En daar heb je spierpijn van?quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, gisteren een duinwandeling gemaakt.
die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En daar heb je spierpijn van?
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Je korfbalt te weinig als je daar spierpijn van hebt
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...quote:Op maandag 16 september 2013 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of de bal komt te weinig in zn vak. Kan je niet ff snel naar het andere vak lopen he.
Korfbalregels
Nu zijn het 2 kneuzenvakken?quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.quote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij dat er nu maar 2 vakken zijn. Voorheen was er nog een 3e kneuzenvak in het midden...
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikkenquote:Op maandag 16 september 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stam nog uit de tijd dat het ook wel eens voorbij kwam bij Studio Sport. Het is ook daardoor dat ik nog verstand heb van de Super Prestige...quote:Op maandag 16 september 2013 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je je ook zorgen moet gaan maken als je deze regels kent.
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.quote:Op maandag 16 september 2013 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kon je natuurlijk makkelijk met een goed getimede 6jesworp overheen mikken
Verdommequote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mocht dus niet he... Moest verplicht via het kneuzenvak.
Je blijft netjes.quote:Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wil Stijn niet te veel beledigen, maar inderdaad.
happy hour of de hele dag?quote:Op maandag 16 september 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 euro 40 biercafe gevonden in Tokyo
Als een baas
Dat is maar goed ook op een maandag.quote:Op maandag 16 september 2013 11:34 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.![]()
Bijna middag alweer. De tijd vliegt.
Ik zit in een mediatheekquote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
Werk vanuit huis vandaag.
Zonnetje, glaasje fris.
Aah ok, moet dat dan verplicht in de mediatheek? Kan toch ook gewoon in een klaslokaal of aula?quote:Op maandag 16 september 2013 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huiswerk maken, verplichte huiswerkuren.
In Hong Kong ook, maar dan heb je crazy hour is ongeveer 2- 2,50 en happy hour kom je ongeveer op 3-4 euro uit, wel voor een fles (33cl)quote:Op maandag 16 september 2013 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele dag behalve vrijdagavond.
Meestal betaal je zo'n 5 tot 6 euro per glas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |