Ja toch, frisse neus halenquote:
ik ga mn hardverdiende hood credz niet wasten aan een spel Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:40 schreef Giester het volgende:
[..]
Mensen die geloven dat wij het niet serieus nemen G.
Is afleiding swa, jeweettog.
jij weet Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
een straatreputatie kost jaren om te creëren en seconden om weg te gooien
Waar het om gaat is dat je dinsdag wakker wordt en je dan direct in je onderbroek en met een kop koffie erbij gelijk kan spelen, terwijl andere mensen op een pakketje moeten wachten of de deur uitmoeten. Dát maakt een nachtrelease de moeite waard.quote:Op maandag 16 september 2013 09:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Al zijn de meningen ook verdeeld over een nacht release. Sta je daar met een zooitje gamenerds
goedkoop scoren over de rug van een hypequote:Op maandag 16 september 2013 09:46 schreef silbergrun het volgende:
En daar gaan we weer:
[ afbeelding ]
Er is natuurlijk meer dan genoeg aan te merken op dit onsamenhangend geschreven stukje vol niet-causale verbanden die gelegd worden, meningen die als feit worden gepresenteerd en bovenal een titel die niet klopt, maar een ''" volstaat ook wel...
Ik heb ze maar even gemaild voor de zekerheid.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef VomitusCocktus het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Ik had al snel even op de Facebook pagina van Bol gekeken omdat ik de hele dag berichten over GTA verwacht daar.. Twee mensen hadden al gevraagd of ze hem morgen in huis hebben.. En ook over pre-orders dat 1 van de 3 niet zou worden geleverd maar Bol.com zegt gewoon dat we hem morgen gewoon in huis hebben. Ik heb zelf ook echt nooit problemen gehad met Bol. En ik bestel er vrij vaak iets.
Ik ook, spannend.quote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Wie heeft er hier allemaal bij Bol.com besteld?
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Moet werken tot 17:30quote:Op maandag 16 september 2013 09:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen 09:00-11:00![]()
Afgezet door de Wehkamp
Ewa, plaatje doet het niet G.quote:
Bitch be gettin' in da way.quote:Op maandag 16 september 2013 09:52 schreef Giester het volgende:
[..]
G! Ik zit op het werk swa.
Menzen zien deze nsfw steez.
Yezzur, bitches moeten hoofd geven. Is beter voor die game overzicht G.quote:
Hoofd geven ookquote:Op maandag 16 september 2013 09:53 schreef Giester het volgende:
[..]
Yezzur, bitches moeten hoofd geven. Is beter voor die game overzicht G.
tik hem aan Gquote:Op maandag 16 september 2013 09:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Twijfelz zijn ineens weg sahbi!
Thankx mayne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |