Tuurlijk, GTA koop je over het algemeen voor de SP.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250kquote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
Geen idee, zie hem steeds weer thuis staan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kost het als je hem terughaalt? Voor een auto van 250k
mayas zaten nog best in de buurt met dat vergaan van de wereldquote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Kan me dat niet voorstellen dude.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen om deze tijd komen de eerste berichten binnen van massale vechtpartijen en dorpen/steden die worden gesloopt omdat GTAV niet overal mee te krijgen is tijdens de nacht release.
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Hoeveel lui waren er ongeveer vorige keer dan in Leeuwarden? Ik haal 'm ook bij de nachtrelease in Leeuwarden en ben wel benieuwdquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen dude.
Mag hopen dat die Media Markt hier in Leeuwarden die shit op voorraad heeft. Heb gelukkig nog een pre order staan bij Gamemania (juni ofzo..) dus als het uitverkocht is moet ik daar heen.
Kies voor Media Markt omdat die Gamemania hier maar 1 kassa heeft, vorige nachtreleases waren echt een fucking drama.
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ben morgen wel GM in Leeuwarden. Hoelang duurde het vorige keren voordat je met het spel buiten stond?
Slimme keus :/ Hoelaat raad je me aan om aanwezig te zijn bij GM?quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen
meeste zullen tot 0:45 of 01:00 open blijven.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe laat gaan die dingen eigenlijk weer dicht na twaalf uur?
Ze hebben nog steeds maar 1 kassa.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat was toevallig met GTA4. Zeker 45 minuten moeten wachten..
Geen idee of ze tegenwoordige meerdere kassa's hebben, maar ga geen risico nemen
Ja, natuurlijk. Ik speel nooit online.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ironisch het volgende:
Blijven jullie ook nog singleplayer spelen als Gta online uitkomt?
Kun je uitleggen hoe het verzekeren van auto's werkt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef Ozz-03 het volgende:
Wel iedere keer een kut gevoel als ik die dure wagen van 250.000$ ergens neerzet en verplicht weg moet.
quote:Op maandag 16 september 2013 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als de laatste persoon in de rij hem heeft gekocht. Dus lekker laat aan komen kakken
quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef SoldMayor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
hihiquote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Rampage met Trevor
haha je klikte
gr gr
haha je klikte weer.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kwam dit tegen over een random event;
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja klopt. 3 keer zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrik vogels af...![]()
quote:
Bij je eigen crew partner!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
My favourite little detail I've stumbled across in my 12 hours with the game so far was when I was driving through a dirt road with Trevor and came across a drug deal gone wrong.
There was this group of cars in a circle with their headlights on in the middle of nowhere. As I came closer, I could hear a horn sounding continuously, and spotted that the driver of one of the cars was slumped over the steering wheel dead. The dealers on both sides were either dead outside the cars, or lying wounded. I got out of the car and strolled around, putting down anyone who was lying there dying with a quick bullet to the head. Then I walked to the edge of the nearby cliff for a look around and noticed one more dealer clinging to life far below, with something glinting beside him. I walk the long way around to get down to where he fell and as I get closer I see that the glinting was a briefcase. I walk towards the guy and he begs me not to do it, but I kill him anyway and lift the briefcase. $25,000 inside. Nice.
I drive away on down the dirt road 5 minutes later, when suddenly 2 guys on dirt bikes are chasing me for the cash, and Trevor makes a comment on how he knew it was too easy.
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.![]()
Kindness![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, als we online gaan krijg je van mij een mini.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Ik schrik vogels af...![]()
Geweldig gewoonquote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Sadly, they caught me and killed me, but it was fucking awesome how that all came about just because I stopped unprompted.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Zooo fcking gaaf he! Je belt een nummer, en dan regelen mensen een taxi of zelfs de Atomic Blimp. En met één klik kan je van je cabrio een 'normale' auto maken...
Ik zeg doenquote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 16 september 2013 01:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Durf die Atomic Blimp nog niet te activeren.Ik schrik vogels af...![]()
Bang voor een ban ofzo. Er waren toch Xbox Live accounts gebanned ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mogelijke banquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.quote:
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Ik schrik vogels af...![]()
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?
Sommigen hebben m voor 100 op MP gehosseldquote:Op maandag 16 september 2013 01:08 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Hm.. Zat ik net ook aan te denken, maar gebeurt waarschijnlijk niet. Met mijn 'streamer' is ook niks gebeurd. Met Online zou ik zoiets niet doen.
Maar mag ik vragen hoe je nu al aan 't spel (lees: piece of God) komt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Da's gvd goei!quote:Op maandag 16 september 2013 01:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik al vaker gepost. Via een gozer die al een doos met PS3 en Xbox schijfjes heeft. Wel erbij vermelden dat ik die gozer niet ken en heb de dozen ook niet gezien. Heb hem via via gekregen.Ik schrik vogels af...![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Rogan het volgende:
Hahahaha die bandenquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: