg achter dat het me eigenlijk ook niks kon schelen.quote:
hehe.quote:Op maandag 16 september 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was ook bijna nieuwsgierig. Gelukkig kwam ik er snel genoeg achter dat het me eigenlijk ook niks kon schelen.
mist er een post?quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
Hoja sorry Vas, geen fotos van mij in lederen broek.![]()
Wel veel klappen op m'n kont gehad.
Waar de fuck heb je t over?quote:Op maandag 16 september 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
Hoja sorry Vas, geen fotos van mij in lederen broek.![]()
Wel veel klappen op m'n kont gehad.
Dat hoor je te weten.quote:
Als je dat meisje op die brommert maar niet aansteekt...quote:Op maandag 16 september 2013 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon na een week begin ik meer te hoesten en begint mijn keel weer fucked te doen![]()
Neuh, 32 topics geleden oid. En Vas had een verzoekje.quote:
Wat een geheugen, damn.quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
Neuh, 32 topics geleden oid. En Vas had een verzoekje.
Welk meisje?quote:Op maandag 16 september 2013 14:21 schreef Sardu het volgende:
Als je dat meisje op die brommert maar niet aansteekt...
Silviequote:
Ik heb ook een goed geheugen.quote:
Oh, sorry.quote:
Pizza tonijnquote:
hahahaquote:Op maandag 16 september 2013 14:31 schreef BaasBanaan het volgende:
Mur, als ik weer ga raven, laat ik het je eerder weten, zeggen we er verder niks meer over en kom ik je geheel onverwacht tegen daar.
Ga je gvd nog zeggen wat het nou was?quote:Op maandag 16 september 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, sorry.wasdermismee?
[..]
Pizza tonijn
quote:Op maandag 16 september 2013 14:34 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om me even op de WC af te trekken.
Gezellig.quote:
Foto, lederen broek, ik. Jij verzocht. Volgens mij was het daar wel duidelijk toch?quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je gvd nog zeggen wat het nou was?
Ja maar ik weet niet meer waar dat nou om ging?quote:Op maandag 16 september 2013 14:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Foto, lederen broek, ik. Jij verzocht. Volgens mij was het daar wel duidelijk toch?![]()
Ik kan de post zelf zo niet terug vinden, maar dat is wat ik nog weet.
opmaken voor ze het storneren/terugeisen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens what the fuck, 1477,25 euro salaris van appie gekregen, can't be right
Maar toch blij.
Zou ik even aankaarten, beetje lullig als je het straks terug moet betalen en je het al uitgegeven hebt. Heb ik ook een keer meegemaakt. Leek me onterecht, dus advocaat ingeschakeld, maar gewoon moeten betalen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens what the fuck, 1477,25 euro salaris van appie gekregen, can't be right
Maar toch blij.
jep, ondanks het foutje is het niet jouw geld hequote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zou ik even aankaarten, beetje lullig als je het straks terug moet betalen en je het al uitgegeven hebt. Heb ik ook een keer meegemaakt. Leek me onterecht, dus advocaat ingeschakeld, maar gewoon moeten betalen.
Ja maar misschien als ik niks zeg komen ze er niet achter en als ik het wel zeg en ze er niet achter waren gekomen als ik niks zei dan is het ook weer kutquote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zou ik even aankaarten, beetje lullig als je het straks terug moet betalen en je het al uitgegeven hebt. Heb ik ook een keer meegemaakt. Leek me onterecht, dus advocaat ingeschakeld, maar gewoon moeten betalen.
Dan zou ik het nog wel even een tijdje op een spaarrekening houden inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar misschien als ik niks zeg komen ze er niet achter en als ik het wel zeg en ze er niet achter waren gekomen als ik niks zei dan is het ook weer kutZet het wel op m'n spaarrekening ofzo
.
Wilde DM sturen, ging mis. Doe eens mij een dm sturen zodat ik niet hoef te scrollnquote:Op maandag 16 september 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer waar dat nou om ging?
Okequote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wilde DM sturen, ging mis. Doe eens mij een dm sturen zodat ik niet hoef te scrolln
luiheid record hier.quote:Op maandag 16 september 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wilde DM sturen, ging mis. Doe eens mij een dm sturen zodat ik niet hoef te scrolln
Ga je niet vannacht al naar de mediamarkt?quote:
quote:
Haha nee.quote:Op maandag 16 september 2013 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga je niet vannacht al naar de mediamarkt?
Goedzo.quote:Op maandag 16 september 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee.Moet morgen gewoon werken
Jij ging voor minder niet naar je werk dus wat bazel jij nou, HE?quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Unscrewed het volgende:
Werk afzeggen voor een spelletje vind ik zo kinderachtig, je kan toch wel een paar uur wachten.
En die werkgever weet het echt wel hoorEn de scholen ook.
Als jij dan toch komt, heb je tenminste een goeie indruk achter gelaten.
Heb geen consolequote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zit nog niet op een nieuwe school he? fulltime GTAV?
mijn werkgever weet niets.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Unscrewed het volgende:
Werk afzeggen voor een spelletje vind ik zo kinderachtig, je kan toch wel een paar uur wachten.
Ik ben een hypocriet.quote:Op maandag 16 september 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ging voor minder niet naar je werk dus wat bazel jij nou, HE?
Gewoon doorhalenquote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Unscrewed het volgende:
True.quote:Op maandag 16 september 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn werkgever weet niets.![]()
En kan vakantiedagen opnemen he.Maar goed, ik kan savonds gewoon spelen. fuck dat
Ik zal jou eens doorhalenquote:
Wat als je nog genoeg verlofuren over hebt? Dan is het toch geen enkel probleem om die te gebruiken voor een spelletje? Ik heb wel eens vrij genomen omdat ik de seizoensfinale van Breaking Bad met een broodje Subway wilde kijken.quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb het over bv. ziek melden, niet als je je verlofuren wilt gebruiken, dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat als je nog genoeg verlofuren over hebt? Dan is het toch geen enkel probleem om die te gebruiken voor een spelletje? Ik heb wel eens vrij genomen omdat ik de seizoensfinale van Breaking Bad met een broodje Subway wilde kijken.
You had me at Subwayquote:Op maandag 16 september 2013 15:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat als je nog genoeg verlofuren over hebt? Dan is het toch geen enkel probleem om die te gebruiken voor een spelletje? Ik heb wel eens vrij genomen omdat ik de seizoensfinale van Breaking Bad met een broodje Subway wilde kijken.
Dat staat pas bij het einde van de tekst.quote:
Doe ik sowieso niet aan. Ik kom met een open botbreuk en een katana in mijn lever nog werken.quote:Op maandag 16 september 2013 15:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het over bv. ziek melden, niet als je je verlofuren wilt gebruiken, dat moet je zelf weten
dat moet ik zien.quote:Op maandag 16 september 2013 15:13 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Doe ik sowieso niet aan. Ik kom met een open botbreuk en een katana in mijn lever nog werken.
Ben een jap.quote:Op maandag 16 september 2013 15:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat staat pas bij het einde van de tekst.
Kijken wilde Subway?quote:
Nee, want dan moet je ook hier werken. Dat doe ik je niet aan.quote:
WAT?!quote:[..]
Ben een jap.
same herequote:Op maandag 16 september 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gebruik de mijne nog amper, alleen voor fifa met maten.![]()
[ afbeelding ]
it's happening
Ik heb een idee. Jij koop GTA en dan mag je het hier komen spelen, 3 dagen per week. De rest van de week mag ik hem houden.quote:
Zoek jij even op waar je voor 37cent GTA kan kopen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Jij koop GTA en dan mag je het hier komen spelen, 3 dagen per week. De rest van de week mag ik hem houden.
investeren in Rockstar aandelenquote:Op maandag 16 september 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoek jij even op waar je voor 37cent GTA kan kopen?
Oh en gratis treinkaartjes.
quote:
ik weet sowieso eigenlijk helemaal niet hoe dat werkt. daar moet je een bepaalde rekening voor hebben ofzo geloof ik.quote:
Ah, dan ga ik aandelen kopen voor dingen die failliet gaan. #yoloquote:Op maandag 16 september 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet sowieso eigenlijk helemaal niet hoe dat werkt. daar moet je een bepaalde rekening voor hebben ofzo geloof ik.
Jezus. Nee ik vind dat echt niet mooi die botten zichtbaar en zo'n brede spleet tussen de benen, mening.quote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eng?!
Laat jouw benen dan eens zien.
Ze heeft wel een mooi gezicht.quote:Op maandag 16 september 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus. Nee ik vind dat echt niet mooi die botten zichtbaar en zo'n brede spleet tussen de benen, mening.
picsquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Trollscience het volgende:
ik heb pas mooie benen fuck die meiden man
Beenscheerfagquote:Op maandag 16 september 2013 16:18 schreef Trollscience het volgende:
ik heb pas mooie benen fuck die meiden man
Gast, je sig. Waarom zou je dat erin zetten.quote:
omdat koningquote:Op maandag 16 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, je sig. Waarom zou je dat erin zetten.
alleen mijn bovenbenenquote:
Oh dat had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 16 september 2013 16:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast, je sig. Waarom zou je dat erin zetten.
Dingen naast je snor, baard of lul scherenquote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat koning
[..]
alleen mijn bovenbenen
quote:Op maandag 16 september 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet eens gezienWhut.
quote:
veel plezier dan om met je harige zak chicks vindenquote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dingen naast je snor, baard of lul scheren
Fucking onzin.
Misschien oksels bijknippen ofzo
Maar we zijn geen vrouwen
Wat snap jij niet aan het woord: "lul"?quote:Op maandag 16 september 2013 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veel plezier dan om met je harige zak chicks vindenje zult jezelf maar moeten pijpen
Klojoquote:
dus je zak zit niet naast je lul? ik zou maar even naar de dokter gaanquote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord: "lul"?
Mijn zak hangt onder mijn lul, en met lul bedoel ik het geheel. Je zak is deel van je lul.quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus je zak zit niet naast je lul? ik zou maar even naar de dokter gaan
quote:Op maandag 16 september 2013 16:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dus je zak zit niet naast je lul? ik zou maar even naar de dokter gaan
Een van Vas' beste quotes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik squirt dagelijks mijn spiegel onder van mezelf
quote:
Nee, je lul is je lul en je zak is je zak.quote:Op maandag 16 september 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn zak hangt onder mijn lul, en met lul bedoel ik het geheel. Je zak is deel van je lul.
Ga fappen xoxoquote:Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een van Vas' beste quotes.
En deze:
[..]
Oke bb xxquote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, je lul is je lul en je zak is je zak.
Kan jij me helpen dan? :$quote:
Ik wacht nog steeds op een picquote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
GoedCrib is bijna helemaal af.
bed, kastdeuren, schiderijen en done
Nee ik ga werken sarry xoxquote:Op maandag 16 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oke bb xx
[..]
Kan jij me helpen dan? :$
Wel oké, moe alleen.quote:
Ah, oké. Werkze liefiequote:
Noice, als ik monie heb kom ik een keer inhuldigen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
GoedCrib is bijna helemaal af.
bed, kastdeuren, schiderijen en done
chillingsquote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Noice, als ik monie heb kom ik een keer inhuldigen.
quote:Op maandag 16 september 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dingen naast je snor, baard of lul scheren
Fucking onzin.
Misschien oksels bijknippen ofzo
Maar we zijn geen vrouwen
Kan niet, ik ben perfect. Ik kan nooit niet-perfect zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wacht maar tot je borsthaar hebt
Jij bent beter.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, het moet niet op een beer gaan lijken
Tele 2 terechte klachtquote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Studeur het volgende:
al onze medewerkers zijn in gesprek, wij vragen u een moment geduld alstublieft
tele2
Nee dat vind ik ook echt ranzigquote:Op maandag 16 september 2013 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een hele bos okselhaar is ook niet zo![]()
5 tot 12 haren.quote:Op maandag 16 september 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, het moet niet op een beer gaan lijken
Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 16 september 2013 19:36 schreef Unscrewed het volgende:
De Chinees wilde alleen maar meisjes aannemen (Discriminatie) en het bowlingcentrum nam mijn CV wel gewoon aan, dus ben benieuwd.
Ik ben de definitie van eye-candy. 10/10 m8.quote:
Maar geen vrouw.quote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben de definitie van eye-candy. 10/10 m8.
oquote:Op maandag 16 september 2013 19:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben de definitie van eye-candy. 10/10 m8.
Eigenlijk had ik moeten zeggen: "Maar ik ben een meisjequote:
bleh okselhaarquote:Op maandag 16 september 2013 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een hele bos okselhaar is ook niet zo![]()
je was te laat ze hebben angeljoy al aangenomenquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik moeten zeggen: "Maar ik ben een meisje"
Jij reageert alleen op dingen van mij die jou niet aanstaan, ofwa?quote:
Dat was inderdaad wel een waterdicht plan geweest.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik moeten zeggen: "Maar ik ben een meisje"
he beachquote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
[..]
je was te laat ze hebben angeljoy al aangenomen
Nee want ik doe nu hetzelfde mét stage en vakken wat betref pedagogiekquote:
Onderwijsassistent versneldquote:Op maandag 16 september 2013 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke opleiding ben je ook alweer gaan doen?
mooi verhaalquote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee want ik doe nu hetzelfde mét stage en vakken wat betref pedagogiek
Tja versneldquote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is alleen écht veelhad het echt onderschat
I got brain damagequote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef Unscrewed het volgende:
I'm zonin off of one joint, stoppin a limo
Hopped in the window, shoppin a demo at gunpoint
A lyricist without a clue, what year is this?
Fuck a needle, here's a sword, bodypierce with this
Livin amuk, never givin a fuck
Gimme the keys I'm drunk, and I've never driven a truck
But I smoke dope in a cab
I'll stab you with the sharpest knife I can grab
Come back the next week and re-open your scab (YEAH!)
A killer instinct runs in the blood
Emptyin full clips and buryin guns in the mud
I've calmed down now -- I was heavy once into drugs
I could walk around straight for two months with a buzz
My brain's gone, my soul's worn and my spirit is torn
The rest of my body's still bein operated on
I'm ducked the fuck down while I'm writin this rhyme
Cause I'm probably gonna get struck with lightnin this time
Ik kan wel voor een goed gevoel zorgenquote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Gesprek op school ging wel goed, heb er alleen geen goed gevoel bij
ga wegquote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een goed gevoel zorgen
quote:Op maandag 16 september 2013 20:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een goed gevoel zorgen
I still don't give a fuck!quote:Op maandag 16 september 2013 19:58 schreef Nestalgie het volgende:
I've calmed down now -- I was heavy once into drugs
I could walk around straight for two months with a buzz
My brain's gone, my soul's worn and my spirit is torn
Tenzij ze niet leuk zijn.quote:
It's okay, je wist dat het Eminem was.quote:
Maar.. maar.. ik heb geld... dus ik kan bier kopen en zuipen met een maat :cquote:
maar ik ben downquote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar.. maar.. ik heb geld... dus ik kan bier kopen en zuipen met een maat :c
Ik kom soms nog wel mobiel
weet niet waarom.quote:
Ik ken het. Maar t komt goed, gewoon knop omzetten in je hoofd.en maak je niet zo.druk meer.quote:Op maandag 16 september 2013 20:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet niet waarom.
denk gewoon alleen maar na over de klotedingen in het leven ofzoterwijl ik wel beter weet.
date ging goed. zaterdag is ze blijven slapen. maar ik weet niet man. ben wel verliefd maar ik denk constant aan hoe dit gaat eindigen, ben bang voor het einde. bang dat ik straks geen liefde meer van haar krijg of dat ik het niet meer zal voelen. en dat geeft me een kutgevoel.
ik maak me ook niet druk. ik denk ook zo min mogelijk na en dat lukt, maar heb constant een down gevoel waar ik niks aan kan doen. zo'n gevoel alsof er snel iets gaat gebeuren wat voor heel veel verdriet gaat zorgen. gewoon kut maarja, wat doe je eraan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ken het. Maar t komt goed, gewoon knop omzetten in je hoofd.en maak je niet zo.druk meer.
Blowen?quote:Op maandag 16 september 2013 20:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik maak me ook niet druk. ik denk ook zo min mogelijk na en dat lukt, maar heb constant een down gevoel waar ik niks aan kan doen. zo'n gevoel alsof er snel iets gaat gebeuren wat voor heel veel verdriet gaat zorgen. gewoon kut maarja, wat doe je eraan.
Snap ik man, D-Stone.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat zou t alleen maar versterken weet ik uit ervaring
Weet je wat je moet doen?quote:
mee eens. noem maar een datumquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen?
Gauw hier komen chillen als Mono er ook weer eens is
Knuffel
ik had weer 40 euro minder omdat ik 1 zondagavond niet was gegaanquote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Ha, wat ik had gekregen van appie klopte toch wel, moneyzzzzz
Ik zie hem morgen weerquote:
ik 1477 euro doordat ze mijn belastingdinges die ik in februari had gegeven pas 2 weken geleden op de post hadden gedaan, dus allemaal herberekeningen wat ik nog kreegquote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik had weer 40 euro minder omdat ik 1 zondagavond niet was gegaan
wuuuut dats teringveel wejoooquote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik 1477 euro doordat ze mijn belastingdinges die ik in februari had gegeven pas 2 weken geleden op de post hadden gedaan, dus allemaal herberekeningen wat ik nog kreeg
Ja ik schrok me dood, ik dacht dit kan niet kloppen en was bang dat ik het terug moest geven oidquote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
wuuuut dats teringveel wejooo
rijke tata
Volgens mij klopt dat niet, dat moet wel meer zijn lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik 1477 euro doordat ze mijn belastingdinges die ik in februari had gegeven pas 2 weken geleden op de post hadden gedaan, dus allemaal herberekeningen wat ik nog kreeg
Teringquote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is maar een bijbaantje hè, zo veel verdien ik ook weer niet per maandquote:Op maandag 16 september 2013 20:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, dat moet wel meer zijn lijkt me.
Oh. Ja nee, dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is maar een bijbaantje hè, zo veel verdien ik ook weer niet per maand
Slimmerd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh. Ja nee, dan heb ik niks gezegd.
Serieusquote:Op maandag 16 september 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil je wel een zakje wiet cadeau doen.
4 weken clean kom dan hequote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wiet is nu soberso opNog 1/3e inside out joint wel
Skeere tijdenquote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
Wiet is nu soberso opNog 1/3e inside out joint wel
hee ik heb ook een keer een logo gemaakt voor een website van een maatquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef badtripbob het volgende:
Ik ben ook blut en zonder wiet maar heb een logo gemaakt voor een maat en krijg 5 gram wiet ervoorMorgen denk ik ff halen
Goeie deal welquote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef badtripbob het volgende:
Ik ben ook blut en zonder wiet maar heb een logo gemaakt voor een maat en krijg 5 gram wiet ervoorMorgen denk ik ff halen
Hoefde ook echt alleen maar tekst er bollend op te zetten en beetje te stylen.
Hahaha, ga je logeren in dat kutkamertje?quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt wel.
Morgen of overmorgen maar ff een shop in groningen zien te vinden
Weet niet of hij wilt dat ik hem upload. Het is sowieso niet echt een boeiend ontwerp of zo. Hij had al een plaatje en daar heb ik een tekst die hij wilde gebold over heen gezet en dan met effecten in photoshop overheen gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee ik heb ook een keer een logo gemaakt voor een website van een maat
pics van je logo
quote:Op maandag 16 september 2013 20:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet niet of hij wilt dat ik hem upload. Het is sowieso niet echt een boeiend ontwerp of zo. Hij had al een plaatje en daar heb ik een tekst die hij wilde gebold over heen gezet en dan met effecten in photoshop overheen gedaan.
5 minuten werk max
Jaquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, ga je logeren in dat kutkamertje?
Wat voor kamertje is dat eigenlijk, bij mensen thuis die verhuren of wat? Want ik vind t wel heul vreemd dat er geeneens ramen open kunnenquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jamet z'n 2en op één luchtbedje onder één deken met één kussen zonder verwarming, zonder licht, zonder vloeren, zonder internet, zonder wiet, zonder ramen die open kunnen, zonder gordijnen
Mja woensdag ff naar de IKEA, en ik neem ook een lampje en wat kaarsjes mee, en het Keezbord
En als hij op z'n werk is kan ik Simsen ofzo![]()
ik heb met mensen afgesproken om een keer in de ikea te gaan chillen. gewoon zo'n nagemaakte huiskamer kiezen, beetje uit het zicht van de medewerkers. bier meenemen, boxjes mee en gewoon doen alsof je thuis bentquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jamet z'n 2en op één luchtbedje onder één deken met één kussen zonder verwarming, zonder licht, zonder vloeren, zonder internet, zonder wiet, zonder ramen die open kunnen, zonder gordijnen
Mja woensdag ff naar de IKEA, en ik neem ook een lampje en wat kaarsjes mee, en het Keezbord
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pink Floyd.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat Pink Floyd
Pink Floyd + Hork = Ja.
Dat dat hier niet kan in een kraakpand snap ik maar als je ergens wat huurt mag je er van uitgaan ja dat je ramen open kunnenquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor kamertje is dat eigenlijk, bij mensen thuis die verhuren of wat? Want ik vind t wel heul vreemd dat er geeneens ramen open kunnen
Ik ookquote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor kamertje is dat eigenlijk, bij mensen thuis die verhuren of wat? Want ik vind t wel heul vreemd dat er geeneens ramen open kunnen
Fucking mooiquote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb met mensen afgesproken om een keer in de ikea te gaan chillen. gewoon zo'n nagemaakte huiskamer kiezen, beetje uit het zicht van de medewerkers. bier meenemen, boxjes mee en gewoon doen alsof je thuis bent![]()
en als ze ons dan wegsturen op naar de volgende huiskamer
quote:Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb met mensen afgesproken om een keer in de ikea te gaan chillen. gewoon zo'n nagemaakte huiskamer kiezen, beetje uit het zicht van de medewerkers. bier meenemen, boxjes mee en gewoon doen alsof je thuis bent![]()
en als ze ons dan wegsturen op naar de volgende huiskamer
Hopelijk geen vies mannetje als jij daar zonder mono zit danquote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookIk zei al dat hij gewoon die shit moet regelen want kan me niet voorstellen dat het van de brandweer mag ofzo, wellicht wordt het dan wel betaald door de woningbouw ofzo
Maar hij zit in een huis van een 40-er ofzo. Is z'n enige huisgenoot
Ik hoop dat de deuren op slot kunnenquote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hopelijk geen vies mannetje als jij daar zonder mono zit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt een dikke bonus mag ik hopenHeeft FOK!verkiring met Klojo120
ja echt, vies manquote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop dat de deuren op slot kunnen
De beste man is een eindbaasquote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja echt, vies mantoch wel restecp dat ik mono daar niet over zie klagen.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:02 schreef Studeur het volgende:
over mn samenvatting:BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt een dikke bonus mag ik hopen
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |