quote:
Staat er toch.quote:
Lekker Ozzquote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt nieteens een UI laat staan een huis.
Dank je wel voor je bijdrage...ga nu maar weer lekker slowchatten in JNGquote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef badschaap het volgende:
oja en ik heb de collectors edition. Ik bedoel ik ben geen pauper!!
The Djeetjequote:
Ja hier kan ik natuurlijk niet tegenopquote:Op zondag 15 september 2013 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
Jij hebt nieteens een UI laat staan een huis.
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dank je wel voor je bijdrage...ga nu maar weer lekker slowchatten in JNG
Weet jij nog leuke dingen die ik kan doen. Je had het net over bounty hunten. Hoe doe je datquote:
Zal wel ergens een icoontje in de woestijn zijn. Trevor deed dat in de trailer.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet jij nog leuke dingen die ik kan doen. Je had het net over bounty hunten. Hoe doe je dat
Goeie vraag, ik kan niets bedenken wat me tegenvalt.quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef badschaap het volgende:
voor de mensen die de game hebben: wat is het slechste so far
Owja, heb wel een mail van dr gehad met een foto van iemand en de laatste locatie waar die is gezien. Verder niet op in gegaan omdat ik meer heists wilde doen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal wel ergens een icoontje in de woestijn zijn. Trevor deed dat in de trailer.Met dat dikke wijf achter de laptop.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, heb wel een mail van dr gehad met een foto van iemand en de laatste locatie waar die is gezien. Verder niet op in gegaan omdat ik meer heists wilde doen.
Net ook een tankstation overvallen, 500$ buit gemaakt.
Nee niet deze shit weer... Ik ben weg voor de banhammer weer komt huishoudenquote:
$500?quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Owja, heb wel een mail van dr gehad met een foto van iemand en de laatste locatie waar die is gezien. Verder niet op in gegaan omdat ik meer heists wilde doen.
Net ook een tankstation overvallen, 500$ buit gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Switchen van characters is wel het enige waar ik me momenteel aan erger. En er zijn iets teveel nietszeggende missies zoals het vervoeren van persoon a naar locatie b.quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Niek. het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik kan niets bedenken wat me tegenvalt.
Spoiler?quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal wel ergens een icoontje in de woestijn zijn. Trevor deed dat in de trailer.Met dat dikke wijf achter de laptop.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |