quote:Op maandag 16 september 2013 08:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen helaas nog even op het werk, maar ja gaat de tijd iig wat sneller naar vanavond toe.
Ik kan niet wachten tot ik ultra no-life loop weg te rotten in m'n campingsmoking. Ik checken hoe lang ik mijn schijt kan ophouden aan 1 stuk door.
Ja kerel, zonde om de bank onder te schijten, maar ik kan vanaf het toilet mijn tv net niet zien.quote:
Straks maar even college, vanavond werken, dan slapen en morgen rond deze tijd richting winkelquote:Op maandag 16 september 2013 08:21 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen helaas nog even op het werk, maar ja gaat de tijd iig wat sneller naar vanavond toe.
Ik kan niet wachten tot ik ultra no-life loop weg te rotten in m'n campingsmoking. Ik checken hoe lang ik mijn schijt kan ophouden aan 1 stuk door.
Ja niemand hier koopt gtaquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 08:23 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja kerel, zonde om de bank onder te schijten, maar ik kan vanaf het toilet mijn tv net niet zien.
Goedemorgenquote:Op maandag 16 september 2013 08:27 schreef 7nightwing7 het volgende:
Toch maar ff inchecken hier goedemorgen heren.
Vraag was of je het spel kan downloaden uit de psn store op een usb stick.quote:
quote:
quote:
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef Djeetje het volgende:
Zal een mediamarkt na een nachtopening nog GTA V hebben ?
Een goedemorgen is een dodemorgen? Of nee dat was met duitsers.quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.
Wachten op GTA V is als wachten op je eerste zoenquote:Op maandag 16 september 2013 08:37 schreef Giester het volgende:
Gvd wat gaat de tijd langzaam vandaag. Ik voorspel dat vandaag de dag ongeveer 15 minuten per uur zal gaan.
15 minuten per uur? Defaq heb je het overquote:Op maandag 16 september 2013 08:37 schreef Giester het volgende:
Gvd wat gaat de tijd langzaam vandaag. Ik voorspel dat vandaag de dag ongeveer 15 minuten per uur zal gaan.
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 08:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Makkelijk. Of er moet 7000+ man op de stoep staan, maar dat lijkt me niet.
Dacht ik ook alquote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.
Denken dat er een uur voorbij is, terwijl het maar 15 minuten is.quote:Op maandag 16 september 2013 08:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
15 minuten per uur? Defaq heb je het over
Deze G snapt het.quote:Op maandag 16 september 2013 08:41 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Denken dat er een uur voorbij is, terwijl het maar 15 minuten is.
Vandaag heb ik daar geen last van, morgen wel.
Er is een paar dagen geleden een lijstje online gekomen van de shippings naar een paar MM's.quote:Op maandag 16 september 2013 08:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat elke mediamarkt 7000+ exemplaren heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |