SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De uitvoering is wel zwak zeg.
O no fucking bullshit no fuck you killer fuck you fuck you fuck you I kill youquote:
Ben morgen vrijquote:Op maandag 16 september 2013 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb om 9:00 college.
Eigenlijk heb ik dus niet om 9:00 college.
quote:
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 02:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben morgen vrijMaar eens wat huiswerk maken/opruimen/boodschappen doen/traden zodat ik dinsdag en woensdag ongegeneerd GTA kan gaan doen
moojen misklikquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 02:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.
Wasn't me trouwons..quote:
Toch wel tof dat Duarte alsnog CAM gemaakt is. Teampje zegt me verder niet zoveel.quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Mijne:quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Ik hoef je niets meer uit te leggen.quote:Op maandag 16 september 2013 02:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om Royston Ricky weer fresh te maken? Anders snap ik m niet...
Had het gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 02:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ze zitten er dus wel achteraan. Een redelijk grote Youtuber die (onterecht) gebanned wordt.
Ik stuur af en toe 1,5k ofzo van mn TA's naar mn MA. Hoop niet dat ik me zorgen moet gaan makenquote:Op maandag 16 september 2013 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Vraag me wel af om wat voor totaalbedrag het bij hem ging..werd dat genoemd? Geen zin om de hele vid te kijken en aan het begin komen er alleen wat kleine bedragen voorbij van max 50k..Kan me toch niet voorstellen dat ze iedereen maar een ban geven die een rare sale heeft van 50k of meer? Ze kunnen toch niets bewijzen..als iemand hier plots besluit om mij 50k te geven voor wat voor reden dan ook dan kan het me gewoon mijn account kosten...Deze youtuber komt er dan wellicht nog wel onderuit, maar Jan Modaal kan bij de paki in de chat gaan hangen en kan het vergeten
Nou snap ik ook wel dat hogere bedragen nu wat meer opvallen, maar dan nog..
Ik ook..mijn daily giftquote:Op maandag 16 september 2013 02:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik stuur af en toe 1,5k ofzo van mn TA's naar mn MA. Hoop niet dat ik me zorgen moet gaan maken
quote:Op maandag 16 september 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..mijn daily gift
Maar dat soort shit boeit echt niet.
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...quote:Op maandag 16 september 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..mijn daily gift
Maar dat soort shit boeit echt niet.
Ook over 50k.quote:Op maandag 16 september 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...
Maar hij swapt ook coins van PS3 naar Xbox en mensen kopen zijn PS3 coins voor zijn Xbox coins enzo. Klinkt toch ook allemaal heel fishy (ook al is het dat misschien niet en is hij wel oprecht). Ik vind het maar vaag gedoe en snap best dat hij gebanned is. Is ook gewoon dom als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 september 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...
Wie dan?quote:Op maandag 16 september 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
Hele tijd zoeken naar dealtjes en dan zie ik 1 waar ik minimaal 1,5k op pak, heb ik niet genoeg coins om m te kopen
Valt wel mee..quote:Op maandag 16 september 2013 03:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een Opara voor 7k BIN op de markt, lijkt me sowieso winst maar heb de coins niet.
quote:Op maandag 16 september 2013 03:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een Opara voor 7k BIN op de markt, lijkt me sowieso winst maar heb de coins niet.
I know, maar dus sowieso winst. En die stijgt later echt nog wel.quote:
wordtquote:Op maandag 16 september 2013 07:32 schreef Djeetje het volgende:
Kijk je in de app store en zie je een nieuwe update dat de mobiele app FUT 14 word.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het met auto buyers te maken heeft. Ik denk dat veel mensen nu gewoon genoegen neemt met minimale marges. Ik baal er ook van, geen zin om spelers voor 1,5k te kopen om ze vervolgens weer voor 1,6k te verkopen.quote:Op maandag 16 september 2013 08:22 schreef DuTank het volgende:
Elke speler waar ik op zoek, is al op geboden tot minimale marges
Hoezo zijn mensen zo levenloos om zo coins te maken? Dat schiet toch niet op met maximaal 100 coins profit per speler? Autobuyers?
Ja, vooral dat laatste zal wel een belangrijke factor zijn. En van Het silverparadijs naar de Deense League is inderdaad ook best nog een achteruitgang.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt nee..Zijn wel een paar goede silver Zweden, maar zo boeiend is het niet. Almeback is ook flink gedowngrade nog natuurlijk.
Ik wacht wel tot de kneusjes actief worden (na de release). Dan zijn er relatief gezien veel minder traders. Iedereen die nu op de WebApp zit, zijn tradersquote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het met auto buyers te maken heeft. Ik denk dat veel mensen nu gewoon genoegen neemt met minimale marges. Ik baal er ook van, geen zin om spelers voor 1,5k te kopen om ze vervolgens weer voor 1,6k te verkopen.
Klopt. En er zijn amper mensen bezig met teams maken. Als ik een team maak, ben ik minder met de prijzen bezig. 500c meer of minder boeit me dan helemaal niet. Denk dat op dat moment meer winst te halen valt.quote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de kneusjes actief worden (na de release). Dan zijn er relatief gezien veel minder traders. Iedereen die nu op de WebApp zit, zijn traders.
Enigste wat redelijk werkt is de 59e min, maar je kan niet voorbij de 59 en 50 seconden anders vind hij geen nieuwe dus hebben autobuyers 10 seconden de tijd om een speler te kopenquote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de kneusjes actief worden (na de release). Dan zijn er relatief gezien veel minder traders. Iedereen die nu op de WebApp zit, zijn traders.
Jaa daarom, laat ook maarquote:Op maandag 16 september 2013 08:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Enigste wat redelijk werkt is de 59e min, maar je kan niet voorbij de 59 en 50 seconden anders vind hij geen nieuwe dus hebben autobuyers 10 seconden de tijd om een speler te kopen
Andere link proberen. Niet de .nlquote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef DuTank het volgende:
Er zitten trouwens nog echt veel fouten in de WebApp. Ik ging zoeken naar El Hamdaoui, dus ik vul in: Morocco - ST - Liga BBVA. Vind niks.
Dan haal ik ST weg, want misschien is ie CF. Ook niks. Vervolgens zoek ik op Morocco - ST - Liga BBVA - Malaga, en ja hoor, ik vind 'm. En dat had ik dan ook bij andere spelers.
Sowieso als ik naar www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team ga, dan laadt ie negen van de tien keer niet eens de WebApp. Bovendien vind ik het echt pure aids dat hij standaard in het Nederlands geladen wordt.
LB = LV en LW = LV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb van dat eerste wel last, van dat tweede niet...quote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef DuTank het volgende:
Er zitten trouwens nog echt veel fouten in de WebApp. Ik ging zoeken naar El Hamdaoui, dus ik vul in: Morocco - ST - Liga BBVA. Vind niks.
Dan haal ik ST weg, want misschien is ie CF. Ook niks. Vervolgens zoek ik op Morocco - ST - Liga BBVA - Malaga, en ja hoor, ik vind 'm. En dat had ik dan ook bij andere spelers.
Sowieso als ik naar www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team ga, dan laadt ie negen van de tien keer niet eens de WebApp. Bovendien vind ik het echt pure aids dat hij standaard in het Nederlands geladen wordt.
LB = LV en LW = LV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent bij mij alleen maar dat ik extra moet haasten. Lucker ben je toch ookquote:
Nou ja, ik had een uur geleden al weg gemoeten. Iets langer verslapen.quote:Op maandag 16 september 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat betekent bij mij alleen maar dat ik extra moet haasten. Lucker ben je toch ook
Je gebruikt wel erg veel tekst om DS2 te omschrijvenquote:Op maandag 16 september 2013 09:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zitten nu veel te veel handelsautisten die je altijd te vlug af zijn en geen speler niet opmerken als ze daar winst op kunnen pakken.
DM, ik speel toch Xboxquote:Op maandag 16 september 2013 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik geloof dat ik een SMLENO-speler gevonden heb waar ik iedere keer een tikkeltje winst op maak
Elke speler waar ik op zoek, heeft een laagste BIN van, zeg 2k. Maar mensen bieden dan tot 1800. Dat vind ik echt niet de moeite waard.quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Bonjour
Waarom doen jullie allemaal alsof het onmogelijk is om te handelen?
1800 zou bij met het minimum zijn, waarom biedt jij dan niet tot 1800?quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elke speler waar ik op zoek, heeft een laagste BIN van, zeg 2k. Maar mensen bieden dan tot 1800. Dat vind ik echt niet de moeite waard.
Klopt, daarom 59th minute. Bieden is gewoon echt niet te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elke speler waar ik op zoek, heeft een laagste BIN van, zeg 2k. Maar mensen bieden dan tot 1800. Dat vind ik echt niet de moeite waard.
Omdat als ik dan in een uur 10 van die spelers binnen heb, ik alsnog maar 1k heb verdiend. Ik ga wel andere dingen doen tot de releasequote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
1800 zou bij met het minimum zijn, waarom biedt jij dan niet tot 1800?
Dit kan ik al helemaal nietquote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Klopt, daarom 59th minute. Bieden is gewoon echt niet te doen.
Op duurdere spelers (2k of hoger) laten ze inderdaad geen marge. Op de goedkopere heb je nog een kansquote:
Dan zit er niets anders op dan wachten op de release. Of zelf iets ontdekken, bijvoorbeeld kits of chemistry styles.quote:
Inderdaad. En daar leg ik me bij neerquote:Op maandag 16 september 2013 09:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan wachten op de release. Of zelf iets ontdekken, bijvoorbeeld kits of chemistry styles.
Dit is al dagen bekend hoor. Waar heb jij de laatste tijd met je hoofd gezeten?quote:
Waarom zou ik nog handelen? Mijn team is al af! Kan niet wachten tot Fifa 15!quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Bonjour
Waarom doen jullie allemaal alsof het onmogelijk is om te handelen?
EAquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is al dagen bekend hoor. Waar heb jij de laatste tijd met je hoofd gezeten?
leukquote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef gazhims3lv het volgende:
OV vergeten.. Toch maar 1 college, dagje traden dus
quote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef gazhims3lv het volgende:
Na jou de afgelopen dagen hier te hebben zien posten denk ik toch dat je die heel bewust bent vergetenquote:Op maandag 16 september 2013 10:13 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik heb Higuain en Hamsik. Maar als jij die niet beter vindt, houd ik die lekker voor mezelfquote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar. Hier valt nog maar weinig aan te verbeteren...
Eigenlijk niet, had namelijk ook nog een leuk gastcollege waar ik graag heen wilde.. het is echter 7km fietsen dus dat ging ik niet meer halenquote:Op maandag 16 september 2013 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Na jou de afgelopen dagen hier te hebben zien posten denk ik toch dat je die heel bewust bent vergeten
1 woord, Urby!quote:Op maandag 16 september 2013 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb Higuain en Hamsik. Maar als jij die niet beter vindt, houd ik die lekker voor mezelf
Komt officieel morgen pas uit, maar als je de stad in gaat zal je vast wel iets kunnen scoren. GTA V, een ijsje of hete chickasquote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is GTA V vandaag al te halen of komt die pas morgen uit?
Ik heb nog ouderschapsverlof
Vanavond om 0.00 bij de Intertoys/MediaMarkt.quote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Konko is veeeeelste duur voor mij.quote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heb ik ook al, zaten alle 3 in mijn starter packs...en Konko ook
Vanacht om 12 uur kan je hem ophalen. Hoop dat hij in de brievenbus ligt als ik morgen klaar ben met werken.quote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga zo even de stad in om te koekeloeren.quote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Komt officieel morgen pas uit, maar als je de stad in gaat zal je vast wel iets kunnen scoren. GTA V, een ijsje of hete chickas
Misschien kan ik hem wel bij 1 van de homeboiis in Roffa regelen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanavond om 0.00 bij de Intertoys/MediaMarkt.
quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga zo even de stad in om te koekeloeren.
[..]
Misschien kan ik hem wel bij 1 van de homeboiis in Roffa regelen.
Je moet er wel echt om vragen, want ik verwacht niet dat ze het al in de schappen hebben liggen. Vooral omdat er veel nachtopeningen zijnquote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
In mijn vriendenlijst op Xbox heb ik wat boys zitten en eentje had CoD:BO2 gratis. Hij was naar zo'n nacht-release gegaan en vroeg toen aan zo'n nerdje: ooooh is dat die nieuwe call of duty? mag ik eens kijken?quote:Op maandag 16 september 2013 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
"GTA V nu of ik leg een warme bruine rioolkarper op je kassa"quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Je moet er wel echt om vragen, want ik verwacht niet dat ze het al in de schappen hebben liggen. Vooral omdat er veel nachtopeningen zijn
quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
In mijn vriendenlijst op Xbox heb ik wat boys zitten en eentje had CoD:BO2 gratis. Hij was naar zo'n nacht-release gegaan en vroeg toen aan zo'n nerdje: ooooh is dat die nieuwe call of duty? mag ik eens kijken?
Dus die nerd geeft zo dat spel. Hij een beetje lezen op de achterkant en opeens bedacht hij: hey, als ik nu kapot hard weg ren, heb ik 'm gratis. Dus dat deed hij
quote:Op maandag 16 september 2013 10:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
In mijn vriendenlijst op Xbox heb ik wat boys zitten en eentje had CoD:BO2 gratis. Hij was naar zo'n nacht-release gegaan en vroeg toen aan zo'n nerdje: ooooh is dat die nieuwe call of duty? mag ik eens kijken?
Dus die nerd geeft zo dat spel. Hij een beetje lezen op de achterkant en opeens bedacht hij: hey, als ik nu kapot hard weg ren, heb ik 'm gratis. Dus dat deed hij
Laptop zonder muisquote:Op maandag 16 september 2013 10:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tr-tr-tr-tr-tr-tr-triple edit!
Is voor de PC (quote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Grandesco het volgende:
Een vraagje,
Ik heb altijd FUT via PC gespeeld (queue de's)
Als ik nu inlog via Webapp is dat dan voor de PC of...?
Ik heb hem namelijk gepre-orderd voor de Xbox nu
Ga er maar vanuit dat dat dan voor de pc (quote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef Grandesco het volgende:
Een vraagje,
Ik heb altijd FUT via PC gespeeld (queue de's)
Als ik nu inlog via Webapp is dat dan voor de PC of...?
Ik heb hem namelijk gepre-orderd voor de Xbox nu
Dank uquote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat dat dan voor de pc () is ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet naar school ofzo ?quote:Op maandag 16 september 2013 10:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Godver. Ik ben dus toch niet de enige levensloze nerd die zich op de 59e minuut bevindt.
Nee hoor, ik ga ook. Maar heb pas om 17.00 collegequote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik dan de enige die vandaag wel naar college gaat?
Is ook niet heel hard nodig als er geen moreel meer in het spel zit.quote:Op maandag 16 september 2013 10:29 schreef jackson het volgende:
Heren en halfgoden,
Een stadion heeft geen +"x" moreel meer of wel?
Je lultquote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef Djeetje het volgende:
Vriend van me had via de PSN store bij gta op pre order gedrukt en hij begon toen al te downloaden zonder dat hij had betaald
Naar dit topic komen was makkelijker dan "chemistry styles fut14" in te tikken bij google/youtube?quote:Op maandag 16 september 2013 10:53 schreef Principia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe die "teamgeeststijlen" werken? Op de officiële site staat echt een minieme uitleg.
Zoet ook echt 75 rated... Zo jammer, want daardoor heb je niks aan hem.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Sergio Padt: van 68 speed (1 van de snelste keepers in het spel) naar 41
Niet dat speed het belangrijkste is voor een GK, maar toch Sowieso een flinke downgrade, jammer. Alleen Ruiter en een beetje Mulder nog als fatsoenlijke Nederlandse silver GK's.
Net als Cillesen.quote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoet ook echt 75 rated... Zo jammer, want daardoor heb je niks aan hem.
Ik zit al in collegequote:Op maandag 16 september 2013 10:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik dan de enige die vandaag wel naar college gaat?
Ik zit in een collegezaal atm, dus een YouTube filmpje is niet echt handig. De eerste 10 hits van Google al bekeken, maar allemaal sites die van elkaar overnemen met dezelfde minieme beschrijving.quote:Op maandag 16 september 2013 10:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Naar dit topic komen was makkelijker dan "chemistry styles fut14" in te tikken bij google/youtube?
Wel lekker goedkoop voor een gold/silver hybridquote:Op maandag 16 september 2013 10:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zoet ook echt 75 rated... Zo jammer, want daardoor heb je niks aan hem.
sowiesoquote:Op maandag 16 september 2013 10:52 schreef gazhims3lv het volgende:
Zal ik GTA V maar bestellen, ben morgen en overmorgen vrij..
beter ga je opletten dan, als je fifa wil doen had je beter thuis kunnen blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 11:01 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik zit in een collegezaal atm, dus een YouTube filmpje is niet echt handig. De eerste 10 hits van Google al bekeken, maar allemaal sites die van elkaar overnemen met dezelfde minieme beschrijving.
quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter ga je opletten dan, als je fifa wil doen had je beter thuis kunnen blijven
Stamp ze op hun bek. Flikkertjes dat het zijnquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
3 gemiste oproepen, 37 berichten van 3 contacten.Kut projectgroepen, laat me. Ook gewoon willen weten waarom ik er niet ben als het totaal niets met het project te maken heeft en niet verplicht is. Tsjuus.
Freerider-gedragquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
3 gemiste oproepen, 37 berichten van 3 contacten.Kut projectgroepen, laat me. Ook gewoon willen weten waarom ik er niet ben als het totaal niets met het project te maken heeft en niet verplicht is. Tsjuus.
Waarom word ik altijd als eerste genoemd?quote:Op maandag 16 september 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gebruikt wel erg veel tekst om DS2 te omschrijven
O ben jij zo iemand die zn groep in de steek laat maar wel credits wil opeisen aan het eindquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ben jij zo iemand die zn groep in de steek laat maar wel credits wil opeisen aan het eind
Jij bent gewoon zo een no-lifer die altijd bij de 59e minuut zitquote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
2.5k als daily gift op mijn 2e accountVerder een bronze gift pack en een silver gift pack op de andere accounts.
[..]
Waarom word ik altijd als eerste genoemd?
rede*quote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand anders laten presenteren en dan continu in de reden vallen.
*redequote:Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand anders laten presenteren en dan continu in de reden vallen.
neequote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef DuTank het volgende:
Je kunt nog geen FIFA punten kopen toch?
Jij de laatste tijd ook. En ik vind niet dat je dan een no-lifer bent. Ik ga namelijk vandaag gewoon naar school.quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo een no-lifer die altijd bij de 59e minuut zit
quote:Op maandag 16 september 2013 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij de laatste tijd ook. En ik vind niet dat je dan een no-lifer bent. Ik ga namelijk vandaag gewoon naar school.
Niet voor 14. Wel voor 13 die dan later worden overgezet naar 14quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef DuTank het volgende:
Je kunt nog geen FIFA punten kopen toch?
Helder... Zo ver was ik nog nietquote:Op maandag 16 september 2013 10:53 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is ook niet heel hard nodig als er geen moreel meer in het spel zit.
Ik ben blij dat mijn ouders nooit iets van computers gesnapt hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 11:27 schreef gazhims3lv het volgende:
DS2, kan je niet het wachtwoord van je router achterhalen en je macadres veranderen in het menu(een nul veranderen in een O ofzo)
Je trade profit is altijd positief.. is een bug ofzo, ook als het eigenlijk negatief is.quote:Op maandag 16 september 2013 11:30 schreef DuTank het volgende:
Hoe kan ik 3,6k trade profit hebben met maar 850 coins? Mijn eerste winst heb ik net gemaakt: 360 coins
Als ik alles in mijn TP heb verkocht, dan heb ik al 4k
Ik krijg altijd al de bizarste teams en tegenstanders tegen als ik überhaupt nog uit de gevarenzone moet komen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:32 schreef Lastpost het volgende:
Zo de tering, net nog even een paar potjes gedaan in 13, heb ik nog 1 punt nodig voor m'n zoveelste DIV 1 kampioenschap komt dit team ineens opgelicht in beeld.
http://www.futhead.com/fifa/squads/15007248/
5-4 verloren.![]()
Gewoon ff CE aanzetten.quote:Op maandag 16 september 2013 11:43 schreef gazhims3lv het volgende:
Ramos is maar 50k.. die wordt sowieso 4x zoveel waard, denk dat ik hem binnenkort even oppik
veel fappenquote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Hoe de fuck kom je bij de 59e?![]()
na 80 paginas ben je nog pas bij minuut 1
ja dat had je de afgelopen weken moeten doen, zodat je nu getrained wasquote:Op maandag 16 september 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Werkt niet. Ben al bij de 10de x deze ochtend.
Heb ik gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja dat had je de afgelopen weken moeten doen, zodat je nu getrained was
Gewoon een klein filterquote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Hoe de fuck kom je bij de 59e?![]()
na 80 paginas ben je nog pas bij minuut 1
10k bin 70k bin.. dan wordt de meeste troep waar je geen winst op maakt eruit gefilterdquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand een buitenkansje?
Salcido (CDM, Tigres) staat er al een uur op voor 3,5k. Overige beschikbare kaarten zijn minstens 6k. Ik heb de coins niet...
E: al verkocht.
Dat is niet het probleem. Iemand heeft met onze provider gebeld en doorgegeven dat om half 1 het internet uit moet gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 11:27 schreef gazhims3lv het volgende:
DS2, kan je niet het wachtwoord van je router achterhalen en je macadres veranderen in het menu(een nul veranderen in een O ofzo)
Torres Nilo is op de Xbox echt helemaal niks waard. Tenminste. Gisteren dan.quote:Op maandag 16 september 2013 12:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2 gaat trots op me zijn! Een Torres Nilo voor 200 BIN
Dat is niet zo moeilijk op te lossen toch? Gewoon klantennummertje opzoeken, opbellen klaar is keesquote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem. Iemand heeft met onze provider gebeld en doorgegeven dat om half 1 het internet uit moet gaan.
Nu gaat hij hier voor 600 ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Torres Nilo is op de Xbox echt helemaal niks waard. Tenminste. Gisteren dan.
Ja, op Xbox ook zo iets. 850 laagste BIN denk ik.quote:Op maandag 16 september 2013 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu gaat hij hier voor 600 ofzo
Hij wordt toch wel weer ongeveer even duur als vorig jaar (hoop ik)quote:Op maandag 16 september 2013 12:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu gaat hij hier voor 600 ofzo
ik quote mezelf even met wat aanvullende informatiequote:Op maandag 16 september 2013 12:19 schreef Maver24 het volgende:
ik heb trouwens geen season ticket pakje gehad terwijl je die wel had moeten krijgen als ik zo eens lees op het ea forum. hebben er meer hier een season ticket en geen pakje gehad?
Is dit ook waarom Thorb geen packs had?quote:Op maandag 16 september 2013 12:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik quote mezelf even met wat aanvullende informatie
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2589496.page
ik heb dat dus ook, een duplicate als je gaat kijken bij de klassementen, er staat dit
[ afbeelding ]
daarom heb ik geen pakje gehad
ik weet het niet maar ik heb ieder geval geen packs gehad terwijl ik dat dus wel had moeten hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 12:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dit ook waarom Thorb geen packs had?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Heb je geen vrienden in de straat wonen? Wellicht kun je gewoon op hun wireless netwerk inloggenquote:Op maandag 16 september 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem. Iemand heeft met onze provider gebeld en doorgegeven dat om half 1 het internet uit moet gaan.
Of je stopt gewoon als een normaal functionerend mens om half 1 met internetten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden in de straat wonen? Wellicht kun je gewoon op hun wireless netwerk inloggen
Zeker nu met die Ziggo en KPN hotspots.quote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden in de straat wonen? Wellicht kun je gewoon op hun wireless netwerk inloggen
ik heb ook een duplicatequote:Op maandag 16 september 2013 12:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik weet het niet maar ik heb ieder geval geen packs gehad terwijl ik dat dus wel had moeten hebben.
Hoe laat stopte jij afgelopen nacht met internetten?quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon als een normaal functionerend mens om half 1 met internetten.
Dat doe ik ook maar in het weekend wil ik eigenlijk wel wat langer door.quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon als een normaal functionerend mens om half 1 met internetten.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe laat stopte jij afgelopen nacht met internetten?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
een normaal functionerend mens
half 1 gewoon een prima tijd om te stoppen met internetten johquote:Op maandag 16 september 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook maar in het weekend wil ik eigenlijk wel wat langer door.
Verschilt nogal per account kwamen we gisteravond achter. Sommigen hebben precies een jaar, sommigen een jaar en een kwart en weer anderen hebben anderhalf jaar season passquote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef wonton het volgende:
[..]
ik heb ook een duplicateMaar ik had vorig jaar een season pass gehaald die gaat toch gewoon verlopen?
Er wordt hier na half 1 nog genoeg gepost. Soms zelfs om 5 uur nog.quote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
half 1 gewoon een prima tijd om te stoppen met internetten johook in het weekend
Waar kan je dat zien? Misschien heb ik weer early accessquote:Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Verschilt nogal per account kwamen we gisteravond achter. Sommigen hebben precies een jaar, sommigen een jaar en een kwart en weer anderen hebben anderhalf jaar season pass![]()
Dat zijn alleen de nerdjes.quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er wordt hier na half 1 nog genoeg gepost. Soms zelfs om 5 uur nog.
staat los van het feit dat half 1 een prima tijd is om te stoppenquote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
mijn early season ticket loopt pas volgend jaar af in februari geloof ik, dan moet ik weer een nieuwe aanschaffen, ik heb gewoon recht op die pakjes, waar kan je dat trouwens zien wanneer je season ticket afloopt ?
Inloggen bij EA en dan bij je account. Staat een kopje account bij je profiel.quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef wonton het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Misschien heb ik weer early access
Hoe weet je dat ie in februari afloopt als je niet eens weet waar je dat kunt zien?quote:Op maandag 16 september 2013 12:35 schreef Maver24 het volgende:
mijn early season ticket loopt pas volgend jaar af in februari geloof ik, dan moet ik weer een nieuwe aanschaffen, ik heb gewoon recht op die pakjes, waar kan je dat trouwens zien wanneer je season ticket afloopt ?
in de applicatie op de console kan je dat zien. De EA sports applicatie, daar staat een datum bij wanneer hij aflooptquote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie in februari afloopt als je niet eens weet waar je dat kunt zien?
433 met camquote:Op maandag 16 september 2013 12:37 schreef Confetti het volgende:
Welke opstelling, mannen? Zat aan 4231(2) te denken maar qua links is dat echt een vervelende opstelling.
Zie het niet staan...quote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Inloggen bij EA en dan bij je account. Staat een kopje account bij je profiel.
quote:Op maandag 16 september 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:
Waarom vraag je dan waar je dat kunt zien?quote:Op maandag 16 september 2013 12:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in de applicatie op de console kan je dat zien. De EA sports applicatie, daar staat een datum bij wanneer hij afloopt
Bedoel je op deze pagina?quote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan waar je dat kunt zien?
www.ea.com -> inloggen -> klikken op profiel -> kopje accountquote:
omdat ik dacht dat je het ook kon zien op de website van EAquote:Op maandag 16 september 2013 12:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan waar je dat kunt zien?
en dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
www.ea.com -> inloggen -> klikken op profiel -> kopje account
staat het daar onderaan als het goed is.quote:
Nou bij mij niet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
staat het daar onderaan als het goed is.
Zal lekker spelen met die wingersquote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
ben bezig dit te bouwen
Niet doenquote:Op maandag 16 september 2013 12:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
ben bezig dit te bouwen
Traag en je hebt net die spelers die in UT niet goed zijn.quote:
Deze man weet...quote:Op maandag 16 september 2013 12:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Traag en je hebt net die spelers die in UT niet goed zijn.
El Sha en Niang hebben high/high work-rates. Die zullen hele tijd vermoeid zijn. Heb je echt niks aan.
Pique is waardeloos.
Abata kan je beter Konko van Lazio neerzetten.
Busquetsga ik geen woorden vuil aan maken
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2589799.page
Hoe kom jij aan zoveel coins?quote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit team nu en dit is stukken goedkoper en vooral veel geschikter voor UT dan dat ene team
Zouden we die season ticket packs vandaag krijgen dan?quote:Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2589799.page
yep, aantal mensen hebben hem wel gehad vandaag maar ook een heleboel niet net zoals ikquote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef wonton het volgende:
[..]
Zouden we die season ticket packs vandaag krijgen dan?
Aardig in de richting van het team dat ik ook ga maken.quote:Op maandag 16 september 2013 12:58 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit team nu en dit is stukken goedkoper en vooral veel geschikter voor UT dan dat ene team
Geojen smoes, maar niemand die dat gelooft.quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Confetti het volgende:
Vriend kreeg Yaya Toure in een loyalty pack en die mocht ik hebben als dankjewel voor vorig jaar..
Je kan niet eens tradenquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Confetti het volgende:
Vriend kreeg Yaya Toure in een loyalty pack en die mocht ik hebben als dankjewel voor vorig jaar..
ben je nou gewoon steeds random aan het zoeken naar spelers of bij het uur bezig. Je moet wel al die prijzen weten van die spelersquote:
Hoeft helemaal niet, soms moet je ook gewoon een gokje wagen.. als je naar de stats kijkt dan weet je vaak al genoegquote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben je nou gewoon steeds random aan het zoeken naar spelers of bij het uur bezig. Je moet wel al die prijzen weten van die spelers
ik ben echt niet goed in traden, dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, soms moet je ook gewoon een gokje wagen.. als je naar de stats kijkt dan weet je vaak al genoeg
Ja, dat denk ik dus ook, maar ik zie dan niet het verschil tussen een speler die 1k waard is of juist 5k.quote:Op maandag 16 september 2013 13:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, soms moet je ook gewoon een gokje wagen.. als je naar de stats kijkt dan weet je vaak al genoeg
aaaaaaaaaaaaaaah ik ga dood nu ik dit heb gezien. first world problemsquote:Op maandag 16 september 2013 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gister dat het aan mijn monitor lag, maar hier hetzelfde en dus ook op de screenie. Wat zijn dit voor rare vlekjes in de webapp?
Ik kende hem nog niet. Speelt hij ook in Portugal? Ik kan het nu niet opzoeken.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een silver RW uit Portugal met 90 pace, 4* skills, 81 shotpower en 90 agility.
SC Bragaquote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet. Speelt hij ook in Portugal? Ik kan het nu niet opzoeken.
illuminatiquote:Op maandag 16 september 2013 13:30 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gister dat het aan mijn monitor lag, maar hier hetzelfde en dus ook op de screenie. Wat zijn dit voor rare vlekjes in de webapp?
quote:Op maandag 16 september 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik post hier al een tijdje en nu zie ik pas dat je naast de tijd van de post ziet de hoeveelste post iets is (vage zin maar goed) Tevens post ik dit om 13:37gr gr uit de trein
Die stond er gisteren 5 keer op voor dat bedrag hoorquote:
Maar vandaag niet.quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die stond er gisteren 5 keer op voor dat bedrag hoor
Okee maar dit:quote:
quote:
slaat echt nergens opquote:
Is dat zo? Ook maar ff een kopen als er nog een op staat voor dat bedragquote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die stond er gisteren 5 keer op voor dat bedrag hoor
Ik zie hem wel voor 100k gaan na de release.quote:Op maandag 16 september 2013 13:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook maar ff een kopen als er nog een op staat voor dat bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |