Tuurlijk, GTA koop je over het algemeen voor de SP.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250kquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
Geen idee, zie hem steeds weer thuis staan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250k
mayas zaten nog best in de buurt met dat vergaan van de wereldquote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Kan me dat niet voorstellen dude.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Hoeveel lui waren er ongeveer vorige keer dan in Leeuwarden? Ik haal 'm ook bij de nachtrelease in Leeuwarden en ben wel benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?
Slimme keus :/ Hoelaat raad je me aan om aanwezig te zijn bij GM?quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen
meeste zullen tot 0:45 of 01:00 open blijven.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?
Ze hebben nog steeds maar 1 kassa.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen
Ja, natuurlijk. Ik speel nooit online.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?
Kun je uitleggen hoe het verzekeren van auto's werkt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakken
quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |