SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 02:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De uitvoering is wel zwak zeg.
O no fucking bullshit no fuck you killer fuck you fuck you fuck you I kill youquote:
Ben morgen vrijquote:Op maandag 16 september 2013 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb om 9:00 college.
Eigenlijk heb ik dus niet om 9:00 college.
quote:
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.quote:Op maandag 16 september 2013 02:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben morgen vrijMaar eens wat huiswerk maken/opruimen/boodschappen doen/traden zodat ik dinsdag en woensdag ongegeneerd GTA kan gaan doen
moojen misklikquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 02:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Goed plan ja. Ik moet morgen ook nog een opdrachtje fixen, maar dat doe ik wel thuis.
Wasn't me trouwons..quote:
Toch wel tof dat Duarte alsnog CAM gemaakt is. Teampje zegt me verder niet zoveel.quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Mijne:quote:Op maandag 16 september 2013 02:33 schreef Tim86 het volgende:
Zo, 2e teampje is ook onderweg. Eigenlijk alles voor discard value + 50 coins ofzo. Alleen Duarte was 500 of 600.
[ afbeelding ]
Best wel een kutteam, maar dan heb ik straks wel al mooi 2 teams tegen de tijd dat de early access open gaat (als de daily gifts een beetje meezitten). Hoop nog Willems, Ruiter en een PSV CB goedkoop op te pikken.
Casta toch maar eens uitproberen ondanks downgrade en workrates..
Ik hoef je niets meer uit te leggen.quote:Op maandag 16 september 2013 02:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om Royston Ricky weer fresh te maken? Anders snap ik m niet...
Had het gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 02:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ze zitten er dus wel achteraan. Een redelijk grote Youtuber die (onterecht) gebanned wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |