Medeleven voor die stakkers swa.quote:Op maandag 16 september 2013 09:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
uhu...![]()
Games zijn af en toe erg leuk hoor. Maar mensen die dagen achter elkaar games spelen zijn toch echt gamenerds.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar kan ik mezelf ook niet toe zetten inderdaad.
Al ben ik wel jaloers dat ze die shit eerder hebben.
Maar ik moet ook aan mijn reputatie in de wijk denken.
Neem je pipa mee en wees killer G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:33 schreef kaos- het volgende:
[..]![]()
Ja ach, ik ga em vanavond gewoon scoren. Die zenuwachtige binkies van 16 neem ik dan maar voor lief
Ik, echt al dik een half jaar terug dus ik hoop dat dat goed gaatquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Wie heeft er hier allemaal bij Bol.com besteld?
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!
Mensen laten me sowieso voor. Deze playboy heeft mad credits broer.quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef Giester het volgende:
[..]
Neem je pipa mee en wees killer G!
Mensen laten je voor.
Juist dit.quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
voor iedereen die naar de nachtrelease gaat is het belangrijk om niet te enthousiast te kijken
gewoon een beetje nonchalant tegen een muurtje aan hangen
zo van ja het zal allemaal wel
Ja gaat wel goed. Ik had al snel even op de Facebook pagina van Bol gekeken omdat ik de hele dag berichten over GTA verwacht daar.. Twee mensen hadden al gevraagd of ze hem morgen in huis hebben.. En ook over pre-orders dat 1 van de 3 niet zou worden geleverd maar Bol.com zegt gewoon dat we hem morgen gewoon in huis hebben. Ik heb zelf ook echt nooit problemen gehad met Bol. En ik bestel er vrij vaak iets.quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik, echt al dik een half jaar terug dus ik hoop dat dat goed gaat
Toen kon ik nog niet eens een Special Edition ofzo kiezen, wel jammer want had die graag genomen maar ben bang als ik nu switch m deze week niet meer heb hahahaha.
En had m met giftcards besteld dus geen idee wat daarvan overblijft als ik annuleer.
Dus dan maar de gewone
jij weet nietquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die om een straat reputatie denken....![]()
![]()
X100000
Mensen die denken dat dat serieus bedoeld isquote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef NaturalScience het volgende:
Mensen die om een straat reputatie denken....![]()
![]()
X100000
Same here, afwachten geblazenquote:Op maandag 16 september 2013 09:25 schreef VomitusCocktus het volgende:
Wie heeft er hier allemaal bij Bol.com besteld?
Vanavond komt de e-mail. Tegen 12/1 dat die is verzonden!
ditquote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dat serieus bedoeld is![]()
Ik ga de shop naar binnen en vraag of ze muthafuckin Viva Pinata nog hebben G!quote:Op maandag 16 september 2013 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
voor iedereen die naar de nachtrelease gaat is het belangrijk om niet te enthousiast te kijken
gewoon een beetje nonchalant tegen een muurtje aan hangen
zo van ja het zal allemaal wel
Hallo, ik wil graag Hello Kitty Treasure Island enneh..... doe dat spelletje met die V ook maar.quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ga de shop naar binnen en vraag of ze muthafuckin Viva Pinata nog hebben G!
En dan undercover zeg ik zo van, Oh en doe mij ook maar zo'n GTA ding, wat het ook mag zijn.
Kom jij buiten dan?quote:Op maandag 16 september 2013 09:34 schreef JessedeK het volgende:
Ik ga undercover naar nachtrelease G's want ik moet wel aan mn street reputation denken.
Mensen die geloven dat wij het niet serieus nemen G.quote:
Jij snapt het!quote:Op maandag 16 september 2013 09:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Hallo, ik wil graag Hello Kitty Treasure Island enneh..... doe dat spelletje met die V ook maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |