Het is te hopen dat Bush niet al te ernstig geblesseerd is.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef popolon het volgende:
101 penalty yards, ze leren het ook nooit .....
Een team met een sterke rungame en een degelijke defensequote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Was weer genieten van de Seahawks, vooral van de defense. Wie gaat dit team stoppen op weg naar de SB? In 2 wedstrijden 1 TD opgegeven en slechts 10! points allowed.
Als de Hawks homefield advantage hebben in de playoffs hebben dan zie ik geen enkel NFC team van ze winnen. Met dat thuispubliek winnen ze van iedereen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Was weer genieten van de Seahawks, vooral van de defense. Wie gaat dit team stoppen op weg naar de SB? In 2 wedstrijden 1 TD opgegeven en slechts 10! points allowed.
Joh!...quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef kidkash19 het volgende:
Een team met een sterke rungame en een degelijke defense
Nee een STERKE rungame, ik vind die van de 9ers niet sterk als je Kaepernick een beetje kunt beteugelen. Boldin werd onder controle gehouden door Sherman, Davis geblesseerd op een moment. Dan houden de 9ers weinig over.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Joh!...( volgens mij zijn 90% van de NFL teams dit)
quote:Broncos placed LT Ryan Clady (foot) on injured reserve, ending his season. Clady, a three-time Pro Bowler and two-time first-team All-Pro, needs surgery to repair a Lisfranc injury in his left foot.
Wayne is bijna met pensioen.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:52 schreef kidkash19 het volgende:
Luck
Hilton
Fleener
Wayne
Richardson
Dat is een offense zeg
volgend jaar Allen terug + een loaded draft waar ze de Oline en D gaan verbeteren denk ik. Dit team gaat jaren meedoen denk ik
Hilton + Heyward Bey dan. Is echt een aardige offense hoor op papier, Oline wat verstevigen in de draft en gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |