Dan komen we elkaar allicht nog tegenquote:
Dat is inderdaad het beste scenario, ik hoop ook een beetje niveau. Veel plezier in ieder geval, ikzelf vlieg Zaterdag richting Floridaquote:Op woensdag 25 september 2013 08:55 schreef Guard het volgende:
[..]
och, ik hoop meer op een beetje een close game, de laatste jaren was het vaak niet echt spannend.
Ook veel plezier daar!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:16 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste scenario, ik hoop ook een beetje niveau. Veel plezier in ieder geval, ikzelf vlieg Zaterdag richting Florida
2010 geweest maar nu niks in de planning ivm het rondreizen daar, zit er maar 2 weekenden en 1 weekend al niet eens in de buurt van een football team.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook veel plezier daar!
Ik neem aan dat je naar the swamp gaat?
Ah okquote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
2010 geweest maar nu niks in de planning ivm het rondreizen daar, zit er maar 2 weekenden en 1 weekend al niet eens in de buurt van een football team.
Misschien een High School wedstrijdje
quote:Multiple sources are reporting that the Bucs have benched Josh Freeman and named Mike Glennon their starter.
Schijnbaar wilde hij een pizza die van de bijrijdersstoel viel opvangen.quote:
NBA spelers zijn vaak ook niet echt...snugger.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef popolon het volgende:
Het is toch wel typisch dat NFL spelers veruit de grootste klapmongolen zijn in de Amerikaanse sport.
Een flinke stap..quote:The Tampa Bay Buccaneers have placed quarterback Josh Freeman on the trade block.
National Felon Leaguequote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef popolon het volgende:
Het is toch wel typisch dat NFL spelers veruit de grootste klapmongolen zijn in de Amerikaanse sport.
Op je 35e stoppen, op je 37e platzakquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NBA spelers zijn vaak ook niet echt...snugger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |