SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De uitvoering is wel zwak zeg.
O no fucking bullshit no fuck you killer fuck you fuck you fuck you I kill youquote:
Ben morgen vrijquote:Op maandag 16 september 2013 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb om 9:00 college.
Eigenlijk heb ik dus niet om 9:00 college.
quote:
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 02:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben morgen vrijMaar eens wat huiswerk maken/opruimen/boodschappen doen/traden zodat ik dinsdag en woensdag ongegeneerd GTA kan gaan doen
moojen misklikquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 02:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.
Wasn't me trouwons..quote:
Toch wel tof dat Duarte alsnog CAM gemaakt is. Teampje zegt me verder niet zoveel.quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Mijne:quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Ik hoef je niets meer uit te leggen.quote:Op maandag 16 september 2013 02:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om Royston Ricky weer fresh te maken? Anders snap ik m niet...
Had het gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 02:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ze zitten er dus wel achteraan. Een redelijk grote Youtuber die (onterecht) gebanned wordt.
Ik stuur af en toe 1,5k ofzo van mn TA's naar mn MA. Hoop niet dat ik me zorgen moet gaan makenquote:Op maandag 16 september 2013 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Vraag me wel af om wat voor totaalbedrag het bij hem ging..werd dat genoemd? Geen zin om de hele vid te kijken en aan het begin komen er alleen wat kleine bedragen voorbij van max 50k..Kan me toch niet voorstellen dat ze iedereen maar een ban geven die een rare sale heeft van 50k of meer? Ze kunnen toch niets bewijzen..als iemand hier plots besluit om mij 50k te geven voor wat voor reden dan ook dan kan het me gewoon mijn account kosten...Deze youtuber komt er dan wellicht nog wel onderuit, maar Jan Modaal kan bij de paki in de chat gaan hangen en kan het vergeten
Nou snap ik ook wel dat hogere bedragen nu wat meer opvallen, maar dan nog..
Ik ook..mijn daily giftquote:Op maandag 16 september 2013 02:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik stuur af en toe 1,5k ofzo van mn TA's naar mn MA. Hoop niet dat ik me zorgen moet gaan maken
quote:Op maandag 16 september 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..mijn daily gift
Maar dat soort shit boeit echt niet.
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...quote:Op maandag 16 september 2013 03:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..mijn daily gift
Maar dat soort shit boeit echt niet.
Ook over 50k.quote:Op maandag 16 september 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...
Maar hij swapt ook coins van PS3 naar Xbox en mensen kopen zijn PS3 coins voor zijn Xbox coins enzo. Klinkt toch ook allemaal heel fishy (ook al is het dat misschien niet en is hij wel oprecht). Ik vind het maar vaag gedoe en snap best dat hij gebanned is. Is ook gewoon dom als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 september 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Die gast in dat filmpje heeft het anders ook over bedragen van 3-4k...
Wie dan?quote:Op maandag 16 september 2013 03:16 schreef Zhano het volgende:
Hele tijd zoeken naar dealtjes en dan zie ik 1 waar ik minimaal 1,5k op pak, heb ik niet genoeg coins om m te kopen
Valt wel mee..quote:Op maandag 16 september 2013 03:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een Opara voor 7k BIN op de markt, lijkt me sowieso winst maar heb de coins niet.
quote:Op maandag 16 september 2013 03:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een Opara voor 7k BIN op de markt, lijkt me sowieso winst maar heb de coins niet.
I know, maar dus sowieso winst. En die stijgt later echt nog wel.quote:
wordtquote:Op maandag 16 september 2013 07:32 schreef Djeetje het volgende:
Kijk je in de app store en zie je een nieuwe update dat de mobiele app FUT 14 word.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |