Gaat om Xbox zemmel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Kan niet zomaar lees dit even.
http://webspinnen.excite.nl/ps3-harde-schijf-kopen-N12193.html
Helaas wel ja, maar het komt door de brievenbus, dus ik hoef er niet speciaal voor thuis te blijven.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die + of - wanted veranderd ook nooit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xbox
quote:Op maandag 16 september 2013 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zal Simple Trainer echt missen tot ik de PC versie heb..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje met cheats, voor de xboxOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
Jawel joh.quote:Op maandag 16 september 2013 10:53 schreef peleetje het volgende:
In Utrecht doet er vrijwel geen winkel mee aan die nachtverkoop.
Ja, Media Markt.quote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef PowerPants het volgende:
Heb bij Bol besteld maar wil toch een poging wagen om de game middernacht te halen. Zou het lukken als ik zonder pre order de game kan bemachtigen ? Want ik neem aan dat mensen die hebben gepre ordert voorrang krijgen.
Xboxquote:
Kom nie haten G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef budvar het volgende:
[..]
XboxTja ken eigenlijk niemand met zo'n ding.
En zemmel? Wat voor mongolen taaltje is dat dan?
Zemmel is duits voor zo'n broodje.quote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef budvar het volgende:
[..]
XboxTja ken eigenlijk niemand met zo'n ding.
En zemmel? Wat voor mongolen taaltje is dat dan?
Volgens mij is dat een Semmel.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
Zemmel is duits voor zo'n broodje.
Niet vandaag, maar Giester.quote:
Ohjaquote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een Semmel.
Apart om iemand een broodje te noemen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zemmel is duits voor zo'n broodje.
Zemmel G!quote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Apart om iemand een broodje te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |