Neequote:
Ahaquote:
40-45 grapquote:
I'd fuck her.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee
[..]
Aha
Ik ga naar bed, ben het beu voor vandaag
MEquote:De altijd beladen voetbalderby tussen SC Heerenveen en FC Groningen krijgt voor enkele Friese ME’ers vermoedelijk een staartje. Voorafgaand aan de wedstrijd toonden de heren vanuit een ME busje een grote vlag met de bekende rode pompeblźden aan de ruim duizend meegereisde supporters uit Groningen. Via Twitter heeft de Friese politie laten weten dat er intern over de bijzondere actie gesproken zal gaan worden.
Minder caps man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
En terecht. Voor het zelfde geld was de vlam in de pan geschoten en had je Haren all over again. Zeker nu de aandacht zich meer op Ajax en Feyenoord heeft gericht.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.quote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kut typspel is verslavend verdomme.
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaanquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112
Die links had ik gisteren al gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaan.
Een nerd bedoel je.quote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Er was maar 1 persoon beter de laatste 24 uur. Ik ben officieel een eindbaas.
Oh...komt ie zo aan die platte neus?quote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb het stuk dat die negert met z'n kop op de stoeprand ligt zeker al gemist?
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Dus het was niet echt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.
Van Looyquote:'We hebben verkeerde keuzes gemaakt. Dat we twee rode kaarten krijgen is niet handig, maar ik heb de beelden teruggekeken en in mijn optiek is de eerste geen rode kaart en de tweede geen twee keer geel. Als hij een slaande beweging heeft geconstateerd, wat eventueel zou kunnen, moet hij een directe rode kaart geven en geen gele. De beslissingen zijn dus dubieus.'
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Met de auto ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.
Jezus, leef jij ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ [url= http://sd.keepcalm-o-mati(...)ve-it.png]afbeelding[/url] ]
Ik kwam er laatst achter dat het poolse woord voor rapper raper is.quote:
Als nooit ervoor maar heb nu last van spit dus thuis zitten vandaagquote:
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.
Ok Rens.quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
HIJ LEEHEEEFT
HIJ IS OPGESTAAHAAAN
HIJ LEEFT, HIJ LEEFT!
Ik ben blij dat mijn moeder je kennelijk flink heeft afgematquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
lekker ongetraind squattenquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
Ieder zijn ding morgen ga ik mooi in de rij staan en vervolgens tot in de vroege uurtjes spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
smoofie is in de fase in zijn leven dat hij tegen dingen aantrapt die veel mensen tof vinden
zoals gta v
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |