abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131375053
Mag er eigenlijk het hele seizoen door nog gekocht/geruild/gepicked worden? Of is er net zoals in het voetbal een einddatum aan het transferren?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:38:45 #77
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131375245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:31 schreef robdriessen het volgende:
Mag er eigenlijk het hele seizoen door nog gekocht/geruild/gepicked worden? Of is er net zoals in het voetbal een einddatum aan het transferren?
Trade deadline is de dinsdag na week 8.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:15:42 #78
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131379265
Kelly zijn gimmick offense heeft het toch wel 1 helft volgehouden in de NFL :') :'). Het is dat Smith zo'n beetje alles overthrowed anders was de score stukken hoger uitgevallen. Als het klikt dan scoren ze idd binnen de 2 minuten maar de Eagles offense kan, met Vick in het veld, gewoon geen wedstrijd spelen zonder domme fouten te maken en je kan er op rekenen dat de tegenstander wel wat punten pakt als ze 40 minuten lang balbezit hebben.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_131380960
Het was te verwachten.
  vrijdag 20 september 2013 @ 14:23:44 #80
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131381252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef PirE het volgende:
Kelly zijn gimmick offense heeft het toch wel 1 helft volgehouden in de NFL :') :'). Het is dat Smith zo'n beetje alles overthrowed anders was de score stukken hoger uitgevallen. Als het klikt dan scoren ze idd binnen de 2 minuten maar de Eagles offense kan, met Vick in het veld, gewoon geen wedstrijd spelen zonder domme fouten te maken en je kan er op rekenen dat de tegenstander wel wat punten pakt als ze 40 minuten lang balbezit hebben.
NFL teams bereiden zich nou eenmaal beter voor (geen practice limits) en de atleten zijn allemaal gelijkwaardig, dit itt tot de College Ranks waar Oregon het toch vooral van een paar atleten moet hebben
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 20 september 2013 @ 14:56:34 #81
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131382401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:23 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

NFL teams bereiden zich nou eenmaal beter voor (geen practice limits) en de atleten zijn allemaal gelijkwaardig, dit itt tot de College Ranks waar Oregon het toch vooral van een paar atleten moet hebben
Auburn, LSU en Stanford (teams die Oregon versloegen) hadden ook allemaal een fatsoenlijke defense en het verschil in skill/speed was te verwaarlozen. Het Kelly-systeem is een systeem dat weaknesses misbruikt, probleem voor Chip is dat een behoorlijk aantal NFL-defenses goed genoeg is om het te stoppen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:00:25 #82
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131382546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Auburn, LSU en Stanford (teams die Oregon versloegen) hadden ook allemaal een fatsoenlijke defense en het verschil in skill/speed was te verwaarlozen. Het Kelly-systeem is een systeem dat weaknesses misbruikt, probleem voor Chip is dat een behoorlijk aantal NFL-defenses goed genoeg is om het te stoppen.
Dat bedoelde ik ermee te zeggen, ze moesten het hebben van een paar atleten die Chip heel slim in een mismatch zetten , dit is in de NFL veel en veel moeilijker.

McCoy en Vick gaan dit ook niet lang volhouden op deze manier
Luck is for losers
pi_131383382
Maar is die Kelly geen volwaardige coach verder? Het is dit of niets anders?
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:37:31 #84
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_131383602
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:30 schreef emokid het volgende:
Maar is die Kelly geen volwaardige coach verder? Het is dit of niets anders?
Hij komt uit de stamboom van Spread offense (Air Raid / Run & Shoot) dus eigenlijk heb ik geen idee waar zn kennis nog meer ligt, hij zal zich toch moeten aanpassen aan het NFL niveau en spel
Luck is for losers
pi_131385881
Houston al met 7 sacks na 3 wedstrijden. _O_
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_131387068
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:37 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Hij komt uit de stamboom van Spread offense (Air Raid / Run & Shoot) dus eigenlijk heb ik geen idee waar zn kennis nog meer ligt, hij zal zich toch moeten aanpassen aan het NFL niveau en spel
Kelly had nog geluk dat zijn mislukte 2 point play hem uiteindelijk niet de wedstrijd kostte. Het was lange tijd 23-16 ipv 23-17 omdat meneer zijn college trucjes uit wilde proberen.
pi_131389335
Welke wedstrijden zijn zondag het leukst om te kijken als neutrale kijker?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_131389519
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef Seam het volgende:
Alles behalve TB@NE en JAX@SEA, bij deze wedstrijden staat de winnaar vast. Rest is niks van te zeggen. Ik denk dat ik de Lions weer eens mee pak, met de Redskins in deze vorm moet er zelfs voor de Lions wat te halen zijn.
pi_131390308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:58 schreef zjroentje het volgende:
Houston al met 7 sacks na 3 wedstrijden. _O_
NFL has changed Justin Houstons sack total Thursday night to 4.5 sacks from 3.5. Houston now has a league-high 7.5 sacks for season.

[ Bericht 16% gewijzigd door DjMark op 20-09-2013 21:50:10 ]
pi_131406493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Alles behalve TB@NE en JAX@SEA, bij deze wedstrijden staat de winnaar vast. Rest is niks van te zeggen. Ik denk dat ik de Lions weer eens mee pak, met de Redskins in deze vorm moet er zelfs voor de Lions wat te halen zijn.
Hoe kan TB@NE al vaststaan? Een offense van NE die niet loopt en een zeer goede defense van TB. Een defense die Brees op 1 TD hield en 2 INT forceerden. Ik denk dat die wedstrijd een spannende wedstrijd gaat worden en zeker niet al beslist is.

JAX@SEA kan je inderdaad overslaan. Als de Jaguars twee punten halen moeten ze al tevreden zijn..
pi_131406823
False start. Everybody but the center.

Walt :D _O_
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_131407748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:07 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Hoe kan TB@NE al vaststaan? Een offense van NE die niet loopt en een zeer goede defense van TB. Een defense die Brees op 1 TD hield en 2 INT forceerden. Ik denk dat die wedstrijd een spannende wedstrijd gaat worden en zeker niet al beslist is.

JAX@SEA kan je inderdaad overslaan. Als de Jaguars twee punten halen moeten ze al tevreden zijn..
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit blijkbaar nog met voorgaande seizoenen in mn hoofd waarin de Pats hun thuiswedstrijden tegen middelmatige tegenstanders eenvoudig winnen. Maar het is ook een feit dat de Bucs close games meestal verliezen ondanks goed spel.
pi_131413573
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef Seam het volgende:
Cowboys - Rams wordt volgens mij ook wel leuk. Kan best een hoge score worden voor beide teams.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 22 september 2013 @ 16:36:10 #94
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_131445916
Lekker voor mijn fantasy team. Regie Bush en Ray Rice beide niet fit genoeg om te spelen :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_131445980
quote:
ESPN's Adam Schefter and Chris Mortensen reported suspended Broncos OLB Von Miller unsuccessfully tried to corrupt the NFL drug testing program.
This explains why rumors of a possible one-year ban swirled before Miller was eventually suspended for six games. Per Mort and Schefter, Miller received help from the urine collector in his corruption attempt. The urine collector was relieved of his duties. Miller has serious issues. One more misstep and he could lose a year's worth of pay. According to ESPN's Tom Jackson, Miller's father is now living with him in an effort to keep the 24-year-old out of trouble.
pi_131446649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:25 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ik zit blijkbaar nog met voorgaande seizoenen in mn hoofd waarin de Pats hun thuiswedstrijden tegen middelmatige tegenstanders eenvoudig winnen. Maar het is ook een feit dat de Bucs close games meestal verliezen ondanks goed spel.
TB@NE kan alle kanten op gaan. Brady mist echt een WR, die 2 rookies bakken er nog helemaal niks van. Hij heeft echt Amendola, Gronk en Vereen nodig.
pi_131447596
Uitverkoop in Cleveland:
quote:
Appearing on Sunday NFL Countdown, ESPN's Adam Schefter reported the Browns are fielding trade offers for Josh Gordon and Greg Little.
pi_131447870
De Pats hebben veel vetrouwen in hun rookie WR's...
quote:
NFL Network's Ian Rapoport reports Tom Brady has been "calling and texting" free agents Brandon Lloyd and Deion Branch "gauging their availability."
Per Rapsheet, Branch has told Brady he's "ready whenever," but that Lloyd wants to finish shooting his zombie movie before a potential return. .
pi_131447986
49érs *O*
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 22 september 2013 @ 18:14:33 #100
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_131450088
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:55 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

TB@NE kan alle kanten op gaan. Brady mist echt een WR, die 2 rookies bakken er nog helemaal niks van. Hij heeft echt Amendola, Gronk en Vereen nodig.
Wordt lastig voor de pats, maar de offense van TB is ook niet echt geweldig natuurlijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')