G zeggen is een reden voor een ban?quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kappen met dat 'G'. En ik waarschuw niet nog een keer.
Pleurt opquote:
Dat bepaal ik niet maar het is vreselijk irritant en nodigt reacties uit. Heb er al meedere TR's over ontvangen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
G zeggen is een reden voor een ban?
Ligt er aan of er 25 of 2500 man voor de deur staanquote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pleurt op![]()
Is toch gewoon beetje chillen dan om twaalf uur game halen en kwart over twaalf sta je weer buiten?
Worden wedstrijden gehouden want er zijn maar 5 exemplaren per vestiging.quote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pleurt op![]()
Is toch gewoon beetje chillen dan om twaalf uur game halen en kwart over twaalf sta je weer buiten?
Heeft iemand wel eens de G spot bij een vrouw gevonden?quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kappen met dat 'G'. En ik waarschuw niet nog een keer.
Het is wel erg intimiderend inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet maar het is vreselijk irritant en nodigt reacties uit. Heb er al meedere TR's over ontvangen.
Laat ze lekker de touwtyfus krijgen, nu is het SC geworden door die zeikerds en dan nog moeilijk doen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet maar het is vreselijk irritant en nodigt reacties uit. Heb er al meedere TR's over ontvangen.
U bent mijn redderquote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt goed.quote:Op maandag 16 september 2013 12:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Laat ze lekker de touwtyfus krijgen, nu is het SC geworden door die zeikerds en dan nog moeilijk doen.
Komop zeg.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan niet man dan ga ik kapot.quote:
Wordt verwerkt. Loop niet zo te stressen man.quote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
BELANGRIJK:
Mensen die hem op bol hebben besteld, wat is jullie bezorgstatus?
sorryquote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Wordt verwerkt. Loop niet zo te stressen man.
In het beginsel ja. Daarna heeft Rockstar een stuk of 4 patches uitgebracht waardoor hij nou echt wel soepel loopt op mijn pc.quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Balabaster het volgende:
[..]
Als de pc versie weer zo'n ongure port is als die van gta 4 wordt het janken met de vleespet op. Ik heb gta 4 (pc) voor 1 euro bij de kringloopwinkel in groningen gescoord. Ik begrijp wel hoe die game daar in de bakken is terecht gekomen, wat een draak van een port.
G is het nieuwe kanjer voor morph gingen heel wat alarmen af geloof ik.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
BELANGRIJK:
Mensen die hem op bol hebben besteld, wat is jullie bezorgstatus?
Bij mij "Wordt verwerkt" nog steeds
deze post wordt zo verwijderdquote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
G is het nieuwe kanjer voor morph gingen heel wat alarmen af geloof ik.
Ik kan niet wachten tot je weer terug bent.quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik ga maar naar de Ikea, teveeel slowchat gangster shizzle hier.
Tot straks
Zit je al bij de Fok!Crew?quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tot straks
Later P.quote:Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tot straks
quote:[Zijn er al beelden van het Golfen?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op maandag 16 september 2013 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker online tegen elkaar tennissen.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Ja wat is dat ? ik voeg me daarbij, pleur mijn psn naam in dat topic opeens allemaal mensen die me toevoegen op psn. Als je in dezelfde crew zit hoef je elkaar toch juist niet ook als vriend toe te voegen?quote:
Ja, ik had ze gezien in een stream, maar valt smerig tegen hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Zijn er al beelden van het Golfen?.
Franklin is meest ghetto, Michael is best tof maar Trevor is echt compleet krankzinnig en daardoor het leukst.quote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welke protagonist vinden jullie het meest Gangsta?
Alleen negers zijn gangstersquote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welke protagonist vinden jullie het meest Gangsta?
Ik lig dan gewoon te pitten.quote:Op maandag 16 september 2013 13:01 schreef Divje het volgende:
Vannacht zit iedereen die bij bol.com heeft besteld te orgasmeren hier als de status verandert is
Like a G'quote:Op maandag 16 september 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lig dan gewoon te pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |