Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.quote:Op maandag 16 september 2013 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.
Van Looyquote:'We hebben verkeerde keuzes gemaakt. Dat we twee rode kaarten krijgen is niet handig, maar ik heb de beelden teruggekeken en in mijn optiek is de eerste geen rode kaart en de tweede geen twee keer geel. Als hij een slaande beweging heeft geconstateerd, wat eventueel zou kunnen, moet hij een directe rode kaart geven en geen gele. De beslissingen zijn dus dubieus.'
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Met de auto ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Patrick Kluivert is 40-45 keer over jouw moeder heen gegaan.
Jezus, leef jij ook nog?quote:Op maandag 16 september 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ [url= http://sd.keepcalm-o-mati(...)ve-it.png]afbeelding[/url] ]
Ik kwam er laatst achter dat het poolse woord voor rapper raper is.quote:
Als nooit ervoor maar heb nu last van spit dus thuis zitten vandaagquote:
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.quote:Op maandag 16 september 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar had je moeder gisteren ook last van toen ze mijn gehaktstaaf in haar mond had.
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je vrouwen ook niet verkrachten. Als ze het uit eigen beweging doen praten ze normaal gesproken niet tijdens zo'n daad.
Ok Rens.quote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
HIJ LEEHEEEFT
HIJ IS OPGESTAAHAAAN
HIJ LEEFT, HIJ LEEFT!
Ik ben blij dat mijn moeder je kennelijk flink heeft afgematquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
lekker ongetraind squattenquote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een keer mee gegaan met fitnessen ter vervanging van het afgelaste voetbal. Nou dat heb ik geweten.
Ieder zijn ding morgen ga ik mooi in de rij staan en vervolgens tot in de vroege uurtjes spelen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
smoofie is in de fase in zijn leven dat hij tegen dingen aantrapt die veel mensen tof vinden
zoals gta v
quote:Op maandag 16 september 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn moeder je kennelijk flink heeft afgemat. Al is het omschrijven als fitnessen wel een beetje over de top.
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:22 schreef Typisch het volgende:
smoofie is in de fase in zijn leven dat hij tegen dingen aantrapt die veel mensen tof vinden
zoals gta v
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.quote:
Je bent gewoon kk slap.quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.
Wijf.quote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen de borst gedaan. Beetje bank drukken en shit. Weet weer waarom ik dat niet doe, kanjersaai man.
Grote kans dat het voor mij wel game van het jaar wordt, naast FIFA weinig gespeeld.quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.
Er is genoeg concurentie voor de goty maar favoriet is het zeker.quote:Op maandag 16 september 2013 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat je het tof vindt , vind ik niet erg. Wanneer mensen gaan zeggen dat het GOTY of game of the decade is, dan begint er wel wat te kriebelen bij mij ja.
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is genoeg concurentie voor de goty maar favoriet is het zeker.
valt normaal wel mee gelukkig. alleen de allereerste keer toen ik ging fitnessen moest de dag erna mijn moeder helpen met mijn jas aantrekkenquote:Op maandag 16 september 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dar niet nee, maar niet bij iemands hoofd kunnen in een gevecht is ook niet alles.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel,al is gewicht niet alles natuurlijk
.
Hoeveel dan? Ik ook niet veel hoor. Haal met moeite 90 en dan reken ik de stang er ook al bij ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel,al is gewicht niet alles natuurlijk
.
splinter cell maakt ook een goede kansquote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.
Ik had 60. Voor een leek best aardig al was dat ook meer om mij te troosten volgens mij. Die gozer kon bijna het dubbelequote:
Ziet er voor mij uit als assassins creed zonder klimmen, met hacken in een moderne wereld.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Favoriet...mwah...nee. Wacht eerst maar op Watch Dogs, ziet er iig veel beter uit.
Klap me wel op mn temple dan, want ik heb een érg sterke chin.quote:Op maandag 16 september 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
1 klap en je ligt vieze treinkaper.
Dat is nog vrij redelijk ja als je nooit traint.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had 60. Voor een leek best aardig al was dat ook meer om mij te troosten volgens mij. Die gozer kon bijna het dubbele
Ik had dat alleen in de uren erna. Maar meer gewoon slappe armen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
valt normaal wel mee gelukkig. alleen de allereerste keer toen ik ging fitnessen moest de dag erna mijn moeder helpen met mijn jas aantrekken
Ga die oppikken als ik hem ergens goedkoop tegen kom, lijkt mij een toffe game.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
splinter cell maakt ook een goede kans
Beter dan een slappe lul zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 16 september 2013 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had dat alleen in de uren erna. Maar meer gewoon slappe armen.
Stang reken je er altijd bij. Mijn 1rm is ook 90.quote:Op maandag 16 september 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Ik ook niet veel hoor. Haal met moeite 90 en dan reken ik de stang er ook al bij ofzo.
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook weer beginnen met de sportschool, maar door het hardlopen heb ik geen zin om daar elke keer heen te gaan als ik ook gewoon even een rondje kan lopen.
Ik heb het kickboxen weer opgepakt de laatste maanden. 1 of 2 keer per week met zo'n groepje meedoen. Echt heerlijk man, compleet afgebeuld worden. Ik kan mij gewoon niet motiveren als ik in mijn eentje moet gaan sporten ofzo.quote:Op maandag 16 september 2013 00:32 schreef Typisch het volgende:
Ik wil ook weer beginnen met de sportschool, maar door het hardlopen heb ik geen zin om daar elke keer heen te gaan als ik ook gewoon even een rondje kan lopen.
Het is meer dat het ook veel meer tijd kost. Als ik een gym in mijn huis had was dat duidelijk de eerste keus. Maar je bent al snel van vertrek tot weer thuis op de bank al snel een uurtje of 2 kwijt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooitquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Hardlopen is wat toegankelijker. Voor krachttraining moet je echt een bepaalde state of mind hebben die wat meer moeite kost ofzo.
Daar heb ik ook naar gekeken, maar met een kapotte knie zie ik dat toch niet zo zitten.quote:Op maandag 16 september 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het kickboxen weer opgepakt de laatste maanden. 1 of 2 keer per week met zo'n groepje meedoen. Echt heerlijk man, compleet afgebeuld worden. Ik kan mij gewoon niet motiveren als ik in mijn eentje moet gaan sporten ofzo.
Klopt. Dat is ook wat mij er aan begint te storen de laatste tijd. Als je het wat drukker krijgt is 2 uur van je middag of avond een redelijk blok dat lastig in te plannen valt.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat het ook veel meer tijd kost. Als ik een gym in mijn huis had was dat duidelijk de eerste keus. Maar je bent al snel van vertrek tot weer thuis op de bank al snel een uurtje of 2 kwijt.
Ik heb het nu juist andersom, ik weet hoever ik kan lopen en als ik dan eenmaal onderweg ben vind ik het ook echt fijn om te doen. Maar dat had ik ook met de sportschool.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooit.
Ja, maar je attitude is wel wat anders. Sportschool is meer agressief en ik vind hardlopen meer een meditatieve toestand bijna.quote:Op maandag 16 september 2013 00:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VInd je? Na 1 min hardlopen ben ik het al zat. Met sportschool heb ik dat nooit.
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.quote:Op maandag 16 september 2013 00:37 schreef Adames het volgende:
hardlopen vind ik ook niet zo fijn, maar volgens mij heb ik een kutknie.
en constant zelfde rondje moeten lopen helpt ook niet echt. dan liever wielrennen. kom je nog eens ergens
Heb jij ook dat je libido echt niet normaal hoog is na zware training?quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.
Maar dat is pas lekker als je eenmaal conditie hebt. Ik ken dat gevoel, dat je kan blijven gaan. Echt een machtig gevoel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Typisch het volgende:
Ik vind hardlopen echt chill als ik eenmaal een minuutje of 5 bezig ben. Misschien komt het omdat ik toen ik nog voetbalde ook geen hekel had aan conditie training. Liep mijzelf ook altijd helemaal schijt tijdens wedstrijden, heerlijk vond ik dat.
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je libido echt niet normaal hoog is na zware training?
Ik moest echt weer gaan sporten, aangezien ik een beetje hmf verhoudingen begon te krijgen (boks hmf).quote:Op maandag 16 september 2013 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat is pas lekker als je eenmaal conditie hebt. Ik ken dat gevoel, dat je kan blijven gaan. Echt een machtig gevoel.
op zich snap ik het wel, mijn ouders doen ook echt achterlijk veel hardlopen, maar trekt me toch niet zo. maar nogmaals, komt misschien ook omdat ik geen goede schoenen heb en ik na een redelijke tocht wat irritatie voel in mijn knie. oh en conditie is niet geweldig. blijkbaar is het toch anders dan fietsen.quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon naast een bos en m'n ouders wonen in de buurt van het strand. Dat is echt heerlijk om te lopen allebei. Noem me maar een hippie ofzo, maar ik heb altijd echt een enorme drang om regelmatig even in zo'n omgeving te vertoeven om wat negatieve energie kwijt te raken.
gaat die lekker jongenquote:Op maandag 16 september 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vannacht of die van donderdag?
Is toch altijd zo, weken moet je er achteraan lopen en dan ineens kun je ze opladen alsof 't niets is.quote:
mooi momentje om je PUA boekje te schrijvenquote:Op maandag 16 september 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is toch altijd zo, weken moet je er achteraan lopen en dan ineens kun je ze opladen alsof 't niets is.
de gogo girl natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vannacht of die van donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |